Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Janno

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Janno »

Toch ook maar weer eens op Veronica gezet. Reden: Stenders! :D
Orange

Bericht door Orange »

Greatski schreef: 15 apr 2024 14:34 Stenders: "ik heb onderhandeld, reclame op half uur mag nog maximaal 1 minuut duren en er mogen ook lokale adverteerders meedoen"
Gefeliciteerd Rob.
En de luisteraar is de dupe (op het hele uur).
jessica

Bericht door jessica »

Janno schreef: 15 apr 2024 15:18 Toch ook maar weer eens op Veronica gezet. Reden: Stenders! :D
Eerlijk gezegd luister ik alleen nog naar Rob Stenders op Veronica. Als hij er niet is zet ik hem op een andere zender.
Hopelijk wordt het beter met Ekdom en van der Goes erbij.
Janno

Bericht door Janno »

jessica schreef: 15 apr 2024 16:34
Janno schreef: 15 apr 2024 15:18 Toch ook maar weer eens op Veronica gezet. Reden: Stenders! :D
Eerlijk gezegd luister ik alleen nog naar Rob Stenders op Veronica. Als hij er niet is zet ik hem op een andere zender.
Hopelijk wordt het beter met Ekdom en van der Goes erbij.
Ja, dat hoop ik ook. Ga het in elk geval in de gaten houden.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Greatski schreef: 15 apr 2024 14:34 Stenders: "ik heb onderhandeld, reclame op half uur mag nog maximaal 1 minuut duren en er mogen ook lokale adverteerders meedoen"
Zou mij trouwens niets verbazen als het geen regulier reclameblok wordt maar iets bonanza achtigs tegen betaling.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanmiddag heb ik ook weer eens geluisterd, maar in de Bonanza komt Stenders niet tot zijn recht. Teveel geklets tussendoor met Hannelore en een vrouwelijke producer. Jammer. Opnieuw maar eens zoeken naar een alternatief tussen 14 en 16 uur. Niek vond ik zeer aangenaam.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ik vind dat ze ook moeten stoppen met dat nieuws op het halve uur telkens. Dat is zo gegroeid ten tijde van Talpa met de spraakbeperking clausule maar nu voegt dat niets toe in de daluren. Dat je dat op drive time uren doet valt nog wel te beargumenteren maar in een music driven programma waarin het om de muziek draait, want verzoeken van luisteraars die je hard nodig hebt zeker bij Veronica nu, vind ik dat echt een no go.
Daan!

Bericht door Daan! »

Phoenix schreef: 15 apr 2024 19:38
Vanmiddag heb ik ook weer eens geluisterd, maar in de Bonanza komt Stenders niet tot zijn recht. Teveel geklets tussendoor met Hannelore en een vrouwelijke producer. Jammer. Opnieuw maar eens zoeken naar een alternatief tussen 14 en 16 uur. Niek vond ik zeer aangenaam.
Want Stenders komt beter tot zijn recht in een meer music driven programma denk je?
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

[Edit Admin5: Het ranten en plaatsen van oneliners is nu wel even keer klaar]
Radionerd

Bericht door Radionerd »

MFM schreef: 12 apr 2024 20:34 Irritatiefactoren genoeg, geen echte radiopersonality’s, geen samenhangende programmering over de hele dag, lappendeken aan dj’s die het op de een of andere manier niet voor elkaar krijgen om te blijven boeien.
Hoe het beter kan weet ik niet, maar dat het vooral geen solide uitstraling naar de luisteraars toe heeft bevestigen de luistercijfers wel.
Geen echte radiopersonality’s? Ik vind Rick van Velthuysen zeker wel een persoonlijkheid. en een van de weinigen op Veronica momenteel die nog echt de Veronica vibe heeft. Ik hoor hem de laatste tijd ook steeds vaker in promo's. Zou me niks verbazen als hij straks stationvoice wordt. Tip voor Patrick Kicken! :lol:
Kraft

Bericht door Kraft »

Vanjeafisharder schreef: 15 apr 2024 20:20 Ik vind dat ze ook moeten stoppen met dat nieuws op het halve uur telkens. Dat is zo gegroeid ten tijde van Talpa met de spraakbeperking clausule maar nu voegt dat niets toe in de daluren. Dat je dat op drive time uren doet valt nog wel te beargumenteren maar in een music driven programma waarin het om de muziek draait, want verzoeken van luisteraars die je hard nodig hebt zeker bij Veronica nu, vind ik dat echt een no go.
Nou ja het voegt wat broodnodige ca$h toe. :lol:
Op den duur hopelijk, bij stijgende luistercijfers, kan de huid weer wat duurder worden verkocht aan de adverteerder, eerder niet wellicht.
Ik vind het toch ook een manco hoor, zoveel reclame. En in die zin snap ik Rob ook heel goed: je zit als luisteraar niet lekker te luisteren. Hij wil een programma maken dat lekker loopt en dat wordt constant (in zijn ogen) hinderlijk onderbroken. Ik snap dat echt volledig.

De vraag is: Ga je meer reclametijd verkopen en zo zorgen dat je meer inkomsten hebt OF ga je zorgen dat je meer luisteraars krijgt en je je reclameminuut voor meer kan verkopen? Ik ben meer van kerk 2. Het is zo nu en dan echt onluisterbaar (als dat een woord is). Echt teveel. Dat kan de bedoeling toch ook niet zijn.
Janno

Bericht door Janno »

Het is uiteraard logisch dat een commerciële radiozender reclame moet uitzenden om te kunnen voortbestaan, maar we zijn het inmiddels al zo gewoon gaan vinden dat we het raar vinden als een radiomaker probeert de zaken een beetje naar zijn hand te zetten om een doorlopend programma te kunnen maken. Er valt voor beide varianten iets te zeggen. Persoonlijk vind ik het minder erg als er dan rond het nieuws op het hele uur iets meer reclame is als dan de rest van het programma reclamevrij is. Ik vraag me af hoe de gemiddelde luisteraar daar over denkt.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 15 apr 2024 20:22
Phoenix schreef: 15 apr 2024 19:38
Want Stenders komt beter tot zijn recht in een meer music driven programma denk je?
Ten eerste is het natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur.
Tijdens de vrijdagavond/-nachtprogramma’s vind ik het geklets juist wel heel leuk, maar overdag mag het meer music driven zijn inderdaad. Het geklets met Hannelore, Siets, Caroline, e.d. vind ik het “ouwe wijven gekeuvel”.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Late night Stenders met drie nummers per uur, dat soort programma's mis ik wel.
Radio Actief

Bericht door Radio Actief »

Janno schreef: 16 apr 2024 08:18 Persoonlijk vind ik het minder erg als er dan rond het nieuws op het hele uur iets meer reclame is als dan de rest van het programma reclamevrij is. Ik vraag me af hoe de gemiddelde luisteraar daar over denkt.
Mee eens
Ik ben Actief als de radio aan staat. :cool:
Plaats reactie