Hoort nie uit te maken en onnodige opmerkingVanjeafisharder schreef: 12 apr 2024 19:18 Is natuurlijk ook helemaal geen DJ maar een muzikant, geen verlies m.i. dus.
Ed was een oprecht leuke jock
Moderator: admin6
Hoort nie uit te maken en onnodige opmerkingVanjeafisharder schreef: 12 apr 2024 19:18 Is natuurlijk ook helemaal geen DJ maar een muzikant, geen verlies m.i. dus.
Dat hoeft toch niet uit te maken? Die dingen staan los van elkaar.Vanjeafisharder schreef: 12 apr 2024 19:18 Is natuurlijk ook helemaal geen DJ maar een muzikant, geen verlies m.i. dus.
Ik heb echt lang nodig gehad om aan Ed te wennen maar ik luisterde met ontzettend veel plezier naar hem de afgelopen 1,5-2 jaar tussen 18 en 20 uur. Eigenlijk zijn Ed, Arjan en de late avond met nu Jannes Drop de enige programma's op Veronica die ik nog luister. Vind het echt jammer dat hij ook stopt. Blijft weinig over. Voor Ekdom en Wout &Frank als duo ga ik in elk geval niet vaker luisteren. En met een beetje pech komt Caroline Brouwer ook nog terug.Jari de Jonge schreef: 12 apr 2024 19:30Hoort nie uit te maken en onnodige opmerkingVanjeafisharder schreef: 12 apr 2024 19:18 Is natuurlijk ook helemaal geen DJ maar een muzikant, geen verlies m.i. dus.
Achja. Kijk voor het gemak even naar de dagprogrammering na de zomer: Ekdom, Sander, Frank, Stenders en Wout & Frank hebben allemaal een redelijk recent verleden bij die club. Wat dat betreft wordt het eigenlijk alleen maar meer BNNVARA. Wel andere type DJ’s trouwens.repelsteel schreef: 13 apr 2024 10:22 Ik denk dat de droge muziekleraren als Arjan Snijders niet passen bij dit nieuwe Veronica. Dat was meer het VARA-Veronica van Stenders.
Arjen Snijders , dat is toch die man die iedere week verteld wat iedereen verkeerd doet ?Johanneke schreef: 13 apr 2024 11:13Ik heb echt lang nodig gehad om aan Ed te wennen maar ik luisterde met ontzettend veel plezier naar hem de afgelopen 1,5-2 jaar tussen 18 en 20 uur. Eigenlijk zijn Ed, Arjan en de late avond met nu Jannes Drop de enige programma's op Veronica die ik nog luister. Vind het echt jammer dat hij ook stopt. Blijft weinig over. Voor Ekdom en Wout &Frank als duo ga ik in elk geval niet vaker luisteren. En met een beetje pech komt Caroline Brouwer ook nog terug.Jari de Jonge schreef: 12 apr 2024 19:30Hoort nie uit te maken en onnodige opmerkingVanjeafisharder schreef: 12 apr 2024 19:18 Is natuurlijk ook helemaal geen DJ maar een muzikant, geen verlies m.i. dus.
Ja inderdaad. En dan net doet alsof het allemaal als grap bedoeld is, maar intussen wel steken onder water geven.Backsell schreef: 13 apr 2024 15:17
Arjen Snijders , dat is toch die man die iedere week verteld wat iedereen verkeerd doet ?
Daar is het ineens een heel vervelend mannetje inderdaad, samen met die nare Harm Edens. Heb dat vorige maand voor het eerst eens beluisterd omdat Marcel de Vries er toen zat, maar dat was eens maar nooit meer.repelsteel schreef: 13 apr 2024 15:57Ja inderdaad. En dan net doet alsof het allemaal als grap bedoeld is, maar intussen wel steken onder water geven.Backsell schreef: 13 apr 2024 15:17
Arjen Snijders , dat is toch die man die iedere week verteld wat iedereen verkeerd doet ?
Wanneer je het boek Stenders Leesvermaak gelezen hebt, heb je kunnen opmaken dat er zoiets wel degelijk in contracten opgenomen kan worden. Ten tijde dat Yorin FM veranderde in CAZ en daarmee Stenders z'n vrije muziekkeuze in het geding kwam... heeft hij netjes thuis z'n contract mogen uitdienen zonder een programma te hoeven maken. Die muzikale vrijheid was opgenomen in zijn contract. En dus kan ik mij heel goed indenken dat hij nu, bij een volgend commercieel avontuur, de reclames op het halve uur (waar hij zich tijdens de Yorin FM-tijd aan stoorde) heeft laten opnemenPhoenix schreef: 12 apr 2024 15:28
Ik verbaas me niet over contractuele afspraken, maar ik verbaas me over medeforumleden die het zomaar voor waar aannemen dat de afspraak over de reclame letterlijk is vastgelegd in het arbeidscontract van Stenders.
Als je Stenders hebt gehoord gaat het over een verschil van interpretatie van een side letter. Er zal dus niet zwart op wit in staan dat het gaat om de reclame’s op het halve uur. Stenders interpreteert het wel zo.de luiste-raar schreef: 13 apr 2024 17:52Wanneer je het boek Stenders Leesvermaak gelezen hebt, heb je kunnen opmaken dat er zoiets wel degelijk in contracten opgenomen kan worden. Ten tijde dat Yorin FM veranderde in CAZ en daarmee Stenders z'n vrije muziekkeuze in het geding kwam... heeft hij netjes thuis z'n contract mogen uitdienen zonder een programma te hoeven maken. Die muzikale vrijheid was opgenomen in zijn contract. En dus kan ik mij heel goed indenken dat hij nu, bij een volgend commercieel avontuur, de reclames op het halve uur (waar hij zich tijdens de Yorin FM-tijd aan stoorde) heeft laten opnemenPhoenix schreef: 12 apr 2024 15:28
Ik verbaas me niet over contractuele afspraken, maar ik verbaas me over medeforumleden die het zomaar voor waar aannemen dat de afspraak over de reclame letterlijk is vastgelegd in het arbeidscontract van Stenders.
Ik ben het met je eens betreft de zaterdagavond. Je wordt op veel zenders volgegooid met dancemuziek. Als er ook nog meer soulmuziek bij krijgt, dan is JOE of zelfs Sky Radio het beste alternatief na 21:00 uur. Ik kan me toch haast niet voorstellen dat al die afwijkingen op zaterdagavond zo goed scoren?Johanneke schreef: 13 apr 2024 17:30
Maar op zaterdagavond vind ik dat hij een leuke show maakt, al kun je er idd de klok op gelijk zetten dat dat op z'n eind loopt. Vreselijk als daar weer zo'n Soul Night zou komen, meer van hetzelfde en er is al bijna niks op zaterdagavond. Maar ik zie het idd zomaar gebeuren...