Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Hofman mag van mij blijven op vrijdag!
Hij doet t leuk
Hij doet t leuk
Wat gaat er gebeuren met Stenders bij Veronica, als officieel bekend wordt, dat hij naar NPO radio 2 gaat? Binnenkort zullen de plannen per 1 januari 2024 wel bekend worden gemaakt.Volgt Mediahuis het voorbeeld van Talpa en wordt Stenders op non-actief gesteld? Ben benieuwd.
Is Stenders eigenlijk weleens zonder “gedoe” ergens weg gegaan? Op een normale manier?
Als er geen gedoe is zorgen wij daar wel voor.
Herman deed het zeker leuk. Echt de sfeer van een vrijdagmiddagprogramma. Hij heeft het goed te pakken in de juiste zin.
Vond hem bij 3FM altijd al leuk. Jammer dat hij ook mentale inzinkingen heeft gehad. Nu lijkt hij er weer helemaal bovenop.
Sterker terug gekomen.
Thijs kan volgens mij de avond nog doen. Nachtprogramma is stopgezet of ze kunnen iemand uit het weekend tijdelijk daar zetten in de avond.
-
Thijs stopte er naar eigen zeggen mee wegens de baan die hij overdag nog heeft. Daar zat het nachtprogramma te veel mee in de weg.jessica schreef: ↑29 sep 2023 19:12Herman deed het zeker leuk. Echt de sfeer van een vrijdagmiddagprogramma. Hij heeft het goed te pakken in de juiste zin.
Vond hem bij 3FM altijd al leuk. Jammer dat hij ook mentale inzinkingen heeft gehad. Nu lijkt hij er weer helemaal bovenop.
Sterker terug gekomen.
Thijs kan volgens mij de avond nog doen. Nachtprogramma is stopgezet of ze kunnen iemand uit het weekend tijdelijk daar zetten in de avond.
Ik dacht ik kijk eens op de DJ pagina van Veronica en vandaag zijn alle nacht dj's verwijderd met uitzondering van twee personen: Jannes Drop & Johan Derksen. Zouden zij dan toch mogen blijven?
-
Derksen heeft toch een eigen studio?
-
Toen ging Stenders niet weg, want hij blijf bij dezelfde werkgever, namelijk PowNed.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
-
Jannes Drop blijft in ieder geval nog wel een aantal weken. Neemt de komende 3 weken Martijn Muijs op vrijdag avond over.
-
Ik vind jannes sowieso een leuke vent om te luisteren