Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Uiteindelijk gaat het erom dat er een product wordt neergezet die voldoende interessant is voor klanten zodat adverteerders hier op adverteren en er winst wordt gemaakt. Dat is altijd een samenspel tussen drie partijen (de onderneming, de klant en de adverteerder) waar een balans in gevonden dien te worden. Als er te veel gekeken wordt naar winst dan haken klanten af en neemt de winstgevendheid af. Kijk je alleen naar klanten dan is er minder ruimte voor adverteerders waardoor daar de winstgevendheid afneemt. Het is nooit het een of het ander.
Ik vind vooral vervelend dat je reclames te vaak hoort, elk reclameblok weer, je kan ze bijna letterlijk meepraten

Wie is in jouw toelichting 'de klant'? Ik denk dat de adverteerders de klanten zijn. Dus dan heb je de onderneming (het radiostation), de adverteerders (de klanten) en de luisteraars.DavyGer schreef: 17 apr 2024 09:13 Uiteindelijk gaat het erom dat er een product wordt neergezet die voldoende interessant is voor klanten zodat adverteerders hier op adverteren en er winst wordt gemaakt. Dat is altijd een samenspel tussen drie partijen (de onderneming, de klant en de adverteerder) waar een balans in gevonden dien te worden. Als er te veel gekeken wordt naar winst dan haken klanten af en neemt de winstgevendheid af. Kijk je alleen naar klanten dan is er minder ruimte voor adverteerders waardoor daar de winstgevendheid afneemt. Het is nooit het een of het ander.
Als luisteraar voel ik me geen klant. Dat is wellicht persoonlijk, maar een klant ben ik in een winkel, niet als ik radio luister.
Begrijp de hele discussie niet over de reclame om het half uur. Contract van Stenders loopt af en de intensie is om te verlengen. normaal gesproken met de zelfde voorwaarden. Maar dan gaat Stenders op 3 februari maanden met vakantie en is het plots een issue.
Ondertussen is bekend geworden dat goede bekenden van Stenders ook het team komen versterken.
Kan aan mij liggen maar lijkt het er niet op dat hier Stenders een oor wordt aangenaaid door de leiding van Veronica
Stenders blijft bij Veronica door de komst van Ekdom en Goes. Kans is natuurlijk heel klein om dan alsnog te verkassen.
OOOOO ....dan.... kan er ook reclame tijdens de Bonanza...
Ondertussen is bekend geworden dat goede bekenden van Stenders ook het team komen versterken.
Kan aan mij liggen maar lijkt het er niet op dat hier Stenders een oor wordt aangenaaid door de leiding van Veronica
Stenders blijft bij Veronica door de komst van Ekdom en Goes. Kans is natuurlijk heel klein om dan alsnog te verkassen.
Kwam op Facebook een bericht tegen dat Rob van Someren de nieuwe zender manager van Veronica gaat worden..
Waarheidsgetrouw ?????
Waarheidsgetrouw ?????
Bij Stenders weet je het nooit...Rich99 schreef: 17 apr 2024 11:57 Begrijp de hele discussie niet over de reclame om het half uur. Contract van Stenders loopt af en de intensie is om te verlengen. normaal gesproken met de zelfde voorwaarden. Maar dan gaat Stenders op 3 februari maanden met vakantie en is het plots een issue.
Ligt eraan waar op Facebook het staat.Jimbo57 schreef: 17 apr 2024 16:57 Kwam op Facebook een bericht tegen dat Rob van Someren de nieuwe zender manager van Veronica gaat worden..
Waarheidsgetrouw ?????
Laatst gewijzigd door Daan! op 17 apr 2024 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie zegt datJimbo57 schreef: 17 apr 2024 16:57 Kwam op Facebook een bericht tegen dat Rob van Someren de nieuwe zender manager van Veronica gaat worden..
Waarheidsgetrouw ?????
-
Hij wordt in verband gebracht met 100%NL als zender manager of iets, maar niet Veronica, dat beweerd PK tenminste. Veronica heeft die gast van 3FM nu.Jimbo57 schreef: 17 apr 2024 16:57 Kwam op Facebook een bericht tegen dat Rob van Someren de nieuwe zender manager van Veronica gaat worden..
Waarheidsgetrouw ?????
-
Robbert-Jan van de Velde JaVanjeafisharder schreef: 17 apr 2024 17:17Hij wordt in verband gebracht met 100%NL als zender manager of iets, maar niet Veronica, dat beweerd PK tenminste. Veronica heeft die gast van 3FM nu.Jimbo57 schreef: 17 apr 2024 16:57 Kwam op Facebook een bericht tegen dat Rob van Someren de nieuwe zender manager van Veronica gaat worden..
Waarheidsgetrouw ?????
Dit stond bij de Fb site : wat vinden jullie van radio veronica
en daarna was het bericht van sjaak van Berkel.
en daarna was het bericht van sjaak van Berkel.
-
Ja, als Sjaak van Berkel dat op Facebook in een reactie zegt dan moet het wel waar zijn.....
-
Rob is jarig vandaag, als kado hoeft hij geen reclames uit te zenden op het halve uur. Ik vind het zo’n onzin van Rob dat hij dit niet wilt doen. Je zit nu eenmaal bij een commerciële zender ze betalen je salaris, en ik denk dat je een topverdiener bent dus doe niet moeilijk. En anders gewoon terug naar de publieken. Hij laat zich zo wel kennen zeg.
Dit is typerend voor Veronica. Opnieuw is het overduidelijk waar “we” in de slogan voor staat.Deradiokenner schreef: 18 apr 2024 14:28 Rob is jarig vandaag, als kado hoeft hij geen reclames uit te zenden op het halve uur.
God is a DJ
Hahahahahahahahaha (ik vind het eigenlijk heel erg grappig)Deradiokenner schreef: 18 apr 2024 14:28 Rob is jarig vandaag, als kado hoeft hij geen reclames uit te zenden op het halve uur. Ik vind het zo’n onzin van Rob dat hij dit niet wilt doen. Je zit nu eenmaal bij een commerciële zender ze betalen je salaris, en ik denk dat je een topverdiener bent dus doe niet moeilijk. En anders gewoon terug naar de publieken. Hij laat zich zo wel kennen zeg.