Wat ik ook niet zie is Q90s en 00s. Was toch ook nieuw sinds de veiling. DPG heeft alleen toestemming voor Joe gevraagd.
Vreemd, zie hier de intrekking voor 100%NL: https://www.cvdm.nl/besluiten/intrekkin ... -100-nl-2/
Voor zover ik nu zie zijn bij vorige overnames die licenties gewoon overgenomen zonder uitschrijving bij CvdM.
Zie wel een verleende vergunning Mediahuis A en B van maart: https://www.cvdm.nl/besluiten/toestemming-audiohuis-a/
https://www.cvdm.nl/besluiten/toestemming-audiohuis-b/
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
.Vanjeafisharder schreef: ↑20 nov 2023 22:19Dat lijkt me niet.fdboer schreef: ↑20 nov 2023 21:55Het einde van de Veronica thema zenders. Tenzij iemand die opnieuw bij het CvdM laat inschrijven.Vanjeafisharder schreef: ↑20 nov 2023 10:58 Wat zal dit te betekenen hebben? https://www.cvdm.nl/besluiten/intrekkin ... native-xl/
Hier vind ik ze niet (meer)... https://www.cvdm.nl/registers/
Nu Talpa de vergunning voor de Veronica themazenders heeft laten intrekken, is de weg vrij voor Mediahuis om die vergunning aan te vragen. Bij de verkoop van Veronica is die vergunning niet mee overgegaan.
Knullig, Mediahuis heeft de verkeerde advertenties voor de Top 1000 in de Telegraaf geplaatst vandaag... Staan nummers bij die in het weekend voorbij kwamen, niet vandaag
Tja, de vergunning is dus al ingetrokken, maakt het nog vreemder. Ik kan geen bewijs vinden dat dit in het verleden ook zo is gegaan bij andere overnames. Ik vermoed dat je het commissariaat dan laat weten dat de toestemmingshouder is veranderd, niet dat je laat intrekken en vervolgens weer om toestemming vraagt.
Dat register geeft wel wat meer inzicht. Audiohuis heeft daar zelf de registratie voor Veronica en 100%NL. Wellicht dat het dus toch met intrekking (zie intrekking 100%NL en eerdere aanvraag voor Mediahuis A en B) en (eerdere) toestemming is gegaan. Lost het verhaal van die themakanalen nog niet op.WFNX schreef: ↑21 nov 2023 09:22Tja, de vergunning is dus al ingetrokken, maakt het nog vreemder. Ik kan geen bewijs vinden dat dit in het verleden ook zo is gegaan bij andere overnames. Ik vermoed dat je het commissariaat dan laat weten dat de toestemmingshouder is veranderd, niet dat je laat intrekken en vervolgens weer om toestemming vraagt.
Ook opmerkelijk Kink heeft recent toestemming gekregen voor een kanaal met de naam 'CREAM?
-
Nieuwe subzender voor Kink dus blijkbaar, zag hem ook staan. Benieuwd wat ze daar op willen laten horen.
Clapton, Bruce en Baker :)Vanjeafisharder schreef: ↑21 nov 2023 10:44 Nieuwe subzender voor Kink dus blijkbaar, zag hem ook staan. Benieuwd wat ze daar op willen laten horen.
Maar even zonder dollen. Ik dacht dus wel direct aan een soort KINK met jaren 60/70/80 en dan het wat meer alternatievere werk. Daar past Cream natuurlijk meer dan perfect tussen.levi_h schreef: ↑22 nov 2023 01:00Clapton, Bruce en Baker :)Vanjeafisharder schreef: ↑21 nov 2023 10:44 Nieuwe subzender voor Kink dus blijkbaar, zag hem ook staan. Benieuwd wat ze daar op willen laten horen.
Dat zou ik toejuichen.
-
Zou een mooie aanvulling zijn, het begin van de alternatieve muziek, van de psychedelische rock van Pink Floyd beginnend in de 60's tot de new wave in de 80's. Beetje meer het albumwerk zeg maar met ook wat meer 'deep album cuts' en niet alleen de hits.
-
Dat was er ooit een heette Kink Classics. Maar dat is inmiddels ongevormd naar Kink80s. Ik kan me niet voorstellen dat ze nog een keer zo’n station gaan beginnen.DavyGer schreef: ↑22 nov 2023 10:29Maar even zonder dollen. Ik dacht dus wel direct aan een soort KINK met jaren 60/70/80 en dan het wat meer alternatievere werk. Daar past Cream natuurlijk meer dan perfect tussen.levi_h schreef: ↑22 nov 2023 01:00Clapton, Bruce en Baker :)Vanjeafisharder schreef: ↑21 nov 2023 10:44 Nieuwe subzender voor Kink dus blijkbaar, zag hem ook staan. Benieuwd wat ze daar op willen laten horen.
Moeten deze reacties niet in het kink -item?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
-
Ik lees op de Twitter van Frank van der lende dat hij wel in loondienst wil bij Veronica maar dat mediahuis nog niet overstag is
Wat ik denk: Mediahuis wil afscheid nemen van de (vele) freelancers. Van der Lende vreest dat hij zijn ‘vaste’ inkomsten kwijt raakt en wil maar al te graag in loondienst.Vliegendereporter schreef: ↑23 nov 2023 20:15 Ik lees op de Twitter van Frank van der lende dat hij wel in loondienst wil bij Veronica maar dat mediahuis nog niet overstag is
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.