Het verschilt naar mijn idee niet heel veel van voorheen villa kakelbont. Wat is het verschil?Fly schreef: ↑05 jun 2023 20:51Als dit het gaat zijn, dan heeft Mediahuis een beschadigd merk gekocht met een heel zwak ochtendprorgramma dit kan niet mee met de rest. Rick is leuk voor het weekend en de nacht, maar een zwaargwicht in de ochtend was hij niet en gaat hij niet worden.Henkjan2016 schreef: ↑05 jun 2023 14:04 Uitzending Rick aan het terugluisteren.
Lijkt op de nachtshow, maar een stuk rustiger. Vooral Koert is minder aanwezig, dat vind ik zelf dan wel weer jammer.
Maar als show nog steeds prima te verhapstukken.
Wel jammer van de reclame, die was ik niet meer gewend bij de vorige zender.
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Een column hoeft niet per se te bestaan uit geruchten, maar mag ook een eigen mening zijn. Ik lees zijn columns met plezier, maar ik lees het ook niet als waarheid maar als een mening van één persoon, die soms goed en soms minder goed geïnformeerd is vanuit het wereldje van binnenuit.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Sterker nog, dat is het concept van een column. Laat ik het zo zeggen dat ik betreffende columnist daar wat minder sterk in vind. Kwestie van smaak.
Rock 'n roll is better than music!
Inderdaad. Ik drukte me nog voorzichtig uit omdat de verwachtingen van sommigen hier anders zijn.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer:
-
Gisteren en deze ochtend aan het luisteren naar de ochtendshow. Prima ochtendshow, je kunt merken dat Rick meteen een hoog niveau aantikt, zijn sidekicks er goed bij betrekt, leuke onderwerpen aanhaalt, zinnige maar zeker onzinnige gesprekken kan starten en onderhouden, Lisanne die van toegevoegde waarde is. Tot nu toe geen enkel moment gehad om naar 538 te switchen. Dit klinkt toch wat frisser voor mij.Henkjan2016 schreef: ↑05 jun 2023 21:03Het verschilt naar mijn idee niet heel veel van voorheen villa kakelbont. Wat is het verschil?Fly schreef: ↑05 jun 2023 20:51Als dit het gaat zijn, dan heeft Mediahuis een beschadigd merk gekocht met een heel zwak ochtendprorgramma dit kan niet mee met de rest. Rick is leuk voor het weekend en de nacht, maar een zwaargwicht in de ochtend was hij niet en gaat hij niet worden.Henkjan2016 schreef: ↑05 jun 2023 14:04 Uitzending Rick aan het terugluisteren.
Lijkt op de nachtshow, maar een stuk rustiger. Vooral Koert is minder aanwezig, dat vind ik zelf dan wel weer jammer.
Inderdaad....ik mis Koert zijn liedje, 'Els' met haar plaatje,sommige vaste bellers en het ongecensureerde geouwehoer van ze.Henkjan2016 schreef: ↑05 jun 2023 14:04 Uitzending Rick aan het terugluisteren.
Ik vond het juist leuk dat er nog een programma was, wat gewoon 'ouderwets' was waar werd gezegd wat men dacht, ook al kon het schuren en niet al dat 13-in-een-dozijn politiek-correcte Woke geneuzel.
Het blijft nu allemaal netjes binnen de lijntjes met algemene gespreksonderwerpen....beetje jammer.
-
Prima Ochtendshow je merk dat het nog even beetje tijd nodig heeft om het allemaal net wat strakker te laten verlopen. Zo als vanmorgen dat er rond kwart over 8 nog het reclame blok liep van 8 uur en rond 8.20 past de eerste talk werd gedaan na 8 uur. Dit was ook geval toen mij wekker ging rond kwart over 7 liep ook nog het reclame blok van 7 uur
-
Dat is veronicabreed het geval ;-)rammerdebam schreef: ↑06 jun 2023 22:04 Prima Ochtendshow je merk dat het nog even beetje tijd nodig heeft om het allemaal net wat strakker te laten verlopen. Zo als vanmorgen dat er rond kwart over 8 nog het reclame blok liep van 8 uur en rond 8.20 past de eerste talk werd gedaan na 8 uur. Dit was ook geval toen mij wekker ging rond kwart over 7 liep ook nog het reclame blok van 7 uur
Wat een verademing Rick van V weer op Veronica! Voorheen ging de radio pas na de ochtendshow er op. Nu gaat ie direct bij het wakker worden er al op! Hoop dat we nog vele jaren kunnen genieten van Rick op Veronica in de ochtend.
