jessica schreef: ↑01 okt 2023 15:04
Ik zou aan de muziekmix niet teveel veranderen. Die is prima en afwijkend tov andere stations.
Misschien moet je ook zo gaan adverteren. Zo iets vind jij al die radio stations ook zo saai. Laat je verrassen met Veronica.
Zo'n campagne. Dan laat je Eddie Keur de vormgeving maken.
Dus muziekmix is goed. Marketing moet heel anders.
Ik zou proberen Rob van Someren voor de middag proberen te krijgen. De ochtend zou ik misschien Herman Hofman zetten, misschien in combi met een andere DJ.
Rest van de dag hoe het nu is. In de avond Marisa. Rest hetzelfde.
Weekend ook grotendeels hetzelfde, maar dan met Rick van Velthuysen erbij.
Ik was nog wat vergeten. Maar die marketing van Veronica dat is echt heel minimaal. Daar waren ze altijd zo goed in. Creatieve, opvallende en afwijkende campagnes. Nu doen ze een flauwe kopie van de poster campagne van Q die dat veel beter doet.
Veel meer benadrukken dat jij veel leuker bent om naar te luisteren dan al die andere radiostations.
Verder zou ik proberen een hele grote sponsor te vinden die een groot geldbedrag beschikbaar stelt dat een luisteraar kan winnen. Beginnen met 50.000 euro en per dag dat hij er niet uitgaat 1000 euro laten oplopen.
Een actie met bijvoorbeeld de slogan Radio Veronica is mijn nummer 1 station en dan ondersteunen met spotjes onder voorkeurtoets van de auto op nummer 1, maar die radio actie mensen bellen die zich hebben ingeschreven. Willekeurig onverwacht opbellen en dan mogen ze niet met hun naam opnemen, maar moeten ze hun telefoon opnemen met Radio Veronica is mijn nummer 1 station. Of een soortgelijke actie.
Heb je een soort wat is het geluid. Of kraak de kluis of hier met je rekening. Een grote actie waar mensen over gaan praten.
Sponsor kan zijn naam verbinden aan de actie.