Leg me even waar ik jou heb verplicht om je geminacht te voelen en waar ik jou heb verteld dat je iets niet goed doet. Dat zie ik even over het hoofd.Janno schreef: 19 apr 2024 17:36 Natuurlijk mag je kritiek hebben. Alleen begint je kritiek al voor je ook maar één minuut hebt geluisterd, dan is het niet heel vreemd dat iemand denkt dat je kritiek ingegeven is door bepaalde sentimenten. Sentiment wat je een ander verwijt trouwens. Wat is het verschil? Ik voel me aangesproken door jou omdat ik naar een leuke show heb geluisterd, waarbij het me echt een rotzorg zal zijn van waar hij uitgezonden wordt. Kennelijk doe ik iets niet goed, want ik moet me geminacht voelen door de radiomaker van dienst, terwijl ik dat helemaal niet zo ervaar. Dan is het niet vreemd dat ik jou vraag of je wel hebt geluisterd.
Ik verwijt geen sentimenten, ik geef alleen aan dat ik daar niet zoveel mee kan. Altijd als iemand kritiek op iets heeft, kun je zeggen "Je hebt wel veel kritiek". Daar kunnen we geen discussie over voeren, daar hebben we niets aan.
Dan het "Je hebt nog geen minuut geluisterd": De ster-DJ van de zender gaat vanuit huis uitzenden omdat ie brak is. Dat vind ik onprofessioneel en het bevoordelen van Stenders ten opzichte van andere dj's.
Bovendien weet ik op zo'n moment dat hij dit op zender verteld heeft, want anders stond het niet op het forum. Daardoor weet ik al dat Rob het weer eens over totaal onzinnige incrowd-zaken heeft gehad, namelijk dat hij vanuit huis uitzendt. Dus daar hoef ik niet voor geluisterd te hebben.
Ik mag aannemen dat jij niet het alleenrecht hebt om te reageren? Want mijn antwoord is een reactie op de jouwe. Zo simpel is het.Janno schreef: 19 apr 2024 17:36 Jij spreekt mensen aan omdat je denkt dat Stenders bij hen niets verkeerd kan doen, ik spreek jou aan omdat ik het idee heb dat hij bij jou niets goed kan doen. Zo simpel is het. Ik mag aannemen dat jij niet het alleenrecht hebt op het aanspreken van sentimenten bij gebruikers van radioforum?