Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Jari de Jonge

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Jari de Jonge »

Ik denk idd dat ja
Praatpriet

Bericht door Praatpriet »

Wat een vreemde actie om spullen zoals keyboards tv schermen koffie apparaten kapot te slaan. Juist van al die. Woke gasten verwacht je dat ze dat terug brengen naar bv kringloop. Maar nee, we slaan de boel kapot .
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Waar heb je dat gezien?
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

De terugluister service doet het nog voor hoelang weet ik niet loopt via Talpa https://omny.fm/shows/radio-veronica-ge ... ts/podcast
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Jari de Jonge schreef: 02 dec 2023 12:19 Waar heb je dat gezien?
Dat was bij Frank in ochtend gisteren staat filmpje op Instagram
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Bijdrages worden altijd gewaardeerd, maar RadioForum is geen chatbox.
Jari de Jonge schreef: 01 dec 2023 20:12 Komt thijs meeuwsen nog terug?
Jari de Jonge schreef: 01 dec 2023 23:58 Denk dat ie op vrijdag blijft zitten. Fijne kerel
Jari de Jonge schreef: 02 dec 2023 00:03 De nieuwe beeldforming van programma's ziet er al mooi uit
Jari de Jonge schreef: 02 dec 2023 01:22 Ik denk idd dat ja
Jari de Jonge schreef: 02 dec 2023 12:19 Waar heb je dat gezien?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Garyfomdeck

Bericht door Garyfomdeck »

Veronica is muzikaal goed te pruimen . Soort mix van radio 2 en tien
BoogieKnight

Bericht door BoogieKnight »

Vliegendereporter schreef: 01 dec 2023 20:16
Johanneke schreef: 01 dec 2023 11:35
tophitsradio schreef: 01 dec 2023 09:24 Martijn Muis hint op 'X' dat hij (een tijdje) de ochtend gaat doen. Staat er niet zo expliciet maar zou zo maar kunnen.
Indien waar dan is het van de een naar de andere tijdelijke ochtendshow...
Daar heb ik in elk geval meer vertrouwen in dan Frank van der Lende... Maar goed, of het Veronica gaat redden...

Benieuwd of het dan ook gelijk exit Frank bij radio Veronica is of dat ze hem weer Andere plek geven in de programmering hopelijk niet de middag show
Ik weet uit betrouwbare bron dat Frank ook na 22 december blijft, weet niet op welke plek.
Ik vind persoonlijk de Veronica ochtendshow heel fijn, zou hem (en de luisteraars) iets gunnen met zo’n team en vibe.
Mebo

Bericht door Mebo »

Praatpriet schreef: 02 dec 2023 11:09 Wat een vreemde actie om spullen zoals keyboards tv schermen koffie apparaten kapot te slaan. Juist van al die. Woke gasten verwacht je dat ze dat terug brengen naar bv kringloop. Maar nee, we slaan de boel kapot .
Past wel bij Frank. Maar of Mediahuis dat ook vindt? Dit doet het imago van Veronica geen goed lijkt me.

Wat moet het moeilijk zijn om achter elkaar muziek te draaien. En in plaats daarvan de bink uit te hsngen met vandalisme. Is die Frank 16 of xo?
Mooie reden om hem te lozen.
Laatst gewijzigd door admin5 op 04 dec 2023 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote fix
Morrison

Bericht door Morrison »

Mebo schreef: 03 dec 2023 01:12 Past wel bij Frank. Maar of Mediahuis dat ook vindt? Dit doet het imago van Veronica geen goed lijkt me.

Wat moet het moeilijk zijn om achter elkaar muziek te draaien. En in plaats daarvan de bink uit te hsngen met vandalisme. Is die Frank 16 of xo?
Even een toelichting voor degene die niet naar dit item hebben geluisterd. Ze hadden een bedrijf laten komen die dit soort acties aanbied als teamuitje.

Of het imago van Veronica goed doet? Wat zou de schade zijn? In het rijke verleden van Veronica zijn wel spraakmakender acties uitgevoerd. Jong, snel en wild enzo...
Radiofriek

Bericht door Radiofriek »

Morrison schreef: 03 dec 2023 10:26
Mebo schreef: 03 dec 2023 01:12 Past wel bij Frank. Maar of Mediahuis dat ook vindt? Dit doet het imago van Veronica geen goed lijkt me.

Even een toelichting voor degene die niet naar dit item hebben geluisterd. Ze hadden een bedrijf laten komen die dit soort acties aanbied als teamuitje.

Of het imago van Veronica goed doet? Wat zou de schade zijn? In het rijke verleden van Veronica zijn wel spraakmakender acties uitgevoerd. Jong, snel en wild enzo...
We leven niet meer vroeger. We leven duurzaam . Spullen kapot slaan past daar niet bij. Zeker bij fatsoenrakkers als Frank en Sander verwacht je dat ze dit soort dingen niet doen. Als Frank echt iets rebels wilt doen kan hij bijvoorbeeld starten met een goede show te maken.
Spullen vernielen van een ander. Welke gek doet zoiets
Theimon

Bericht door Theimon »

Als ie een paar computers aan gort slaat (die worden aangeboden door een bedrijf) die daarna recycled worden, is het dan wel weer goed voor het "duurzaam" gebeuren?

Paniek om niks. Hij slaat een paar dingen stuk, ff wat herrie op de radio en weer door, toch?
Kijker

Bericht door Kijker »

De webcam in die nieuwe studio staat wel heel slecht gericht.

Wat betreft die spullen stukslaan. Toen ik het las leek het alsof ze heel de studio in het Talpa-pand - inclusief apparatuur - kapot hadden geslagen. In feite stonden er wat 25 jaar oude monitors en andere kapotte rommel. Zo erg was het niet hoor.
Morrison

Bericht door Morrison »

Radiofriek schreef: 03 dec 2023 10:35 We leven niet meer vroeger. We leven duurzaam . Spullen kapot slaan past daar niet bij. Zeker bij fatsoenrakkers als Frank en Sander verwacht je dat ze dit soort dingen niet doen. Als Frank echt iets rebels wilt doen kan hij bijvoorbeeld starten met een goede show te maken.
Spullen vernielen van een ander. Welke gek doet zoiets
Van een ander? Heb je het item wel geluisterd?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik durf hem wel.aan:

Stel dat.Ekstra weekend weer op de radio terugkomt, dan moet het item.'uit het raam' er vanzelfsprekend ook weer in. Want, dat zijn wij gewend,.zo werken onze hersenen hier op het forum.

Dan.mag.iemand mij uitleggen wat het verschil in 'slopen' is.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 03 dec 2023 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie