Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

WFNX

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door WFNX »

Voorlopig staat Stenders niet in de programmering voor morgen opgenomen. Rick is wel bijgewerkt. Opmerkelijk.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

WFNX schreef: 04 jun 2023 21:40 Voorlopig staat Stenders niet in de programmering voor morgen opgenomen. Rick is wel bijgewerkt. Opmerkelijk.
Hier is men wel vaker gruwelijk laat mee. Hoeft niets te zeggen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Klopt. Dat is inderdaad een ramp.

Wellicht iets met de trein vrijdag?
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 04 jun 2023 21:36
Janno schreef: 04 jun 2023 21:00
Phoenix schreef: 04 jun 2023 08:43

Ja, Kicken zei eerder ook dat Rick van Velthuyzen naar Veronica zou gaan. Die man moeten we niet te serieus nemen.
Ik ben de laatste die zal zeggen dat Kicken altijd onzin uitkraamt. De man kent de radiowereld beter dan ik of wie dan ook hier. Maar zijn voorspellingen doen me wel vaak denken aan waarzeggers op de kermis of van zo’n zweverig ‘medium’ dat vooral heel veel algemeenheden over je uitstort waarvan altijd wel iets kan kloppen. Ik heb het niet geturfd, maar het zou me niet verbazen als hij er vaker naast zit dan dat het klopt. Bovendien reageerde ik op Pascal. K, die als feit bracht dat er gesprekken zijn met radio 10. Bij mijn weten is dat nooit ergens in de media verschenen, behalve in de column van Kicken.
Stenders naar Radio 10 lijkt me zeer onlogisch. Het zou een ongelofelijke mismatch zijn.
Dan ben je dus met me eens dat Kicken hier een wel bijzonder ongeloofwaardige ‘voorspelling’ doet. Als we het over serieus nemen hebben.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Rob Stenders is volgens mij niet vies van een mismatch, maar Radio 10 past inderdaad exact 0% bij zijn manier van radio maken. Het lijkt mij dat hij prima op zijn plek zit bij Veronica, dus ik denk dat hij gewoon meegaat naar Mediahuis.
Rock 'n roll is better than music!
jessica

Bericht door jessica »

Hij zei nog wel in het laatste programma voordat Martijn Muijs weer terugkwam op de vrijdagavond dat hij nog geen ja had gezegd tegen zijn nieuwe Belgische werkgever. Maar dat was denk ik ongeveer 1,5 maanden geleden. Maar daarna er niets over gehoord. Hij is ook maar 1 week daarna terug op de radio geweest.
Henkjan2016

Als ik jullie zo hoor gaat de trein ook niet rijden vrijdag.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Dus hij heeft opgepikt dat Van Velthuysen de een na de andere hint heeft gegeven voor een overstap. Wat een orakel zeg.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Wel benieuwd hoe Rick het met de spraakbeperking gaat doen, als ik hoor hoeveel er nu al geluld wordt in het tweede uur.
Henkjan2016

Hij overtreft zijn voorgangers toch niet. Dan gaan ze er op vooruit
Frutsel35

Bericht door Frutsel35 »

Erg leuk Rick in de Morgen. Je merkt dat hij nog moet wennen, maar dat is ook logisch want hij zei ook dat het vorige week (???) pas allemaal rond was. Leuke (oude en nieuwe) vormgeving. Ik kan alleen nog niet echt een 'format' ontdekken. Maar het is beter dan die zure vorige ochtendshow wat mij betreft. Op een bepaalde manier heeft dit meer aansluiting met de rest van Veronica in mijn beleving. Positief wat mij betreft! Hopen dat Rob en Caroline er weer zijn vanmiddag, dan is het feestje weer compleet :)
Radioliefhebber - Stenders en van Inkel - Weeshuis van de Hits - Adres Onbekend - De Staat van Stasse - KRO Goudmijn - Radio Veronica - Bonanza - NH Radio - Radio 5
Daan!

Bericht door Daan! »

Zure vorige ochtendshow? Doel je dan op de vorige ochtendshow van Rick of van Tim?
Frutsel35

Bericht door Frutsel35 »

Daan! schreef: 05 jun 2023 10:00 Zure vorige ochtendshow? Doel je dan op de vorige ochtendshow van Rick of van Tim?
Tim, Rick en Niels en Florentien
Radioliefhebber - Stenders en van Inkel - Weeshuis van de Hits - Adres Onbekend - De Staat van Stasse - KRO Goudmijn - Radio Veronica - Bonanza - NH Radio - Radio 5
Greatski

Bericht door Greatski »

Leuk, maar denk ik iets te druk/hyper voor mij :D
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik zie dat Daniel Daniel tegenwoordig bij Martijn Muijs zit. Is Mark Reman weg bij Veronica?

Ik las trouwens verder dat Rick van Velthuysen gewoon Op Zijn Kop voor PowNed blijft maken.
Plaats reactie