[Edit Admin5: Meerdere keren aanwijzingen in het topic en van admin na waarschuwing én ban negeren helpt je niet verder. Hiermee nemen we afscheid van je.]jessica schreef: 28 mei 2024 12:05 Vanaf 2 september:
6-10 Ekdom
10-12 Heuting
12-14 Muys
14-16 Stenders
16-19 Van der Goes & van 't Hoff
19-21 Hoogendoorn
21-24 Van der Lende
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
- Le Son Dancefloor
Re: Veranderingen Radio Veronica
Martijn had weinig goede energie tijdens de lunch, vertraagde alles enorm. Marisa is weinig toegankelijk qua stem en presentatiestijl is ook weinig energiek. Zou het geen verstandige keuzes vinden. Snap sowieso niet dat je fors investeert in drive-time en dan vergeet dat je absolute sterren nodig hebt op de office hours om de luisteraar langdurig vast te houden.Le Son Dancefloor schreef: 28 mei 2024 19:44(...)jessica schreef: 28 mei 2024 12:05 Vanaf 2 september:
6-10 Ekdom
10-12 Heuting
12-14 Muys
14-16 Stenders
16-19 Van der Goes & van 't Hoff
19-21 Hoogendoorn
21-24 Van der Lende
Even iets anders. Het geluid van de stream is overduidelijk veranderd. Het is wat hoger (fijn), maar... het is er ook (en het is wat lastig om het te omschrijven) vermoeiender geworden. In dat hoge is het niet zuiver en eerder blikkerig en dat leidt af want een stem klinkt niet geheel natuurlijk en dat luistert onprettig. Anderen die het ook zo ervaren?
Wat ook opvalt is dat het geluid nu bijna altijd even luid is, er zijn weinig rustmomenten meer. Het mocht allemaal wat energieker, maar ietsje minder platslaan van alles wat we nu horen naar de zelfde luidheid zou ik waarderen.
Wat ook opvalt is dat het geluid nu bijna altijd even luid is, er zijn weinig rustmomenten meer. Het mocht allemaal wat energieker, maar ietsje minder platslaan van alles wat we nu horen naar de zelfde luidheid zou ik waarderen.
-
Ik hoor wat meer vervormingen via de stream, ook het geluid via DAB lijkt anders. Andere processing in gebruik genomen wellicht?
Gaat Klaas van Kruijstum iets op Veronica doen? Dat beweert men (indirect) in de nieuwste DumpertReeten.
-
sorry om je te corrigeren, maar het betrof Klaas van den Eerden, oud-sidekick van Wietze op 538, en volgens mij was de grap juist dat "ze niet naar Veronica gingen", wat ook logisch is, aangezien bovenstaande Klaas weer het theater in gaat met een cabaret voorstelling; tenminste neem aan dat dat niet echt te combineren is met radioDavyGer schreef: 29 mei 2024 18:40 Gaat Klaas van Kruijstum iets op Veronica doen? Dat beweert men (indirect) in de nieuwste DumpertReeten.
Nouja, het vrijdag slot 19:00-22:00 is in ieder geval niet ingevuld op dit moment.StefanMiedema91 schreef: 29 mei 2024 18:54sorry om je te corrigeren, maar het betrof Klaas van den Eerden, oud-sidekick van Wietze op 538, en volgens mij was de grap juist dat "ze niet naar Veronica gingen", wat ook logisch is, aangezien bovenstaande Klaas weer het theater in gaat met een cabaret voorstelling; tenminste neem aan dat dat niet echt te combineren is met radioDavyGer schreef: 29 mei 2024 18:40 Gaat Klaas van Kruijstum iets op Veronica doen? Dat beweert men (indirect) in de nieuwste DumpertReeten.
-
de insta van Veronica zegt dat er morgen 2 Mystery guests komen; dus bovenstaande lijkt me wel bevestigdJari de Jonge schreef: 28 mei 2024 18:00 Instagram story veronica:
Snacks zijn binnen voor de special guests.
