Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Johanneke

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Johanneke »

Opvallend, Carsten was vrijdag weer beter (tenminste dat zei Martijn Muijs) maar nu zit toch Jordi weer bij de middagshow. Niet dat het me persoonlijk heel veel uitmaakt, ik vind Sander en Hannelore samen goud en wie er dan als derde bij zit, hoor ik weinig verschil eerlijk gezegd.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Johanneke schreef: 20 mar 2023 16:10 Opvallend, Carsten was vrijdag weer beter (tenminste dat zei Martijn Muijs) maar nu zit toch Jordi weer bij de middagshow. Niet dat het me persoonlijk heel veel uitmaakt, ik vind Sander en Hannelore samen goud en wie er dan als derde bij zit, hoor ik weinig verschil eerlijk gezegd.
Erg leuk inderdaad dat Hannelore vast bij Sander zit. Sander solo vind ik nog steeds wel wennen. Persoonlijk vond ik 'm in het duo C&S beter tot zijn recht komen. Schuifen zal niet het allermoeilijkste zijn, maar een show (en dan ook nog drivetime) in je eentje dragen, is natuurlijk wel andere koek. Ik denk dat hij met Hannelore nu een soort klankbord gevonden heeft zeg maar. Je hoort ook duidelijk de chemie en dat maakt het voor mij in ieder geval prettiger beluisterbaar! Het 3e wiel maakt me dan ook niet zoveel uit. Moet wel zeggen dat Jordi solo ook fijne programma's maakt!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Je zegt het goed, ik VOND hem ook op z'n best met Coen maar voor de vrijdagmiddag vind ik ze toch minder op een of andere manier, zeker nu die kille Sandra Schuurhof erbij zit. Wie dat bedacht heeft... Maar ik heb nog steeds hoop dat ze toch weer samen terugkomen, bijvoorbeeld straks op Joe of misschien wel Q. De tijd zal het leren. Maar tot die tijd dik tevreden met Werktitel 👍
En idd Jordi ook prima altijd, hoop dat hij toch weer terug de avonduren krijgt.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Voor de mensen die het gemist hebben vanochtend, een nieuwe ronde Basispakket vanaf komende maandag 9u. Ze gaan 24 uur per dag door tot en met vrijdag 7 april 💪💪
jessica

Bericht door jessica »

Johanneke schreef: 21 mar 2023 13:30 Voor de mensen die het gemist hebben vanochtend, een nieuwe ronde Basispakket vanaf komende maandag 9u. Ze gaan 24 uur per dag door tot en met vrijdag 7 april 💪💪
Zeer benieuwd of dit zichtbaar gaat zijn in de weekcijfers van de luistercijfers. Weet niet of in deze periode een ander radiostation ook een actie gaat doen?
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Week 13 en 14 worden dus belangrijk voor ze.
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

jessica schreef: 21 mar 2023 14:18
Johanneke schreef: 21 mar 2023 13:30 Voor de mensen die het gemist hebben vanochtend, een nieuwe ronde Basispakket vanaf komende maandag 9u. Ze gaan 24 uur per dag door tot en met vrijdag 7 april 💪💪
Zeer benieuwd of dit zichtbaar gaat zijn in de weekcijfers van de luistercijfers. Weet niet of in deze periode een ander radiostation ook een actie gaat doen?
Radio 10 draait de 80s top 1500, die is dan al een tijd onderweg.
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

Vanjeafisharder schreef: 21 mar 2023 14:29 Week 13 en 14 worden dus belangrijk voor ze.
Veronica zou eerst eens de horizontale programmering belangrijk moeten maken. Dan is zo’n basispakket ( wat de helft van de luisteraar nog niet kent) een leuke extra, maar dit gaat niks doen. Hun eigen basispakket rammelt.
petoi

Bericht door petoi »

Ik ga het basispakket wel een kans geven, ben wel benieuwd naar het concept.
Vermoed alleen niet dat ik daarna ga blijven plakken bij de zender.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Dalet123 schreef: 21 mar 2023 15:02
Vanjeafisharder schreef: 21 mar 2023 14:29 Week 13 en 14 worden dus belangrijk voor ze.
Veronica zou eerst eens de horizontale programmering belangrijk moeten maken. Dan is zo’n basispakket ( wat de helft van de luisteraar nog niet kent) een leuke extra, maar dit gaat niks doen. Hun eigen basispakket rammelt.
Ja volledig mee eens. Het blijft een ratjetoe aan eilandjes.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wel jammer, Niels beviel uitstekend op zaterdagavond, maar ja, die werkt nu al vijf maanden zes dagen per week. Dus wel begrijpelijk. Maar hij produceert nu de ochtendshow terwijl hij voor Veronica begrippen een ver bovengemiddelde DJ is. Wie weet wat de toekomst nog brengt, ik vind hem een groot talent.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Dalet123 schreef: 21 mar 2023 15:02
Ik heb er veel kritiek op gehad maar vind dat het echt wel veel beter is nu. Met Sander in de middag en Sander met Goud van Oud (en dus geen Marisa meer) is het nu wel goed te doen doordeweeks op Veronica. De muziek is een 10 wat mij betreft, de programmering toch ook wel een dikke 7. Ik mis wel Dennis Ruyer echt nog, maar ja ik verwacht hem voorlopig niet terug. Maar bijvoorbeeld in de avond schakelde ik voorheen om 22u naar Morad, maar de muziek op Veronica is vele malen beter dus blijf ik de laatste weken toch steeds vaker hangen bij Willem Doreleijers.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Johanneke schreef: 24 mar 2023 21:39
Wel jammer, Niels beviel uitstekend op zaterdagavond, maar ja, die werkt nu al vijf maanden zes dagen per week. Dus wel begrijpelijk. Maar hij produceert nu de ochtendshow terwijl hij voor Veronica begrippen een ver bovengemiddelde DJ is. Wie weet wat de toekomst nog brengt, ik vind hem een groot talent.
Ik ken Thijs verder niet, dus ben wel benieuwd. Maar Niels was inderdaad meer dan prima. Ook toen hij Goud van Oud verving was hij goed. Zou hem wel graag op een prominenter tijdstip horen. Maar zolang hij de productie van de ochtendshow doet, zal dat helaas niet het geval zijn neem ik aan.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Daan_17 schreef: 24 mar 2023 21:46
Johanneke schreef: 24 mar 2023 21:39
Ik ken Thijs verder niet, dus ben wel benieuwd. Maar Niels was inderdaad meer dan prima. Ook toen hij Goud van Oud verving was hij goed. Zou hem wel graag op een prominenter tijdstip horen. Maar zolang hij de productie van de ochtendshow doet, zal dat helaas niet het geval zijn neem ik aan.
En Niels zit ook nog op gp radio, ik meen 16-19 uur?

[De programmering staat helaas niet meer op de website van gp radio om het te kunnen checken]
Plaats reactie