Als Ekdom niet bij radio 10 blijft dan is natuurlijk Veronica veel logischer dan JOE. Op JOE kan hij geen nieuwe of recente muziek draaien en dat is toch iets wat Ekdom het liefste doet. En als hij bij Veronica terecht komt dan kan hij ook weer zijn ei kwijt m.b.t soul & funk muziek en dan niet enkel diep weggestopt in de nacht, maar gewoon op een goed beluisterd tijdstip bij Sublime. Want het programma wat hij lang maakte zou daar natuurlijk uitstekend passen.Kraft schreef: ↑21 sep 2023 08:09 Maar het wordt toch gewoon Ekdom. Die gaat natuurlijk niet naar Joe.
Je gaat niet eerst zo ontzettend veel geld uitgeven, om vervolgens met een naam (Joe was zgn. in gesprek met Ekdom) je eigen duurste station in te laten storten. Zelfdestructie. Ze zijn misschien wel gek, die Belgen. Maar niet helemaal, gok ik zo.
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Weer was Joost het nieuws 'kwijt'. Het begint bijna een running gag te worden, heel onprofessioneel.Morrison schreef: ↑19 sep 2023 08:43 Frank vind ik een prima invaller voor de ochtendshow, maar nieuwslezer Joost is regelmatig niet goed voorbereid op het lezen. Of zijn mond zit nog vol met eten, of hij moet het nieuws nog erbij pakken of zit zoals net om onduidelijke redenen tijd te rekken voor hij begint.
-
Zou je denken? Er zijn genoeg radiomakers beschikbaar die een show kunnen maken op VeronicaDavyGer schreef: ↑21 sep 2023 07:51 Uiteindelijk wordt het lastig om je programmering rond te krijgen als Veronica zijnde. Er zal gezocht worden naar iemand voor de ochtendshow en iemand voor de middagshow. Bas van Teylingen in de ochtend is een optie, maar ook hem in de middag zetten. Martijn la Grouw zou zo maar ook naar Veronica kunnen gaan en anders moet je kijken of je Jaap Brienen bij Sublime weg kan halen.
Zelf denk ik dat Stenders zelf de middagshow maar moet gaan doen. Of vanaf 15:00 waarbij de Bonanza nog één uur blijft bestaan of gewoon vanaf 16:00 en het concept bonanza na al die jaren opdoeken. Of de bonanza overdragen aan iemand anders.
-
De Bonanza voor één uurtje lijkt me geen sterke zet, dan kan Stenders die show beter 3 uur lang maken en dan qua Herman 17u-20u en Willem 20-23u laten doen. Het dus oplossen met minder dj's.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Mwah, Ekdom en het liefste wat hij doet is nieuwe muziek? Dat valt reuze mee. Volgens mij vond hij het juist fijn (in zijn tijd op 3FM i.i.g.) om juist oude pareltjes te draaien. Misschien wat minder populaire classics dan ze op Joe draaien, maar de link met nieuwe muziek leg ik zeker niet.DavyGer schreef: ↑21 sep 2023 08:16Als Ekdom niet bij radio 10 blijft dan is natuurlijk Veronica veel logischer dan JOE. Op JOE kan hij geen nieuwe of recente muziek draaien en dat is toch iets wat Ekdom het liefste doet. En als hij bij Veronica terecht komt dan kan hij ook weer zijn ei kwijt m.b.t soul & funk muziek en dan niet enkel diep weggestopt in de nacht, maar gewoon op een goed beluisterd tijdstip bij Sublime. Want het programma wat hij lang maakte zou daar natuurlijk uitstekend passen.Kraft schreef: ↑21 sep 2023 08:09 Maar het wordt toch gewoon Ekdom. Die gaat natuurlijk niet naar Joe.
Je gaat niet eerst zo ontzettend veel geld uitgeven, om vervolgens met een naam (Joe was zgn. in gesprek met Ekdom) je eigen duurste station in te laten storten. Zelfdestructie. Ze zijn misschien wel gek, die Belgen. Maar niet helemaal, gok ik zo.
-
Het hele muziek wat hij het liefst draait vind ik ook een wassen neus hoor, stiekem. Zei Tim Klijn dat niet ooit? "De muziek die ik zelf leuk vind, draai ik thuis wel. Nu draai ik wat de luisteraar wil horen."
Dat is natuurlijk wel een wenselijke opmerking en dat snap ik wel. Toch denk ik dat het als dj best prettig is als je iets mag draaien wat je zelf ook goed vindt. Ik draai af en toe muziek op uitvaarten en ik hoor toch liever U2 dan Frans Bauer als ik aan het werk ben. Dat ik dat niet laat merken is logisch, de klant is koning.Herman ven Schippers schreef: ↑21 sep 2023 10:28 Het hele muziek wat hij het liefst draait vind ik ook een wassen neus hoor, stiekem. Zei Tim Klijn dat niet ooit? "De muziek die ik zelf leuk vind, draai ik thuis wel. Nu draai ik wat de luisteraar wil horen."
- Knite Force
In o.a. de Freaknacht kwamen er toch ook juist veel nieuwe (onbekende) dingen voorbij of heb ik dat niet goed onthouden?Pot schreef: ↑21 sep 2023 09:56 Mwah, Ekdom en het liefste wat hij doet is nieuwe muziek? Dat valt reuze mee. Volgens mij vond hij het juist fijn (in zijn tijd op 3FM i.i.g.) om juist oude pareltjes te draaien. Misschien wat minder populaire classics dan ze op Joe draaien, maar de link met nieuwe muziek leg ik zeker niet.
-
Dat zijn wel teksten waar iemand als Stenders niet goed tegen kan. Valt me dan nog mee dat hij mocht blijven zitten van de grote roerganger.Herman ven Schippers schreef: ↑21 sep 2023 10:28 Het hele muziek wat hij het liefst draait vind ik ook een wassen neus hoor, stiekem. Zei Tim Klijn dat niet ooit? "De muziek die ik zelf leuk vind, draai ik thuis wel. Nu draai ik wat de luisteraar wil horen."
-
Ik vind het juist een uitspraak die getuigt van veel professionaliteit....het gaat om de luisteraar, niet om jouw ego als dj.Vanjeafisharder schreef: ↑21 sep 2023 10:58Dat zijn wel teksten waar iemand als Stenders niet goed tegen kan. Valt me dan nog mee dat hij mocht blijven zitten van de grote roerganger.Herman ven Schippers schreef: ↑21 sep 2023 10:28 Het hele muziek wat hij het liefst draait vind ik ook een wassen neus hoor, stiekem. Zei Tim Klijn dat niet ooit? "De muziek die ik zelf leuk vind, draai ik thuis wel. Nu draai ik wat de luisteraar wil horen."
-
Daar ben ik het mee eens, daarom past Tim misschien beter bij een zender als 538 of welke zender dan ook waar zijn mening wordt ondersteund. Bij Veronica is dat niet de policy.
-
Zeker.Janno schreef: ↑21 sep 2023 10:36Dat is natuurlijk wel een wenselijke opmerking en dat snap ik wel. Toch denk ik dat het als dj best prettig is als je iets mag draaien wat je zelf ook goed vindt. Ik draai af en toe muziek op uitvaarten en ik hoor toch liever U2 dan Frans Bauer als ik aan het werk ben. Dat ik dat niet laat merken is logisch, de klant is koning.Herman ven Schippers schreef: ↑21 sep 2023 10:28 Het hele muziek wat hij het liefst draait vind ik ook een wassen neus hoor, stiekem. Zei Tim Klijn dat niet ooit? "De muziek die ik zelf leuk vind, draai ik thuis wel. Nu draai ik wat de luisteraar wil horen."
Natuurlijk gaat het om de luisteraar, maar als je als dj (meer) vrijheid krijgt om te draaien wat je zelf graag hoort dan is dat toch een pluspunt?repelsteel schreef: ↑21 sep 2023 11:12 Ik vind het juist een uitspraak die getuigt van veel professionaliteit....het gaat om de luisteraar, niet om jouw ego als dj.
Toch is Ekdom voor zo ver ik kan beoordelen niet van deze lijn. Draait toch echt veel vergeten platen die hij zelf graag hoort. En dat funk programma van hem is ook echt puur voor de liefhebberij, dat zal niet veel luisteraars hebben.Herman ven Schippers schreef: ↑21 sep 2023 10:28 Het hele muziek wat hij het liefst draait vind ik ook een wassen neus hoor, stiekem. Zei Tim Klijn dat niet ooit? "De muziek die ik zelf leuk vind, draai ik thuis wel. Nu draai ik wat de luisteraar wil horen."
- Knite Force
Marisa morgen tussen 9-12 Goud van Oud. Dus hopelijk de weg terug, los van station voice etc.