Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ekdom begint waarschijnlijk op 1 september en Caroline begint waarschijnlijk op 1 mei bij Veronica. Zeiden ze net bij Stenders.
Nog niets over wanneer Wouter en Frank beginnen.
Ik vermoed dat Gijs of naar Joe of naar Radio10 gaat trouwens.
Eigenlijk zou ik het niet eens zo gek vinden, Gijs bij Veronica. Niet omdat ik nu zo’n fan ben, maar hij heeft altijd wel een positieve vibe en dat kan Veronica op dit moment wel gebruiken. Maar ik gok op radio 10.
Kijk, goed nieuws. Wouter en Frank is al vaker gecommuniceerd dat dat in juni zou zijn toch?jessica schreef: 16 apr 2024 14:31 Ekdom begint waarschijnlijk op 1 september en Caroline begint waarschijnlijk op 1 mei bij Veronica. Zeiden ze net bij Stenders.
Hopelijk start de funky weekend trip ook direct

Verder denk ik ook Staverman op radio 10 of Joe. Al zou veronica natuurlijk wel leuk zijn, Gijs en Rob gingen altijd erg goed.
-
Ik gok dat Gijs de plek die Dennis Ruyer eerst zal doen op Joe gaat vervullenJanno schreef: 16 apr 2024 14:27 In de Bonanza was al een luisteraar die vroeg wanneer Gijs komt, nu hij lijkt weg te gaan bij radio 2![]()
Of die van Gerard Ekdom bij Radio10 natuurlijk.Vliegendereporter schreef: 16 apr 2024 15:07Ik gok dat Gijs de plek die Dennis Ruyer eerst zal doen op Joe gaat vervullenJanno schreef: 16 apr 2024 14:27 In de Bonanza was al een luisteraar die vroeg wanneer Gijs komt, nu hij lijkt weg te gaan bij radio 2![]()
Is Radio4all al uitgesloten?jessica schreef: 16 apr 2024 15:17Of die van Gerard Ekdom bij Radio10 natuurlijk.Vliegendereporter schreef: 16 apr 2024 15:07Ik gok dat Gijs de plek die Dennis Ruyer eerst zal doen op Joe gaat vervullenJanno schreef: 16 apr 2024 14:27 In de Bonanza was al een luisteraar die vroeg wanneer Gijs komt, nu hij lijkt weg te gaan bij radio 2![]()

-
Veel beter wat mij betreft. Reclame op de halve uren is echt verschrikkelijk.Janno schreef: 16 apr 2024 08:18 Persoonlijk vind ik het minder erg als er dan rond het nieuws op het hele uur iets meer reclame is als dan de rest van het programma reclamevrij is. Ik vraag me af hoe de gemiddelde luisteraar daar over denkt.
Dan is er geen noodzaak om dit verder in dit topic te bespreken. Het tijdslot 13-16 op Joe zou beter zijn. Dan heeft Joe een mooie line-up met aansprekende namen voor de doelgroep van 06 tot 16 uur, zoals het de zender initieel voor ogen had.Vliegendereporter schreef: 16 apr 2024 15:07Ik gok dat Gijs de plek die Dennis Ruyer eerst zal doen op Joe gaat vervullenJanno schreef: 16 apr 2024 14:27 In de Bonanza was al een luisteraar die vroeg wanneer Gijs komt, nu hij lijkt weg te gaan bij radio 2![]()
God is a DJ
Huh? Dan hebben ze toch nog geen aansprekende naam tussen 10 en 13? Of je moet Timur bedoelen.Phoenix schreef: 16 apr 2024 16:49Dan is er geen noodzaak om dit verder in dit topic te bespreken. Het tijdslot 13-16 op Joe zou beter zijn. Dan heeft Joe een mooie line-up met aansprekende namen voor de doelgroep van 06 tot 16 uur, zoals het de zender initieel voor ogen had.Vliegendereporter schreef: 16 apr 2024 15:07Ik gok dat Gijs de plek die Dennis Ruyer eerst zal doen op Joe gaat vervullenJanno schreef: 16 apr 2024 14:27 In de Bonanza was al een luisteraar die vroeg wanneer Gijs komt, nu hij lijkt weg te gaan bij radio 2 :D
Hoe meer verspreid, hoe beter. Die lange bokken rond het nieuws vind ik niet fijn, dan wil ik wel weer muziek (of inhoud).Janno schreef: 16 apr 2024 08:18 Persoonlijk vind ik het minder erg als er dan rond het nieuws op het hele uur iets meer reclame is als dan de rest van het programma reclamevrij is. Ik vraag me af hoe de gemiddelde luisteraar daar over denkt.
Ik heb geen idee of ik een gemiddelde luisteraar ben.
Rock 'n roll is better than music!
Ik denk dat hier weinig gemiddelde luisteraars aanwezig zijn ;-). Tot nu toe ben je wel de enige die gereageerd heeft met meer spreiding als mening. Maar ja, de enige van drie reactiesOortjes schreef: 16 apr 2024 21:21Hoe meer verspreid, hoe beter. Die lange bokken rond het nieuws vind ik niet fijn, dan wil ik wel weer muziek (of inhoud).Janno schreef: 16 apr 2024 08:18 Persoonlijk vind ik het minder erg als er dan rond het nieuws op het hele uur iets meer reclame is als dan de rest van het programma reclamevrij is. Ik vraag me af hoe de gemiddelde luisteraar daar over denkt.
Ik heb geen idee of ik een gemiddelde luisteraar ben.

