Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ongetwijfeld blijft studio Almere ook bestaan
Zegt Kicken
Ik ben wel benieuwd wat de mensen die hier klagen over Ed Struijlaert, vinden van Thijs Meeuwsen. Want ik vind Ed op zondagavond echt vele malen beter geworden in de afgelopen twee jaar. Maar Thijs vind ik echt niveau lokale omroep met een hoop geklets waar volgens mij niemand op zit te wachten. Klinkt echt als een radiomaker die er vooral voor zichzelf zit. Jammer want de rest van de jocks tussen 10 en 23u op zaterdag doet het uitstekend wat mij betreft. Ik vraag me wel eens of al die nieuwe jocks op Veronica wel goed worden begeleid.
Dan zal het inderdaad Naarden/Huizen zijn geweest. Want ik heb de naam Strengholt ook horen vallen. En dat ze door naar deze studio's te gaan terug in de historie gingen.Vanjeafisharder schreef: ↑03 jun 2023 15:56 Ja weet dat 100%NL in die rieten villa zit van wat voorheen Strengholt was en waar ook Noordzee Nationaal zat. Misschien komen daar studio's en dat is Naarden/Huizen maar niet Blaricum.
-
Ja gek genoeg in het hol van de leeuw want het was ooit nog eens het hoofdkantoor van de zeezender Radio Noordzee Internationaal. Hele gekke twist als ze inderdaad daar heen verhuizen.
Rick is morgen te horen in de uitzending van MAX, de perstribune, op radio 1 tussen 12 en 13 uur. Hoorde een spotje vanmiddag hierover.
Hadden ze het ook over een tijdlijn? Toch wel heel benieuwd wanneer het eigenaarschap overgaat en wat dan de planning voor de verhuizing is.jessica schreef: ↑03 jun 2023 13:58Ik zat naar de radiodag te luisteren en ik dacht daar te horen dat Veronica naar Blaricum gaat verhuizen. Weet het niet 100%. In ieder geval blijven ze niet waar ze nu zitten. Al die zenders van de nieuwe eigenaar. Slam - 100%Nl - Veronica en Sublime komen op 1 locatie.Vanjeafisharder schreef: ↑02 jun 2023 20:00 Zolang Veronica nog op de Bergweg zit zal alles bij het oude blijven, als ze naar Amsterdam verhuizen zal het e.e.a. ook wel hoorbaar zijn v.w.b. vormgeving etc.
-
Ze hebben geen haast, dacht zelf per 1 juni dat het officieel in handen zou zijn van Mediahuis maar blijkbaar nog niet.
Ik denk pas officieel als de vergunningen voor de FM aflopen. Dus dat is dacht ik op 1 september. Maar het zou ook eerder kunnen met de afspraak dat Veronica zolang de vergunning loopt op FM kan blijven.
Ja, Kicken zei eerder ook dat Rick van Velthuyzen naar Veronica zou gaan. Die man moeten we niet te serieus nemen.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Vraag ik me ook af. Overigens niet alleen bij die nieuwe jocks. Jantien van Tol zit toch nog bij Veronica. Die lijkt me de juiste persoon ervoor.
Disclaimer:
Disclaimer:
-
Rick van V had vannacht proefuitzending
https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... -veronica/Radiooidar schreef: ↑04 jun 2023 10:47Óf Jeroen van Inkel. Óf Wouter van der Goes en Frank van 't Hof. Óf Giel Beelen.
Knap gokwerk ja.
Disclaimer:
Disclaimer: