Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Dat vind ik niet, daar heeft de rechter wel gelijk in. Bovendien is het zo dat Veronica een muziekzender is dus waar maken ze zich nu druk om? Als deze regel nu voor Radio 2 zou gelden zou het heel anders zijn. KINK is een beetje pietluttig geweest om naar de regeltjes te wijzen bij de instanties die hier controle over voeren maar ik vind dat ze hier wel een punt hebben.
Telt nieuws niet mee als gesproken woord in de voorwaarden van Veronica?
Rock 'n roll is better than music!
Nee.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Dus nieuws valt wel onder gesproken woord? Wat is dan het punt wat Veronica bij de rechter wil maken?
Disclaimer:
Disclaimer:
Sorry dat ik me er mee bemoei, maar ik lees het antwoord van Phoenix zo: Nee, nieuws telt niet mee als gesproken woord.
Ik zou het echt leuker vinden als we op dit forum iets meer inhoudelijk over de programma's praten. Het gaat zoveel over randzaken ipv radioprogramma's zelf. Maar er iis ook genoeg positiefs zoals dit 'nieuwe' programma op de vrijdagmiddag. Of ben ik de enige hier?
Radioliefhebber - Stenders en van Inkel - Weeshuis van de Hits - Adres Onbekend - De Staat van Stasse - KRO Goudmijn - Radio Veronica - Bonanza
Klopt. Zo moet je het ook lezen.
Nieuws en reclame vallen buiten het programma. Zeg dat er 10 minuten per uur aan nieuws en reclame zijn dan geldt de clausule over de resterende 50 minuten. Hierin worden ook belletjes met duiders van het nieuws en personen uit de actualiteit gevoerd. Dit schaart Veronica nu ook onder “nieuws”, waardoor de 50 minuten waarover de clausule geldt nog verder terug gebracht worden.
Disclaimer:
Disclaimer:
Dubbele ontkenning, altijd lastig in de Nederlandse taal. Daarom zocht ik bevestiging, fijn dat je het toelicht.
Dan lijkt een interview over de aktualiteit mij daar niet onder vallen, dat is gewoon programma. Ik begrijp dat Veronica het anders wil zien, maar duiding is geen nieuws. En dan zal ik het maar niet hebben ovet de vraag of slap geouwehoer met lachzakken erbij als duiding gezien kan worden.Phoenix schreef: ↑18 mar 2023 17:56 Nieuws en reclame vallen buiten het programma. Zeg dat er 10 minuten per uur aan nieuws en reclame zijn dan geldt de clausule over de resterende 50 minuten. Hierin worden ook belletjes met duiders van het nieuws en personen uit de actualiteit gevoerd. Dit schaart Veronica nu ook onder “nieuws”, waardoor de 50 minuten waarover de clausule geldt nog verder terug gebracht worden.
-
Beter houden ze het dus gewoon bij de muziek. Maar heb ook begrepen dat ze dit niet duidelijk willen hebben voor nu, maar voor straks mochten ze een kavel krijgen met de veiling. Nu laten ze het erbij en draaien ze gewoon veel muziek begrijp ik.
Dat zou gek zijn, want met de veiling vervallen de clausules.Vanjeafisharder schreef: ↑18 mar 2023 21:26 Maar heb ook begrepen dat ze dit niet duidelijk willen hebben voor nu, maar voor straks mochten ze een kavel krijgen met de veiling.
-
Dacht dat het ik zo las dat dit niet zozeer voor nu geld maar wel om het duidelijk te hebben voor de toekomst niet alleen voor Veronica maar ook RadioCorp had kritiek op deze beslissing..
Ik geef geen individuele diagnose en ik zeg ook dat ieder geval apart staat. Dat jij hebt doorgewerkt in een vervelende situatie hoeft niet te zeggen dat dit bijvoorbeeld voor Marisa of een ander ook goed is.Phoenix schreef: ↑18 mar 2023 07:59“… of iets soortgelijks”jessica schreef: ↑18 mar 2023 02:23De situatie waarin Marisa verkeerd. Tijdje geleden belden ze haar kort in de Bonanza om te vragen hoe het ging. Alles was Marisa teveel geworden zowel dingen in thuissituatie als werkdruk. Meestal hebben mensen dan een burnout of iets soortgelijks. En dit is per individu afhankelijk hoe snel je kan terugkeren. Forceren heeft meestal een negatief effect. Dus genoeg tijd nemen. Ondertussen proberen alles weer op de rails te krijgen en dan stap voor stap terugkeren. Het is echt moeilijk. Heb het zelf ook meegemaakt. Je weet eigenlijk niet wat je overkomt en je lijkt geen vooruitgang te boeken in 1e instantie. Op een gegeven moment gaat het dan weer langzaam bergopwaarts. Marisa sterkte en neem je tijd!
