Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Voor wat het waar is allemaal hoor, maar het is dus naar het schijnt een grote Jan boel.
Maar dat is altijd van een bandje heb ik mij laten vertellen.Oortjes schreef: ↑22 sep 2023 23:29Rob Stenders is nu gewoon te beluisteren op Vintage Veronica, klinkt gezond en wel.tophitsradio schreef: ↑22 sep 2023 23:22 Hoe zou het met Rob zijn? Weer aan de betere hand? Of speelt er toch meer in aanname land?
Die link bij Spreekbuis naar Caroline’s wiki is echt briljant. Zou Caroline haar Wikipedia pagina zelf geschreven hebben? 

Het zijn wel veel speculaties zoals gewoonlijk bij KIcken. Veel "anonieme" mails zijn bij hem binnengekomen. Ja ja.
HIj heeft zelf een slechte ervaring gehad met Caroline. Nu was het mooi tijd om met haar af te rekenen.
Ik sta er niet van te kijken dat JOE gewoon een hele grote zak geld heeft getrokken en dat de DJ's daarom die kant op trekken. Een beetje a la voetballers. Daar waar de grootste zak geld staat gaan ze heen.
Kan me niet voorstellen dat je een deal op een paar vakantiedagen laat afknappen. Zoals altijd zal meer geld bij de concurrent wel de reden zijn geweest.
HIj heeft zelf een slechte ervaring gehad met Caroline. Nu was het mooi tijd om met haar af te rekenen.
Ik sta er niet van te kijken dat JOE gewoon een hele grote zak geld heeft getrokken en dat de DJ's daarom die kant op trekken. Een beetje a la voetballers. Daar waar de grootste zak geld staat gaan ze heen.
Kan me niet voorstellen dat je een deal op een paar vakantiedagen laat afknappen. Zoals altijd zal meer geld bij de concurrent wel de reden zijn geweest.
[Edit Admin5: Hou het normaal graag]
Dat Ruyer en Coen & Sander in gesprek zijn geweest met Veronica is zeer geloofwaardig. Het moge duidelijk zijn dat Stenders altijd oud-collega’s/vrienden benaderd als hij mensen nodig heeft. En Sander zit er al. Coen binnen halen is mogelijk de enige mogelijkheid om hem te behouden. Dat het enkel is geklapt om aantal verlofdagen is wellicht scherp aangezet door Kicken, maar het is niet gezegd dat dit bezijden de waarheid is.
Dat Ruyer en Coen & Sander in gesprek zijn geweest met Veronica is zeer geloofwaardig. Het moge duidelijk zijn dat Stenders altijd oud-collega’s/vrienden benaderd als hij mensen nodig heeft. En Sander zit er al. Coen binnen halen is mogelijk de enige mogelijkheid om hem te behouden. Dat het enkel is geklapt om aantal verlofdagen is wellicht scherp aangezet door Kicken, maar het is niet gezegd dat dit bezijden de waarheid is.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Dat lijkt me erg ongeloofwaardig. Hij kan het wel geroepen hebben, maar zal niks liever willen.Herman ven Schippers schreef: ↑22 sep 2023 23:36 Ik dacht dat Patrick Kicken al jaren riep niet meer voor een landelijk radiostation te willen werken.
Ik kan me wel voorstellen dat hij niet meer voor bepaalde landelijke stations wil werken.
Rock 'n roll is better than music!
Of de column van Kicken nu wel of niet een kern van waarheid bevat: ik lees vooral een uiting van frustratie (wat hij zelf toegeeft) en kan het juist om die reden niet volledig serieus nemen. Zijn core business is ophef veroorzaken en dat lukt hem ook wel zonder zijn persoonlijke grieven zo duidelijk naar voren te brengen. Hij weet veel van wat er speelt in radioland, dat is duidelijk, en daarom zijn zijn columns van waarde voor radioliefhebbers, maar dit is niet de manier.
Vind ik, voor de duidelijkheid.
Vind ik, voor de duidelijkheid.
Dat weet ik niet. Ik snap dat Patrick Kicken een grotere staat van dienst heeft, maar er zal meer meespelen in zo een beslissing. Het enige wat me duidelijk wordt in de collumn, is dat Patrick Kicken nog steeds ernstig teleurgesteld is.
Rock 'n roll is better than music!
Ik kan me wel voorstellen dat mediahuis liever een ‘eigen’ operationeel manager / hr persoon/ bewaker van financien naast rob wil hebben. Om de kaders van de creatieve rob te zetten, waar mediahuis ook achter staat. zodat de tent niet uit de bocht vliegt en je toch snel kan beslissen. Dat hoeft robs creativiteit niet te beperken. Deed het onder lex harding ook niet.
Misschien is het sowieso wel een idee om Rob meer in de rol als Creative Advisor of Music Advisor neer te zetten in plaats van de keuzes door hem (en Caroline) te laten maken.
Patrick's column neem ik overigens wel met een flinke korrel zout.
Patrick's column neem ik overigens wel met een flinke korrel zout.
Ik vind dat Patrick Kicken wel heel mild is voor Rob Stenders. Als je Dennis Ruyer weer terug naar Veronica kan halen, laat je je als ervaren radiomaker (want dat is Rob) toch niet de kaas van het brood eten door side-kick Caroline (waarom is zij een radio-presentator op haar wikipedia ipv side-kick?). Stenders is net zo verantwoordelijk voor het zinkende schip Veronica als dat Caroline dat is. En als zij vooral degene is die er die puinhoop van maakt, dan moet je er als Stenders dus voor zorgen dat ze daar niet meer de manager is.
En waarom gunt Kicken een plek bij Radio 2 aan Stenders? Dat Stasse naar Radio 5 gaat, kan ik me goed voorstellen. Maar waarom zou je daar dan Rob Stenders neerzetten? Als ik Radio 2 was, zou ik niet weten waarom Rob Stenders daar weer in de programmering moet.
En waarom gunt Kicken een plek bij Radio 2 aan Stenders? Dat Stasse naar Radio 5 gaat, kan ik me goed voorstellen. Maar waarom zou je daar dan Rob Stenders neerzetten? Als ik Radio 2 was, zou ik niet weten waarom Rob Stenders daar weer in de programmering moet.
Het is algemeen bekend dat Stenders een fan is van Ruyer. Misschien verliepen de onderhandelingen wel stroef omdat ze maar tot een bepaald bedrag mochten gaan van de eigenaar, terwijl ook DPG met een zak geld liep te zwaaien. Beetje makkelijk van Kicken om het allemaal op Caroline af te schuiven, of hij moet echt meer weten.
Toen Stenders en Carolien het overnamen van Niels werd Carolien al aangemerkt als de echte baas.
Dus dat zei zichzelf belangrijker heeft kunnen maken, dan misschien de bedoeling was is heel goed denkbaar. Dat kicken wat rancuneus is snap ik wel als je door Carolien bent afgewezen. Toch doet dat geen afbreuk aan zijn verhaal, omdat Ruyer en Coen Swijnenberg laten lopen een dure fout is in het schaarse radioland.
Dus dat zei zichzelf belangrijker heeft kunnen maken, dan misschien de bedoeling was is heel goed denkbaar. Dat kicken wat rancuneus is snap ik wel als je door Carolien bent afgewezen. Toch doet dat geen afbreuk aan zijn verhaal, omdat Ruyer en Coen Swijnenberg laten lopen een dure fout is in het schaarse radioland.
Ik denk dat het mislukken van het binnenhalen van Ruyer inderdaad eerder te maken heeft met een maximum bedrag. JOE heeft waarschijnlijk gewoon meer budget. Hebben nog geen andere DJ's. Dus geen andere kosten.Taco Zip schreef: ↑23 sep 2023 14:29 Het is algemeen bekend dat Stenders een fan is van Ruyer. Misschien verliepen de onderhandelingen wel stroef omdat ze maar tot een bepaald bedrag mochten gaan van de eigenaar, terwijl ook DPG met een zak geld liep te zwaaien. Beetje makkelijk van Kicken om het allemaal op Caroline af te schuiven, of hij moet echt meer weten.
Is gewoon een geldkwestie. Een zender biedt meer dan de ander. Maar ja dat doet het natuurlijk niet zo lekker in een column.
Ik heb mij vanmiddag geregistreerd op dit forum en de captchavraag was wie de ochtend-DJ van Veronica is... ik dacht nog: dat kunnen er een paar zijn! Ik had hem dan ook niet goed :)