Tijdens het terugluisteren van mijn opname viel op dat het blok reclame, nieuws, reclame van zeven uur meer dan 11 minuten duurde vanochtend. Dat is echt heel erg lang.Henkjan2016 schreef: ↑06 jun 2023 22:08Dat is veronicabreed het geval ;-)rammerdebam schreef: ↑06 jun 2023 22:04 Prima Ochtendshow je merk dat het nog even beetje tijd nodig heeft om het allemaal net wat strakker te laten verlopen. Zo als vanmorgen dat er rond kwart over 8 nog het reclame blok liep van 8 uur en rond 8.20 past de eerste talk werd gedaan na 8 uur. Dit was ook geval toen mij wekker ging rond kwart over 7 liep ook nog het reclame blok van 7 uur
-
Gaat jouw afspraak met Hans Anders nog door vanmiddag ?
Vanmorgen rond 7 uur 10.45 minuten reclame van 6.55 tot 7.06. Ik vind die blokken altijd veel te lang, meestal een reden om weer naar spotify over te stappen. Ik weet niet of dat de bedoeling is?WFNX schreef: ↑06 jun 2023 23:12Tijdens het terugluisteren van mijn opname viel op dat het blok reclame, nieuws, reclame van zeven uur meer dan 11 minuten duurde vanochtend. Dat is echt heel erg lang.Henkjan2016 schreef: ↑06 jun 2023 22:08Dat is veronicabreed het geval ;-)rammerdebam schreef: ↑06 jun 2023 22:04 Prima Ochtendshow je merk dat het nog even beetje tijd nodig heeft om het allemaal net wat strakker te laten verlopen. Zo als vanmorgen dat er rond kwart over 8 nog het reclame blok liep van 8 uur en rond 8.20 past de eerste talk werd gedaan na 8 uur. Dit was ook geval toen mij wekker ging rond kwart over 7 liep ook nog het reclame blok van 7 uur
Dit keer wel op de ‘normale’ tijd.
-
Kink - Kinkstart - Michiel VeenstraPhoenix schreef: ↑01 jun 2023 22:32De ochtendprogramma’s van Verkerk en De Geus ken ik niet, maar Giel Beelen had zeker wel een team om zich heen. Zowel bij 3FM (o.a. Iwan Reuvekamp, Astrid De Jong) en Veronica (o.a. Frederique Dittrich, Lisanne Rijks, Carsten van Dijk)
-
2 min nieuwsWFNX schreef: ↑06 jun 2023 23:12Tijdens het terugluisteren van mijn opname viel op dat het blok reclame, nieuws, reclame van zeven uur meer dan 11 minuten duurde vanochtend. Dat is echt heel erg lang.Henkjan2016 schreef: ↑06 jun 2023 22:08Dat is veronicabreed het geval ;-)rammerdebam schreef: ↑06 jun 2023 22:04 Prima Ochtendshow je merk dat het nog even beetje tijd nodig heeft om het allemaal net wat strakker te laten verlopen. Zo als vanmorgen dat er rond kwart over 8 nog het reclame blok liep van 8 uur en rond 8.20 past de eerste talk werd gedaan na 8 uur. Dit was ook geval toen mij wekker ging rond kwart over 7 liep ook nog het reclame blok van 7 uur
2x 5 min reclame
= al 12 min
Ik schrik daar nog niet zo van.
-
Van welke planeet komen jullie. NPO doet het toch niet anders? En Radio 10?marcelb schreef: ↑07 jun 2023 07:12Vanmorgen rond 7 uur 10.45 minuten reclame van 6.55 tot 7.06. Ik vind die blokken altijd veel te lang, meestal een reden om weer naar spotify over te stappen. Ik weet niet of dat de bedoeling is?
Dit keer wel op de ‘normale’ tijd.