Jobfr schreef: 22 apr 2024 20:29
Herman Hofman, Frank van der Lende, Ed Struijlaart gaan dus nog weg komende twee maanden.
Vrijdagavond en weekend nog wat vraagtekens.
Waar staat dat Frank v/d Lende weggaat?
Frank van der Lende gaat niet weg bij Veronica laat Veronica vandaag weten.
Dan zou het deze programmering kunnen worden:
6-10: Gerard Ekdom
10-12: Marisa Heutink
12-14: Martijn Muijs
14-16: Rob Stenders
16-19: Frank en Wouter
19-21: Sander Hoogendoorn
21-00: Frank van der Lende
Jobfr schreef: 22 apr 2024 20:29
Herman Hofman, Frank van der Lende, Ed Struijlaart gaan dus nog weg komende twee maanden.
Vrijdagavond en weekend nog wat vraagtekens.
Waar staat dat Frank v/d Lende weggaat?
Frank van der Lende gaat niet weg bij Veronica laat Veronica vandaag weten.
Dan zou het deze programmering kunnen worden:
6-10: Gerard Ekdom
10-12: Marisa Heutink
12-14: Martijn Muijs
14-16: Rob Stenders
16-19: Frank en Wouter
19-21: Sander Hoogendoorn
21-00: Frank van der Lende
Niek en Jannes invallers?
Weekend ongewijzigd?
Ik denk dat Frank van der lende gewoon tussen 12.00 tot 14.00 blijft
DavyGer schreef: 23 apr 2024 20:12
Achja, wel bijzonder adt je Frank laat zitten en Herman wegstuurt
En dan ook nog een bericht eruit doet om te laten weten dat ze zeer tevreden zijn over Frank... Tja, wel duidelijk in elk geval.
Nog even en ze doen er nog een persbericht uit dat ze zeer tevreden zijn met hun 1,8 procent marktaandeel. Maar goed, Robbert Jan is van 3FM natuurlijk ook niet veel hoger gewend 😄
Persoonlijk vind ik Frank prima hoor. Maar Herman deed het ook niet slecht naar mijn idee. Ik snap dat er keuzes gemaakt moeten worden, maar ik vind het jammer voor hem.
Zou het niet lekkerder luisteren als er tussen 10-16 maar 2 shows waren, dus 10-13 Marisa en 13-16 de Bonanza? Ik vind die 2 uus shows altijd zo hijgerig...
misschien ongeplaatst, maar de complimenten voor de admins dat ze de berichten uit het andere topic hierin verwerkt hebben; verder ben ik benieuwd naar wanneer de uiteindelijke programmering van "het nieuwe veronice" gepresenteerd word, en dan voornamelijk wat ze met de vrijdagmiddag/avond gaan doen
edit: miss ook een ideetje om het in dit topic niet meer over luistercijfers te hebben totdat de nieuwe ploeg beetje geïnstalleerd is?
Vanjeafisharder schreef: 23 apr 2024 22:11
Ik heb ook begrepen per juNi dat Wouter en Frank beginnen, dacht dat Wouter zelf dit ook had gecommuniceerd.
Ik meende ook juni meegekregen te hebben. Maar Rob gaf ju(met een L)i aan, en daarnaast Gerard in september.
Vind dat niet echt een geweldige tijd om te starten midden in de zomer, juni kan nog net en dan september Ekdom. Laat ze dan allemaal gelijk in september beginnen, zeg ik dan. Dan presenteer je gelijk de nieuwe programmering goed.
Vanjeafisharder schreef: 23 apr 2024 22:39
Vind dat niet echt een geweldige tijd om te starten midden in de zomer, juni kan nog net en dan september Ekdom. Laat ze dan allemaal gelijk in september beginnen, zeg ik dan. Dan presenteer je gelijk de nieuwe programmering goed.
Klopt, dan heb je inderdaad een afgebakende start.