Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ik zal nooit zeggen dat Frank van der Lende een top-dj is maar hij zet wel een prima ochtendshow neer. Nu hopen dat Bas van Teijlingen in het nieuwe jaar wil, kan en mag.
Je hebt kink- en stophoest.
Ik vind Frank best leuk klinken met 2 sidekicks in de ochtend. Zojuist een item over een 365-dagen-per-jaar-open kerstwinkel en dat is luchtig, niet te lang en past prima. Het leek zelfs voorbereid.
Hij heeft niet een heel geweldige stem maar een losse stijl en voor de ochtend vind ik dat prima geschikt. Er zit ook genoeg energie in, het blijft een Veronica ochtendshow op deze manier. Plaatje extra per half uur zou geen luxe zijn.
Hij heeft niet een heel geweldige stem maar een losse stijl en voor de ochtend vind ik dat prima geschikt. Er zit ook genoeg energie in, het blijft een Veronica ochtendshow op deze manier. Plaatje extra per half uur zou geen luxe zijn.
Kritisch Avrolid
Beste Radioforum posters hier in het Radio Veronica topic,
What the hell happened? Ik ben even een paar dagen weg en de hell breekt los? Ik moet vanaf c.a. 14 sept voor 10 pagina's aan posts door worstelen waar geen doorkomen aan is. Wat denken jullie wat de nieuwe bezoeker van radioforum.nl daar van zou vinden?
Ik heb zojuist een heleboel posts verwijderd of deels geedit. Vooral offtopic spul weggehaald maar ook een hoop persoonsgeneuzel.
Ik zal het nogmaals even duidelijk schrijven: Als je een post ziet waarvan je vindt dat deze om wat voor reden dan ook niet door de beugel gaat, meld die post dan bij ons dmv de post report knop. Maar ga er dan vooral niet op in op het forum want, zoals jullie gemerkt hebben, hebben een aantal "niet door de beugel posts" hier gezorgt voor een hele sloot aan offtopic geneuzel en geruzie. Kap daar eens mee en antwoord dan niets en meldt het bericht bij ons.
Voor wie de posts wél bij ons hebben gemeld, dank.
Gezien het grote aantal posts wat ik door moest worstelen heb ik misschien links of rechts een steekje laten vallen of iets laten staan wat ook weg mocht, doe daar dan ook even een post report op zodat we ook dat kunnen oplossen.
What the hell happened? Ik ben even een paar dagen weg en de hell breekt los? Ik moet vanaf c.a. 14 sept voor 10 pagina's aan posts door worstelen waar geen doorkomen aan is. Wat denken jullie wat de nieuwe bezoeker van radioforum.nl daar van zou vinden?
Ik heb zojuist een heleboel posts verwijderd of deels geedit. Vooral offtopic spul weggehaald maar ook een hoop persoonsgeneuzel.
Ik zal het nogmaals even duidelijk schrijven: Als je een post ziet waarvan je vindt dat deze om wat voor reden dan ook niet door de beugel gaat, meld die post dan bij ons dmv de post report knop. Maar ga er dan vooral niet op in op het forum want, zoals jullie gemerkt hebben, hebben een aantal "niet door de beugel posts" hier gezorgt voor een hele sloot aan offtopic geneuzel en geruzie. Kap daar eens mee en antwoord dan niets en meldt het bericht bij ons.
Voor wie de posts wél bij ons hebben gemeld, dank.

Gezien het grote aantal posts wat ik door moest worstelen heb ik misschien links of rechts een steekje laten vallen of iets laten staan wat ook weg mocht, doe daar dan ook even een post report op zodat we ook dat kunnen oplossen.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
-
Frank is echt ‘on Fire’. Ook de sidekicks komen beter tot hun recht . Vooral Lisanne is een geweldige aanwinst . Heeft Rob dan eindelijk het lek in de ochtend boven?rutgrrr schreef: ↑18 sep 2023 07:40 Ik vind Frank best leuk klinken met 2 sidekicks in de ochtend. Zojuist een item over een 365-dagen-per-jaar-open kerstwinkel en dat is luchtig, niet te lang en past prima. Het leek zelfs voorbereid.
Rob vervangen door Sander vandaag in ieder geval bij de Bonanza
-
Lisanne was naar mijn mening bij Rick al een aanwinst. Fijn dat ze dit doorzet bij Frank.Praatpriet schreef: ↑18 sep 2023 14:05Frank is echt ‘on Fire’. Ook de sidekicks komen beter tot hun recht . Vooral Lisanne is een geweldige aanwinst . Heeft Rob dan eindelijk het lek in de ochtend boven?rutgrrr schreef: ↑18 sep 2023 07:40 Ik vind Frank best leuk klinken met 2 sidekicks in de ochtend. Zojuist een item over een 365-dagen-per-jaar-open kerstwinkel en dat is luchtig, niet te lang en past prima. Het leek zelfs voorbereid.
Deze week ben ik even bij de week van de jaren 70, maar de enthousiaste verhalen maken me wel nieuwsgierig naar de show van inval-Frankie ;-) Volgende week maar eens gaan luisteren.
-
Waarom was Rob er niet?
Hij voelde zich niet goed.
Caroline was er wel.
Frank vind ik een prima invaller voor de ochtendshow, maar nieuwslezer Joost is regelmatig niet goed voorbereid op het lezen. Of zijn mond zit nog vol met eten, of hij moet het nieuws nog erbij pakken of zit zoals net om onduidelijke redenen tijd te rekken voor hij begint.
Dat viel me ook al op. De blokken rond het nieuws zijn wel heel erg rommelig.Morrison schreef: ↑19 sep 2023 08:43 Frank vind ik een prima invaller voor de ochtendshow, maar nieuwslezer Joost is regelmatig niet goed voorbereid op het lezen. Of zijn mond zit nog vol met eten, of hij moet het nieuws nog erbij pakken of zit zoals net om onduidelijke redenen tijd te rekken voor hij begint.
Kritisch Avrolid
-
Mij stoort het niet. Heeft de show wat luchtigheid . Joost is een vlotte nieuwslezerrutgrrr schreef: ↑19 sep 2023 08:58Dat viel me ook al op. De blokken rond het nieuws zijn wel heel erg rommelig.Morrison schreef: ↑19 sep 2023 08:43 Frank vind ik een prima invaller voor de ochtendshow, maar nieuwslezer Joost is regelmatig niet goed voorbereid op het lezen. Of zijn mond zit nog vol met eten, of hij moet het nieuws nog erbij pakken of zit zoals net om onduidelijke redenen tijd te rekken voor hij begint.
Stenders is wederom afwezig. Online is ie wel bezig met zijn nieuwe muzieklijstjes. Normaliter updatet hij die dingen niet als hij volledig afwezig is.
Als Anoul daadwerkelijk de ochtend gaat doen op SLAM! zie ik Martijn wel doorschuiven naar Veronica.