Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ik heb wel het idee dat de ochtendshow tegenwoordig muzikaal gezien veel meer een eenheid is geworden met de rest van de zender. Vond voorheen de ochtendshow best afwijkende muziek hebben. Ik heb dat gevoel nu een stuk minder.
De NPO moet alle reclame proppen rond het hele uur. Bij Veronica en 10 heb je ook om half de mogelijkheid. Dus dan kan je iets beter verdelen, wat mijn voorkeur geniet, want 10 a 11 minuten weg is veel. Als ik dat combineer met een autorit van 20 minuten is het niet de moeite, dan zet ik hem op iets nonstops (themakanaal of spotify) en kom ik wel terug als het voorbij is, luister ik langer dan worstel ik me er doorheen. Snap dat het commerciele radio is, maar graag een iets betere verdeling door het uur heen wat mij betreft.Henkjan2016 schreef: ↑07 jun 2023 08:42Van welke planeet komen jullie. NPO doet het toch niet anders? En Radio 10?
-
Klopt, en dat is nu net de reden dat ik altijd terugluister via fysieke mp3-files.WFNX schreef: ↑07 jun 2023 09:41Als ik dat combineer met een autorit van 20 minuten is het niet de moeite.Henkjan2016 schreef: ↑07 jun 2023 08:42Van welke planeet komen jullie. NPO doet het toch niet anders? En Radio 10?
Lekker doorspoelen.
-
Dat zou kunnen komen omdat Rick Romijn de muziek samenstelde in de ochtend, neem aan dat Rick van V. dat nu zelf doet en deels draait wat er in de playlist staat. Het kan dus zijn dat de muzieksmaak wat dichter bij die van Stenders ligt dan de muzieksmaak van Rick Romijn.
-
Als het maar minder Doobie Brothers is. Die zat wel op een hele hoge frequentie.Vanjeafisharder schreef: ↑07 jun 2023 11:39Dat zou kunnen komen omdat Rick Romijn de muziek samenstelde in de ochtend, neem aan dat Rick van V. dat nu zelf doet en deels draait wat er in de playlist staat. Het kan dus zijn dat de muzieksmaak wat dichter bij die van Stenders ligt dan de muzieksmaak van Rick Romijn.
Doobie or not doobie, that's the question.
Zou best kunnen. Wat in ieder geval wel opvalt is dat er geen top 40 muziek meer gedraaid wordt 's ochtends. Of tenminste, niet in de uren die ik gehoord heb.Vanjeafisharder schreef: ↑07 jun 2023 11:39Dat zou kunnen komen omdat Rick Romijn de muziek samenstelde in de ochtend, neem aan dat Rick van V. dat nu zelf doet en deels draait wat er in de playlist staat. Het kan dus zijn dat de muzieksmaak wat dichter bij die van Stenders ligt dan de muzieksmaak van Rick Romijn.
-
Boz Gags, nog zo 1.Henkjan2016 schreef: ↑07 jun 2023 12:31Als het maar minder Doobie Brothers is. Die zat wel op een hele hoge frequentie.Vanjeafisharder schreef: ↑07 jun 2023 11:39Dat zou kunnen komen omdat Rick Romijn de muziek samenstelde in de ochtend, neem aan dat Rick van V. dat nu zelf doet en deels draait wat er in de playlist staat. Het kan dus zijn dat de muzieksmaak wat dichter bij die van Stenders ligt dan de muzieksmaak van Rick Romijn.
-
De playlisten van de ochtendshow maakte ik al niet meer sinds 1 september 2022. Mvg RickVanjeafisharder schreef: ↑07 jun 2023 11:39Dat zou kunnen komen omdat Rick Romijn de muziek samenstelde in de ochtend, neem aan dat Rick van V. dat nu zelf doet en deels draait wat er in de playlist staat. Het kan dus zijn dat de muzieksmaak wat dichter bij die van Stenders ligt dan de muzieksmaak van Rick Romijn.
Op 538 weer wel?
Ik ben geen vaste luisteraar maar Michiel Veenstra maakt zijn programma echt niet volledig zelfstandig.HitradioOe3 schreef: ↑07 jun 2023 08:33Kink - Kinkstart - Michiel Veenstra
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
-
Offtopic, dat zeker.
5 man in de studio bij Rick, dus 6 in totaal.
Michiel zit altijd alleen. Nieuws komt van ANP, en is niet speciaal voor Kink.
Dus het is in ieder geval de meest zelfstandige ochtendshow van Nederland.
Luister een paar keer naar Rick en dan een paar keer naar Michiel.
En on topic:
Rick was in mijn ogen altijd het beste met Marloes in WeekendRick. Hoe vinden we dat Lisanne het doet?
-
Ik vind dat Lisanne het prima doet. Ze staat goed haar mannetje tussen koert en rick.
Ik heb het idee dat ze zich lekker ontspannen voelt.
Ik heb het idee dat ze zich lekker ontspannen voelt.
Dat Michiel zijn programma maakt zonder producer verbaasd me zeer. Daar is hij dan uniek in. Zelfs office hour jocks hebben wel een producer. Enkel Frank van der Lende heb ik laatst in DWDR horen zeggen dat hij zijn weekendprogramma zelfstandig en zonder producer naast zich maakt. Dat Veenstra dat ook doet zal dan zeer zeker een budgettaire reden hebben.HitradioOe3 schreef: ↑07 jun 2023 23:49Offtopic, dat zeker.
5 man in de studio bij Rick, dus 6 in totaal.
Michiel zit altijd alleen. Nieuws komt van ANP, en is niet speciaal voor Kink.
Dus het is in ieder geval de meest zelfstandige ochtendshow van Nederland.
Luister een paar keer naar Rick en dan een paar keer naar Michiel.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …