Die gaat mee naar 538 dus wie zijn uren op Veronica over neemt is nog niet bekend
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ja, die heeft na haar vervanging van Danny Vera niets meer gedaan in ieder geval. Alhoewel ze volgens mij nog wel altijd voice overwerk doet voor de zender.
By the way, er zal maandag wel nieuwe vormgeving komen gezien Tim Klijn nu nog de vormgeving doet.
Ik verwacht pas nieuwe vormgeving vanaf september.
Dat Klijn op verschillende zenders jock en stadionvoice is hoeft niets uit te maken. Dat geldt ook voor Mark Labrand en Maurice Verschuuren.
Dat Klijn op verschillende zenders jock en stadionvoice is hoeft niets uit te maken. Dat geldt ook voor Mark Labrand en Maurice Verschuuren.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
-
vreemde combi, een moetje vanuit talpa?
-
Zolang Veronica nog op de Bergweg zit zal alles bij het oude blijven, als ze naar Amsterdam verhuizen zal het e.e.a. ook wel hoorbaar zijn v.w.b. vormgeving etc.
Nee. Maurice is jock bij Veronica en station voice van Slam en Omroep Brabant.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer:
Niels van der Veen had vandaag zijn laatste werkdag bij Veronica, vanaf komend weekend presenteert Francis Dix Goud van Oud.
Leuk! Franxis Dix vind ik een erg fijne dj en 100% Veronica!
Rock 'n roll is better than music!
Ik zat naar de radiodag te luisteren en ik dacht daar te horen dat Veronica naar Blaricum gaat verhuizen. Weet het niet 100%. In ieder geval blijven ze niet waar ze nu zitten. Al die zenders van de nieuwe eigenaar. Slam - 100%Nl - Veronica en Sublime komen op 1 locatie.Vanjeafisharder schreef: ↑02 jun 2023 20:00 Zolang Veronica nog op de Bergweg zit zal alles bij het oude blijven, als ze naar Amsterdam verhuizen zal het e.e.a. ook wel hoorbaar zijn v.w.b. vormgeving etc.
Ha dank voor de veer! Ik zocht hem al. 
-
Zal het niet kunnen dat zowel Veronica en sublime gewoon bij 100%NL en SLAM! Intrekken in Naarden ?jessica schreef: ↑03 jun 2023 13:58Ik zat naar de radiodag te luisteren en ik dacht daar te horen dat Veronica naar Blaricum gaat verhuizen. Weet het niet 100%. In ieder geval blijven ze niet waar ze nu zitten. Al die zenders van de nieuwe eigenaar. Slam - 100%Nl - Veronica en Sublime komen op 1 locatie.Vanjeafisharder schreef: ↑02 jun 2023 20:00 Zolang Veronica nog op de Bergweg zit zal alles bij het oude blijven, als ze naar Amsterdam verhuizen zal het e.e.a. ook wel hoorbaar zijn v.w.b. vormgeving etc.
-
Ja weet dat 100%NL in die rieten villa zit van wat voorheen Strengholt was en waar ook Noordzee Nationaal zat. Misschien komen daar studio's en dat is Naarden/Huizen maar niet Blaricum.