Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Jari de Jonge

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Jari de Jonge »

Jari de Jonge schreef: 27 mei 2024 17:32 Stenders heeft het vaker voor elkaar gekregen.
Denk niet dat van inkel hier tussen zit, maar ga uit van alle oud gedienden die nu nier meer vast te horen zijn.
Tinneke de nooij, Alfred Lagarde, ga zo maar door
Owja alfred leeft al niet meer🤣
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Tineke verwacht ik niet als je kijkt hoe haar exit ging..
Jari de Jonge

DavyGer schreef: 27 mei 2024 17:38 Tineke verwacht ik niet als je kijkt hoe haar exit ging..
Ach u never know, maar ga maar uit van Oud 80s veronica djs, die nu niet gevestigd zitten aan een radiozender. En die nog in leven zijn
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Alfred? Via AI wellicht.
Jari de Jonge

Vanjeafisharder schreef: 27 mei 2024 17:39 Alfred? Via AI wellicht.
Vermelde het net whahaha
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Stenders heeft paar keer Lex Harding gehad als gast tijdens dit soort lijstjes
Roel_

Bericht door Roel_ »

Jari de Jonge schreef: 27 mei 2024 17:21
jessica schreef: 27 mei 2024 17:09 Zal wel Wouter van der Goes en Frank van 't Hoff zijn. Zij beginnen maandag 3 juni officieel op Veronica. Die laatste dag van mei zal ook niet veel meer uitmaken. Zullen ze wel toestemming voor hebben gekregen.
Oud veronica Dj's uit de 80s. Ga k vanuit
Adam Curryyyyyy -+dance
Hoop is uitgestelde teleurstelling...
DavyGer

Bericht door DavyGer »

https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... -radio-10/ volgens Radiowereld ligt er gewoon een akkoord tussen Talpa en Mediahuis m.b.t de overstap datum van Gerard. Heel eerlijk, dat denk ik zelf ook.
Peter71

Bericht door Peter71 »

Orange schreef: 26 mei 2024 22:58
Peter71 schreef: 26 mei 2024 19:12
Orange schreef: 26 mei 2024 18:31 Waarom zou er op Veronica meer vrijheid zijn? Stenders is daar niet meer de baas.
Daar is Stenders ook niet voor nodig. Als die afspraken zijn gemaakt met de nieuwe zenderbaas en Mediahuis zijn die afspraken over meer vrijheden net zo prima.
Dat begrijp ik. Maar waarom zou Mediahuis dat soort afspraken willen maken? Een radiostation als 100%NL leeft van een strak format zonder vrijheden. Daarnaast is de playlist van Veronica afgelopen maanden ook strakker getrokken. Dat duidt niet op een richting waarbij dj's veel vrijheid krijgen.
Waarom zou Mediahuis vd Goes, Ekdom en van het Hof aantrekken? Van die DJ,s weet je dat ze samen met Stenders erg fijne radio kunnen maken. En juist een programma weten neer te zetten wat juist niet vast hangt aan een strakke playlist. Ik kan ook niet aan de indruk onttrekken dat Gerard Ekdom zo gelukkig was de laatste tijd op radio10, waar juist een programma zoals Ekdoms Funky trip moest stoppen. Een programma wat op Veronica terug schijnt te komen. En 100% NL is een geheel andere zender dan Veronica, het kan helemaal geen kwaad als er op Veronica wel eens wat lossere radio kan worden gemaakt.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Peter71 schreef: 27 mei 2024 19:25
Orange schreef: 26 mei 2024 22:58
Peter71 schreef: 26 mei 2024 19:12
Daar is Stenders ook niet voor nodig. Als die afspraken zijn gemaakt met de nieuwe zenderbaas en Mediahuis zijn die afspraken over meer vrijheden net zo prima.
Dat begrijp ik. Maar waarom zou Mediahuis dat soort afspraken willen maken? Een radiostation als 100%NL leeft van een strak format zonder vrijheden. Daarnaast is de playlist van Veronica afgelopen maanden ook strakker getrokken. Dat duidt niet op een richting waarbij dj's veel vrijheid krijgen.
Waarom zou Mediahuis vd Goes, Ekdom en van het Hof aantrekken? Van die DJ,s weet je dat ze samen met Stenders erg fijne radio kunnen maken. En juist een programma weten neer te zetten wat juist niet vast hangt aan een strakke playlist. Ik kan ook niet aan de indruk onttrekken dat Gerard Ekdom zo gelukkig was de laatste tijd op radio10, waar juist een programma zoals Ekdoms Funky trip moest stoppen. Een programma wat op Veronica terug schijnt te komen. En 100% NL is een geheel andere zender dan Veronica, het kan helemaal geen kwaad als er op Veronica wel eens wat lossere radio kan worden gemaakt.
En dat kan ook best bij Mediahuis. Ik hang wel enorm de fanboy uit, maar op Sublime hoor ik een heel gevarieerde playlist met meer dan genoeg nummers die niet standaard zijn. Sterker nog, ze adverteren er ook actief mee dat ze ook eens wat anders duren draaien. Album tracks, livetracks, tracks uit de jaren 50, heel onbekende tracks uit de jaren 10, ik hoor het er allemaal. En dat zelfs tijdens de goed beluisterde uren zoals de ochtendshow en de middag. Al denk ik wel, dit gaat natuurlijk veel makkelijker op een station met een heel duidelijk format en redelijk afgebakende playlist.
Laatst gewijzigd door DavyGer op 27 mei 2024 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Zo te horen is de reclame minuut van bonoza ook even meeverhuist naar de avond 😂
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

StefanMiedema91 schreef: 27 mei 2024 17:02 volgens de instagram van Veronica is er vrijdag van 09:00 tot 19:00 een Mystery Guest als dj dienstdoende
Knip
Laatst gewijzigd door admin5 op 29 mei 2024 11:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet nodig
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

Vliegendereporter schreef: 27 mei 2024 17:42 Stenders heeft paar keer Lex Harding gehad als gast tijdens dit soort lijstjes
Knip
Laatst gewijzigd door admin5 op 29 mei 2024 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Vooral zo doorgaan
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Vliegendereporter schreef: 27 mei 2024 19:32 Zo te horen is de reclame minuut van bonoza ook even meeverhuist naar de avond 😂
En hij kondigt 'm nog steeds aan! Nu is er zelfs een reclameminuut-komt-er-aan-liedje, om NOG meer de nadruk te leggen. Geef je mensen mooi de gelegenheid om iets anders te gaan luisteren -bier

Oh ja, Rob gebruikt nu ook Verrukkulijke Vijftien jingles in de PUp-40. Moet allemaal kunnen natuurlijk -+dance
Laatst gewijzigd door rutgrrr op 27 mei 2024 20:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Achja, wat ik zo nu en dan hoor van de PUP40 vind ik het wel een leuk programma. Er gebeurt in ieder geval weer 's wat op de radio.
Plaats reactie