De gemiddelde luisteraar bestaat niet.Janno schreef: 16 apr 2024 21:54Ik denk dat hier weinig gemiddelde luisteraars aanwezig zijn ;-). Tot nu toe ben je wel de enige die gereageerd heeft met meer spreiding als mening. Maar ja, de enige van drie reactiesOortjes schreef: 16 apr 2024 21:21Hoe meer verspreid, hoe beter. Die lange bokken rond het nieuws vind ik niet fijn, dan wil ik wel weer muziek (of inhoud).Janno schreef: 16 apr 2024 08:18 Persoonlijk vind ik het minder erg als er dan rond het nieuws op het hele uur iets meer reclame is als dan de rest van het programma reclamevrij is. Ik vraag me af hoe de gemiddelde luisteraar daar over denkt.
Ik heb geen idee of ik een gemiddelde luisteraar ben.![]()
Een reclameblok is een potentieel uitschakelmoment. Hoe langer het reclameblok des te groter de kans op uitschakeling. Langere reclameblokken op het hele uur om de DJ van dienst tegemoet te komen zijn niet per definitie goed voor de zender.
God is a DJ
Oh jawel. Als je een landelijke representatieve enquete zou houden met de vraag of men liever reclamevrij luistert op het halve uur en daarbij genoegen neemt met wat meer reclame rond het nieuws krijg je een antwoord van de gemiddelde luisteraar.Phoenix schreef: 16 apr 2024 22:00De gemiddelde luisteraar bestaat niet.Janno schreef: 16 apr 2024 21:54Ik denk dat hier weinig gemiddelde luisteraars aanwezig zijn ;-). Tot nu toe ben je wel de enige die gereageerd heeft met meer spreiding als mening. Maar ja, de enige van drie reactiesOortjes schreef: 16 apr 2024 21:21
Hoe meer verspreid, hoe beter. Die lange bokken rond het nieuws vind ik niet fijn, dan wil ik wel weer muziek (of inhoud).
Ik heb geen idee of ik een gemiddelde luisteraar ben.![]()
Herkenbaar. Ik switch ook als het me te lang duurt en dat is vooral bij Veronica.Phoenix schreef: 16 apr 2024 22:00 Een reclameblok is een potentieel uitschakelmoment. Hoe langer het reclameblok des te groter de kans op uitschakeling.
Rock 'n roll is better than music!
Die blokken op het halve uur zijn er niet voor niets. Adverteerders willen contact momenten. Met kortere luistertijden (zoals Veronica ook heeft!) heb je juist die blokken nodig om reclamespots vaker te kunnen laten horen.
Doe je dat niet dan zijn canpagnes dus minder effectief en krijg je als adverteerder minder effect van adverteren op Veronica. Gevolg: Minder adverteerders. Minder inkomsten.
Dat is de motor bij commerciele radio, niet de mening van Rob Stenders.
Doe je dat niet dan zijn canpagnes dus minder effectief en krijg je als adverteerder minder effect van adverteren op Veronica. Gevolg: Minder adverteerders. Minder inkomsten.
Dat is de motor bij commerciele radio, niet de mening van Rob Stenders.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg