Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

waterveenmos

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door waterveenmos »

Layka schreef: 02 okt 2023 12:47
waterveenmos schreef: 02 okt 2023 10:51 Ik zie op de website van Radio Veronica de Veronica Anthems met Herman Hofman op zaterdag en zondag 23u-0u. Als Mediahuis voet bij stuk houdt zou dat dus een live-programma van een uur moeten zijn, met een dj die op alle werkdagen ook al op de zender zit. Ik kan me niet voorstellen dat dat gaat gebeuren, dus is het verhaal dat Tineke live moest niet een flauw excuus geweest?
Dit is gewoon hoe de websites van Talpa werken. Ze kunnen maar één afbeelding per programmatitel weergeven. Dus als de afbeelding van Veronica Anthems die van Herman Hofman is, zie je zijn foto bij iedere keer dat die titel in de programmagids verschijnt. Toen Lex Gaarthuis onlangs een keer inviel bij Ekdom in de morgen, stond zijn foto er voor de hele week in. Het gevolg was dat dit forum helemaal losging dat dit het teken moest zijn dat Gerard Ekdom was weggekocht door Joe.
Jeetje wat een brakke cms is dat dan.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Stenders weer niet bij de bonanza vandaag
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Jari de Jonge schreef: 02 okt 2023 14:00 Stenders weer niet bij de bonanza vandaag
1x per week voorlopig.
Kraft

Bericht door Kraft »

Als reïntegratie. Klinkt mij logisch in de oren. Voorzichtige terugkeer.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Kraft schreef: 02 okt 2023 15:34 Als reïntegratie. Klinkt mij logisch in de oren. Voorzichtige terugkeer.
Precies. Ziek is ziek, rustig aan doen anders gaat het zo weer mis.
Kritisch Avrolid
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Mark reman presenteert deze week anthems
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Overigens lijkt het erop dat Johan Derksen gewoon mag blijven, net als Danny Vera en Jannes Drop (invalbasis).

En ergens snap ik dat ook wel. Johan is een bekende naam net als Danny. Johan scoort ook meer dan prima cijfers op het tijdstip.

En Jannes is een meer dan prima dj, vond dat hij Martijn Muijs en andere mensen beter deed dan Martijn zelf. Nu Arjan stopt met 1 dag voorzie ik zelf een scenario waarin Danny Vera naar de zondag avond schuift en Goud van oud 7 dagen per week komt op zondag met Francis. Mocht dat scenario niet door gaan dan zie ik Jannes de zondag of zaterdag van Arjan overnemen.

Gezien Mark Reman ook mag biljven presenteren wordt de lijn Stenders toch niet geheel afgebroken, er wordt enkel op de slechter scorende programma's bezuinigd lijkt het.

Verder, heeft iemand gehoord wat deze week de Oorkonde is of is daar mee gestopt?
Kijker

Bericht door Kijker »

Afgelopen week heb ik wel de oorkonde voorbij horen komen, was vorige week maandag volgens mij.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

deradioluisteraar schreef: 02 okt 2023 12:10 Nu we hier toch bezig zijn met speculeren, dit scenario zou mij niet verbazen:

1. Rob Stenders (and friends) eruit,
2. de studio gaat verhuizen,
3. het format verandert,
4. de naam Veronica gaat eraf,
5. het station gaat (toch) Nostalgie heten.

Zou wel dramatisch zijn, maar dat is de huidige situatie eigenlijk ook al.
Mediahuis zal Veronica hebben gekocht van Talpa vanwege de boedel (punt 1) of vanwege de naam (punt 4). In punt 1 is Mediahuis flink aan het snijden. De naam zal hoe dan ook blijven.
Jari de Jonge schreef: 02 okt 2023 18:10 Mark reman presenteert deze week anthems
Dat maakte hij meer dan duidelijk. In één spreek vijf keer benoemen dat je naar Veronica Anthems luistert is iets te veel van het goede. Maar ja, het is zo leuk, onvoorbereid je spreeks doen. Het spreekt menig forumlid aan. Intussen is Veronica nog ver verwijderd van een 'strak' format.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Praatpriet

Bericht door Praatpriet »

deradioluisteraar schreef: 02 okt 2023 12:10 Nu we hier toch bezig zijn met speculeren, dit scenario zou mij niet verbazen:

1. Rob Stenders (and friends) eruit,
2. de studio gaat verhuizen,
3. het format verandert,
4. de naam Veronica gaat eraf,
5. het station gaat (toch) Nostalgie heten.

Zou wel dramatisch zijn, maar dat is de huidige situatie eigenlijk ook al.

1- friends?
2- juist
3- verstandig
4- verstandig
5- onverstandig
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik zou werkelijk waar niet weten waarom je een bekend merk als Veronica zou schrappen voor een totaal onbekend merk als dat van Nostalgie. Dat doe je echt alleen als een merk te zwaar beschadigd is, zoals b.v. bij Bud Light in Amerika.

Maar dit merk is verre van beschadigd in de mate dat je het weg moet doen.
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 02 okt 2023 19:28 Ik zou werkelijk waar niet weten waarom je een bekend merk als Veronica zou schrappen voor een totaal onbekend merk als dat van Nostalgie. Dat doe je echt alleen als een merk te zwaar beschadigd is, zoals b.v. bij Bud Light in Amerika.

Het hoeft niet beschadigd te zijn, maar kan ook gewoon niet meer overeenkomen met het (nieuwe) product wat je wil creëren.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Pot schreef: 02 okt 2023 19:42
DavyGer schreef: 02 okt 2023 19:28 Ik zou werkelijk waar niet weten waarom je een bekend merk als Veronica zou schrappen voor een totaal onbekend merk als dat van Nostalgie. Dat doe je echt alleen als een merk te zwaar beschadigd is, zoals b.v. bij Bud Light in Amerika.

Het hoeft niet beschadigd te zijn, maar kan ook gewoon niet meer overeenkomen met het (nieuwe) product wat je wil creëren.
Als je voor nostalgie kiest dan ademt Veronica nostalgie. Dus waarom zou je dan voor iets anders kiezen?
Morrison

Bericht door Morrison »

deradioluisteraar schreef: 02 okt 2023 12:10 4. de naam Veronica gaat eraf,
Als de naam Veronica eraf gaat dan valt er flink minder te klagen voor forumleden. :wink:
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 02 okt 2023 19:47
Pot schreef: 02 okt 2023 19:42

Als je voor nostalgie kiest dan ademt Veronica nostalgie. Dus waarom zou je dan voor iets anders kiezen?
Maar wie zegt dat Veronica nog langer die nostalgie wil uitstralen?
Plaats reactie