Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

Moorkop schreef: 26 feb 2024 16:23 Vooral de ochtendshow heeft vele wisselingen gehad: Patrick Kicken, Toine van Peperstraten, Adam Curry, Jeroen van Inkel, Rick van Velthuysen, Robert Jensen, Martijn Muijs, Tim Klijn, Frank van der Lende en dan ben ik er wellicht nog een paar vergeten. Deze namem hebben allemaal de revue gepasseerd. Er is geen continuiteit.
Niek van der Bruggen (2017), Giel Beelen (2017-2020) en Wilfred Genee (2021).
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Lees dit net over Coen en Sander dan kan ik nu al voorspelen dat Gerard Ekdom dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat beginnen bij Veronica zal dan wel begin 2025 worden https://www.radiofreak.nl/wanneer-start ... den-duren/
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Vliegendereporter schreef: 27 feb 2024 18:39 Lees dit net over Coen en Sander dan kan ik nu al voorspelen dat Gerard Ekdom dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat beginnen bij Veronica zal dan wel begin 2025 worden https://www.radiofreak.nl/wanneer-start ... den-duren/
Het is maar net wat de afspraken zijn die gemaakt zijn door ekdom en john de mol.
Jorien mocht bij NPO ook blijven tot het afscheid terwijl Wout en Frank wel moesten verdwijnen.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 27 feb 2024 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Vliegendereporter schreef: 27 feb 2024 18:39 Lees dit net over Coen en Sander dan kan ik nu al voorspelen dat Gerard Ekdom dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat beginnen bij Veronica zal dan wel begin 2025 worden https://www.radiofreak.nl/wanneer-start ... den-duren/
Ligt er oprecht aan welke afspraken er zijn gemaakt tussen Talpa en Mediahuis. Kan best wel eens zijn dat de soep minder heet gegeten wordt dan die in dit geval wordt opgediend. Ekdom is tenslotte niet per direct van zender gehaald. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een bedrijf als Mediahuis akkoord gaat met het feit dat een DJ pas een jaar na aankondiging kan starten, daar zullen echt wel andere afspraken onder liggen.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Als Ekdom netjes zijn contract uit dient zullen ze misschien wel wat coulanter zijn. Ik verwacht hem september uiterlijk oktober wel op zender bij Veronica. Later wordt wel een deceptie eigenlijk.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Vanjeafisharder schreef: 27 feb 2024 18:50 Als Ekdom netjes zijn contract uit dient zullen ze misschien wel wat coulanter zijn. Ik verwacht hem september uiterlijk oktober wel op zender bij Veronica. Later wordt wel een deceptie eigenlijk.
Dat is wat ik dus ook verwacht.
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

en dan is het afwachten wat ekdom gaat scoren. dit is de lakmoesproef want npo radio 2 en radio 10 waren een gespreid bedje voor geer.
Greatski

Bericht door Greatski »

Ik kan me er weinig bij voorstellen dat Veronica met Ekdom straks opeens hele hoge luistercijfers krijgt :roll:
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Greatski schreef: 27 feb 2024 21:32 Ik kan me er weinig bij voorstellen dat Veronica met Ekdom straks opeens hele hoge luistercijfers krijgt :roll:
Dat kan ik me ook niet voorstellen. De echte hoogtijdagen van Ekdom is toch voorbij? Ik zie verder geen grote groei meer bij die ochtendshow. Als naam begrijp ik het, maar Radio 10 gaat echt niet zoveel klappen krijgen als hij weg gaat. Ik verwacht Lex Gaarthuis als vervanger en dat is een prima vervanger wellicht zelfs beter.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Greatski schreef: 27 feb 2024 21:32 Ik kan me er weinig bij voorstellen dat Veronica met Ekdom straks opeens hele hoge luistercijfers krijgt :roll:
Nee, dat verschil gaat Gerard Ekdom alleen niet maken. Dat zal afhangen van het totaal. Als onderdeel van een vernieuwde zender, kan hij natuurlijk wel bijdragen aan het verschil. Hoewel ik hem vooral geschikt vind 9m te snoozen, is het wel een vakman.
Rock 'n roll is better than music!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Na 1,5 jaar valt het doek voor de late avondshow van Willem Doreleijers. Vanaf maandag hoor je Jannes Drop tussen 21 en 24u. Willem gaat zich volledig richten op zijn werk als muziek samensteller. Ik heb erg aan hem moeten wennen in het begin maar heb er de laatste maanden enorm van genoten. Jannes is wel de best denkbare vervanger in mijn ogen.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Lood om oud ijzer, ik vind Willem de betere presentator van de 2 en een betere stem ook die past bij de Veronica attitude. Jannes Drop klinkt als de eeuwige student. Jammer dat Willem stopt, als dat betekend dat de muziek op Veronica nóg beter gaat worden de komende tijd is deze beslissing misschien voor het goede doel. :wink:
Le Son Dancefloor

is jannes net als frank bij de lunch het volgende bouwsteentje of tijdelijk? want als jannes de vast waarde in de avond gaat zijn zit er iets niet goed.
Le Son Dancefloor

Deradiokenner schreef: 27 feb 2024 22:09
Dat kan ik me ook niet voorstellen. De echte hoogtijdagen van Ekdom is toch voorbij? Ik zie verder geen grote groei meer bij die ochtendshow. Als naam begrijp ik het, maar Radio 10 gaat echt niet zoveel klappen krijgen als hij weg gaat. Ik verwacht Lex Gaarthuis als vervanger en dat is een prima vervanger wellicht zelfs beter.
misschien kan hij z'n show nieuw elan geven. ekdom 2.0.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Le Son Dancefloor schreef: 28 feb 2024 07:17
Deradiokenner schreef: 27 feb 2024 22:09
misschien kan hij z'n show nieuw elan geven. ekdom 2.0.
Voor ons luistert Ekdom prima weg op Radio 10. Mag van ons 1 op 1 over naar Radio Veronica.
Plaats reactie