Bitterballen.
Wout & frank doen dus de gehele finaledag
Is toch slim van Veronica om Wout en Frank de hele dag te laten doen. Zo kunnen de luisteraars al kennis maken. Op een moment van een top1000 luisteren er altijd meer mensen. Misschien blijven die wel hangen volgende week.
Wout heeft dinsdag al proefgedraaid op Sublime en Frank draait donderdagmiddag proef op Sublime. En dan samen op vrijdag bij Veronica. Klinkt best logisch allemaal. Eindelijk een soort van teaser en marketing idee.
Wout heeft dinsdag al proefgedraaid op Sublime en Frank draait donderdagmiddag proef op Sublime. En dan samen op vrijdag bij Veronica. Klinkt best logisch allemaal. Eindelijk een soort van teaser en marketing idee.
Benieuwd of we vandaag wat horen m.b.t de programmering, je zou toch zeggen dat de donderdag de beste dag is om dat te doen.
-
One night stenders of Jannes drop, die doet het ook meer dan primaDavyGer schreef: 29 mei 2024 19:59Nouja, het vrijdag slot 19:00-22:00 is in ieder geval niet ingevuld op dit moment.StefanMiedema91 schreef: 29 mei 2024 18:54sorry om je te corrigeren, maar het betrof Klaas van den Eerden, oud-sidekick van Wietze op 538, en volgens mij was de grap juist dat "ze niet naar Veronica gingen", wat ook logisch is, aangezien bovenstaande Klaas weer het theater in gaat met een cabaret voorstelling; tenminste neem aan dat dat niet echt te combineren is met radioDavyGer schreef: 29 mei 2024 18:40 Gaat Klaas van Kruijstum iets op Veronica doen? Dat beweert men (indirect) in de nieuwste DumpertReeten.
-
nieuwe programmering veronica
05.00 - 06.00: The Warming Up, met Lisanne Bronkhorst
06.00 - 09.00: Niek van der Bruggen
09.00 - 12.00: Goud van Oud, met Marisa Heutink
12.00 - 14.00: Sander Hoogendoorn
14.00 - 16.00: De Bonanza, met Rob Stenders
16.00 - 19.00: Wout & Frank, met Wouter van der Goes en Frank van 't Hof
19.00 - 21.00: Martijn Muijs
21.00 - 24.00: Frank tot Laat, met Frank van der Lende
https://www.radioveronica.nl/artikelen/ ... o-veronica
De weekprogrammering:In afwachting van Gerard Ekdom, die later dit jaar begint, neemt Niek van der Bruggen de ochtendshow voor zijn rekening.
05.00 - 06.00: The Warming Up, met Lisanne Bronkhorst
06.00 - 09.00: Niek van der Bruggen
09.00 - 12.00: Goud van Oud, met Marisa Heutink
12.00 - 14.00: Sander Hoogendoorn
14.00 - 16.00: De Bonanza, met Rob Stenders
16.00 - 19.00: Wout & Frank, met Wouter van der Goes en Frank van 't Hof
19.00 - 21.00: Martijn Muijs
21.00 - 24.00: Frank tot Laat, met Frank van der Lende
https://www.radioveronica.nl/artikelen/ ... o-veronica
Maar in het weekend geen wijzigingen, net als op vrijdag?
-
Het lijkt er op dat Gerard Ekdom nog helemaal niet per september van start gaat maak ik uit dit persbericht op, denk eerder oktober of later zelfs...
Hele bijzondere zet om Marissa na Ekdom
te zetten.
Dan betaal je een godsvermogen om Ekdom binnen te halen met Marissa er achteraan.
Ik hoop dat dit goed gaat en dat zij in staat is om de luisteraar vast te houden, maar heb mijn twijfels..
te zetten.
Dan betaal je een godsvermogen om Ekdom binnen te halen met Marissa er achteraan.
Ik hoop dat dit goed gaat en dat zij in staat is om de luisteraar vast te houden, maar heb mijn twijfels..