Kortom, je weet niet welke fysieke of mentale klachten Marisa heeft, maar je maakt een diagnose en herstelplan op basis van een kort telefoongesprek dat op de radio te horen is geweest.
Hoe vervelend de situatie van Marisa ook is, we kennen de details niet, waardoor we ook niets kunnen zeggen over het herstel.
Zelf heb ik driemaal een situatie gehad waarin het me teveel werd. Deze drie situaties waren totaal onvergelijkbaar. In één situatie ben ik zelfs grotendeels gaan doorwerken, omdat dat mij afleiding gaf in de lastige periode die ik privé doormaakte (ongeneeslijke ziekte van mijn vader). Wel heb ik toen hulp gezocht om grip te krijgen op de situatie, maar bleek het tijdelijk stoppen met werken niet de oplossing.
Ook in de situatie van Marisa weten we daar te weinig over. En dat hoeft ook niet. Dus moeten we met die beperkte kennis ook niet doen alsof we weten wat goed is voor haar.
Sterkte Marisa![]()
Ik wil even aan je teruggeven dat ik het vervelend vind dat jij heel vaak uit een discussie 1 of 2 woorden pakt in bovenstaand "of iets soortgelijks" en daar dan weer een conclusie uit trekt die ik niet deel.
Ik pak niet 1 of 2 woorden, want ik reageer op je hele bijdrage. Die kopieer ik volledig, zoals je graag wilt hebben. Daaruit blijkt niet waarom Marisa afwezig is. De situatie waarin Marisa verkeert is onbekend. Dat heb ik proberen aangeven met persoonlijke ervaringen die ik heb gehad. Steeds een andere aanleiding, steeds een ander ziekteverloop en steeds een ander herstelplan. Hoe dit voor Marisa is of gaat zijn dat kunnen we hier niet invullen. Ik niet. Jij niet. Verder wil ik het hier bij laten, want ik discussieer liever inhoudelijk over radio dan over iemands persoonlijke toestand.jessica schreef: ↑18 mar 2023 23:46Ik geef geen individuele diagnose en ik zeg ook dat ieder geval apart staat. Dat jij hebt doorgewerkt in een vervelende situatie hoeft niet te zeggen dat dit bijvoorbeeld voor Marisa of een ander ook goed is.Phoenix schreef: ↑18 mar 2023 07:59“… of iets soortgelijks”jessica schreef: ↑18 mar 2023 02:23
De situatie waarin Marisa verkeerd. Tijdje geleden belden ze haar kort in de Bonanza om te vragen hoe het ging. Alles was Marisa teveel geworden zowel dingen in thuissituatie als werkdruk. Meestal hebben mensen dan een burnout of iets soortgelijks. En dit is per individu afhankelijk hoe snel je kan terugkeren. Forceren heeft meestal een negatief effect. Dus genoeg tijd nemen. Ondertussen proberen alles weer op de rails te krijgen en dan stap voor stap terugkeren. Het is echt moeilijk. Heb het zelf ook meegemaakt. Je weet eigenlijk niet wat je overkomt en je lijkt geen vooruitgang te boeken in 1e instantie. Op een gegeven moment gaat het dan weer langzaam bergopwaarts. Marisa sterkte en neem je tijd!
Kortom, je weet niet welke fysieke of mentale klachten Marisa heeft, maar je maakt een diagnose en herstelplan op basis van een kort telefoongesprek dat op de radio te horen is geweest.
Hoe vervelend de situatie van Marisa ook is, we kennen de details niet, waardoor we ook niets kunnen zeggen over het herstel.
Zelf heb ik driemaal een situatie gehad waarin het me teveel werd. Deze drie situaties waren totaal onvergelijkbaar. In één situatie ben ik zelfs grotendeels gaan doorwerken, omdat dat mij afleiding gaf in de lastige periode die ik privé doormaakte (ongeneeslijke ziekte van mijn vader). Wel heb ik toen hulp gezocht om grip te krijgen op de situatie, maar bleek het tijdelijk stoppen met werken niet de oplossing.
Ook in de situatie van Marisa weten we daar te weinig over. En dat hoeft ook niet. Dus moeten we met die beperkte kennis ook niet doen alsof we weten wat goed is voor haar.
Sterkte Marisa![]()
Ik wil even aan je teruggeven dat ik het vervelend vind dat jij heel vaak uit een discussie 1 of 2 woorden pakt in bovenstaand "of iets soortgelijks" en daar dan weer een conclusie uit trekt die ik niet deel.
Disclaimer:
Disclaimer: