Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Vanjeafisharder

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Vanjeafisharder »

Rob zit weer op zijn zolderkamer, terwijl Caroline en de rest gewoon in de studio zitten.
Daan!

Bericht door Daan! »

Hij moet sinds vandaag een stukje verder rijden. Zou ook lekker thuiswerken. ;)
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Vanjeafisharder schreef: 04 dec 2023 14:34 Rob zit weer op zijn zolderkamer, terwijl Caroline en de rest gewoon in de studio zitten.
Goeie toneelspeler Rob 😂
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Dit is al sinds oktober zo alleen de donderdag en vrijdag zit die in de Veronica studio de andere 3 dagen in studio Almere
Janno

Bericht door Janno »

Soms heb ik heimwee naar die goeie ouwe tijd dat radio nog gewoon radio was en het geen donder uitmaakte waar de dj van dienst zat. Dat hoorde je toch niet :wink:
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Weet hij wel meteen of de verbinding met Naarden werkt😉

Zag dat ze de studio op de Bergweg meteen al flink aan het slopen waren.
Check ook eens mijn Mixcloud pagina voor lekkere mixen!
https://www.mixcloud.com/DJ-Nick_/
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Janno schreef: 04 dec 2023 15:11 Soms heb ik heimwee naar die goeie ouwe tijd dat radio nog gewoon radio was en het geen donder uitmaakte waar de dj van dienst zat. Dat hoorde je toch niet :wink:
Punt is dat je het wel hoort vind ik. Zeker bij de spreeks hoor ik wel verschil met de Veronica studio, qua akoestiek.

Het is niet dat het slecht klinkt, trouwens, maar een verschil neem ik toch echt wel waar.
Janno

Bericht door Janno »

De Nachtwacht schreef: 04 dec 2023 15:23
Janno schreef: 04 dec 2023 15:11 Soms heb ik heimwee naar die goeie ouwe tijd dat radio nog gewoon radio was en het geen donder uitmaakte waar de dj van dienst zat. Dat hoorde je toch niet :wink:
Punt is dat je het wel hoort vind ik. Zeker bij de spreeks hoor ik wel verschil met de Veronica studio, qua akoestiek.

Het is niet dat het slecht klinkt, trouwens, maar een verschil neem ik toch echt wel waar.
Gelukkig heb ik geen absoluut gehoor. Als je zoals ik in het grijze verleden nog am-radio hebt meegemaakt klinkt nu alles geweldig ;-)
Ik luister soms in de auto nog weleens radio Caroline op am. Dat is eigenlijk niet meer te doen, zelfs als je de muziek goed vindt.
Radiofriek

Bericht door Radiofriek »

Vanjeafisharder schreef: 04 dec 2023 14:34 Rob zit weer op zijn zolderkamer, terwijl Caroline en de rest gewoon in de studio zitten.
Collegiaal !!
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Radiofriek schreef: 04 dec 2023 18:57
Collegiaal !!
Volgens mij is dat omdat Rob nog aan het herintegreren is vanuit zijn eerdere uitval. Niet altijd gelijk oordelen.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
jessica

Bericht door jessica »

Ik dacht juist dat ik Rob hoorde zeggen dat ze in een nieuwe studio in Naarden zaten, dat ze weer naar buiten konden kijken en dat er ruime parkeergelegenheid was. Dus vandaag zat hij niet op de zolderkamer maar in de nieuwe studio van Veronica in Naarden.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Nou, ik zat even te kijken op de webcam en daar was tijdens een talk Rob echt niet in de studio in Naarden....
jessica

Bericht door jessica »

Hij zei zelfs dat hij de nieuwe studio een beetje krap vond, maar als hij op de zolderkamer zat heeft hij het goed gespeeld, het leek in ieder geval of hij in Naarden zat.
Janno

Bericht door Janno »

Hij deed inderdaad net alsof. Ik vond het wel grappig :D
Kraft

Bericht door Kraft »

Hoe weet je dat hij daar zat?
Plaats reactie