Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Toine van Peperstraten (met Mischa Blok?) is de opvolger van Frank van der lende op zaterdag lijkt het.
jessica

Bericht door jessica »

Dé Luisteraar schreef: 04 feb 2023 01:20 Als er één show is die van mij wel weg mag dan zou het de show zijn van Carsten van Dijk zijn (Carstens Café). Wat boeit mij het als luisteraar dat ze biertjes zuipen in de studio en wat voor slechte variaties Carsten kan verzinnen op een man die Kamp als achternaam heeft. Henk Concentratiekamp, Henk Schoolkamp, Henk Scoutingkamp. Echt totaal oninteressant en eindeloos gebabbel zonder over muziek te praten. Het is meer We. Love. Bier. &. Us. dan We. Love. Music. En tot overmaat van ramp eindeloos 'eh' met een zeikstem. :???:

Gelukkig heeft hij wel een leuk bandje in de show zou je denken. Nou die jongens die naar de studio zijn gekomen krijgen nauwelijks aandacht, de focus ligt op hun schijtlollige biertjesobsessie. Hij vergeet de namen van die jongens van de gastband ...

Roland Giphart vind ik dan weer - ondanks zijn leeftijd - een erg prettige dj, kan die niet ook de vrijdagnacht doen? :sad:
Jammer dat voor dit programma het nachtverblijf van de hits van Leo Oldenburger weg moest inderdaad.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 04 feb 2023 11:02 Toine van Peperstraten (met Mischa Blok?) is de opvolger van Frank van der lende op zaterdag lijkt het.
Ah leuk. Daarmee wordt Veronica op zaterdag vanaf 10 uur weer lekker beluisterbaar.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DavyGer schreef: 04 feb 2023 11:02 Toine van Peperstraten (met Mischa Blok?) is de opvolger van Frank van der lende op zaterdag lijkt het.
Arjan doet komende zaterdag 12-15, dus lijkt nog geen definitieve invulling
jessica

Bericht door jessica »

Ik had gehoopt op Bas van Teylingen zaterdag en zondagmiddag. En dan One Night Stenders weer terug op de vrijdagavond.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 05 feb 2023 23:48 Ik had gehoopt op Bas van Teylingen zaterdag en zondagmiddag. En dan One Night Stenders weer terug op de vrijdagavond.
Dat wordt dan een volle vrijdag voor Stenders met vier uur XL Bonanza, de PUP40 en ONS.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Maartinos

Bericht door Maartinos »

Henkjan Smits nu in de avond doordeweeks na Lantinga als ik het goed heb begrepen
Daan!

Bericht door Daan! »

Als vervanging toch?
Maartinos

Bericht door Maartinos »

Lijkt me totdat Marisa weer terugkomt en Hoogendoorn daarmee voorlopig in de ochtend blijft?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Maartinos schreef: 06 feb 2023 16:25 Henkjan Smits nu in de avond doordeweeks na Lantinga als ik het goed heb begrepen
Huh? Gekker wordt het niet 😀
SamH

Bericht door SamH »

Alleen deze week Henk-Jan Smits volgens de Instagram van Veronica.
https://www.instagram.com/p/CoU6fkGo6MJ/
jessica

Bericht door jessica »

Maartinos schreef: 06 feb 2023 16:25 Henkjan Smits nu in de avond doordeweeks na Lantinga als ik het goed heb begrepen
Hij heeft veel ervaring op dat tijdstip. Jarenlang radio5 op die gedaan.
Phoenix schreef: 06 feb 2023 07:46
jessica schreef: 05 feb 2023 23:48 Ik had gehoopt op Bas van Teylingen zaterdag en zondagmiddag. En dan One Night Stenders weer terug op de vrijdagavond.
Dat wordt dan een volle vrijdag voor Stenders met vier uur XL Bonanza, de PUP40 en ONS.
4 uur Bonanza vind ik wel veel. Dan mogen die er weer vanaf. PUP is opgenomen dus dat hindert niet echt. Hoor liever ONS dan 4 uur Bonanza.
Peach 94.9

Bericht door Peach 94.9 »

Hij leek gespannen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wat een duiventil is dat Veronica toch. Volgende week de volgende 3FM flop Herman Hofman tussen 18 en 21 uur...
Hoop dat Niels nog een weekje 9-12 blijft doen, die doet het prima.
Plaats reactie