Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Toine van Peperstraten (met Mischa Blok?) is de opvolger van Frank van der lende op zaterdag lijkt het.
Jammer dat voor dit programma het nachtverblijf van de hits van Leo Oldenburger weg moest inderdaad.Dé Luisteraar schreef: ↑04 feb 2023 01:20 Als er één show is die van mij wel weg mag dan zou het de show zijn van Carsten van Dijk zijn (Carstens Café). Wat boeit mij het als luisteraar dat ze biertjes zuipen in de studio en wat voor slechte variaties Carsten kan verzinnen op een man die Kamp als achternaam heeft. Henk Concentratiekamp, Henk Schoolkamp, Henk Scoutingkamp. Echt totaal oninteressant en eindeloos gebabbel zonder over muziek te praten. Het is meer We. Love. Bier. &. Us. dan We. Love. Music. En tot overmaat van ramp eindeloos 'eh' met een zeikstem.![]()
Gelukkig heeft hij wel een leuk bandje in de show zou je denken. Nou die jongens die naar de studio zijn gekomen krijgen nauwelijks aandacht, de focus ligt op hun schijtlollige biertjesobsessie. Hij vergeet de namen van die jongens van de gastband ...
Roland Giphart vind ik dan weer - ondanks zijn leeftijd - een erg prettige dj, kan die niet ook de vrijdagnacht doen?![]()
Ah leuk. Daarmee wordt Veronica op zaterdag vanaf 10 uur weer lekker beluisterbaar.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Ik had gehoopt op Bas van Teylingen zaterdag en zondagmiddag. En dan One Night Stenders weer terug op de vrijdagavond.
Dat wordt dan een volle vrijdag voor Stenders met vier uur XL Bonanza, de PUP40 en ONS.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer:
Henkjan Smits nu in de avond doordeweeks na Lantinga als ik het goed heb begrepen
Als vervanging toch?
Lijkt me totdat Marisa weer terugkomt en Hoogendoorn daarmee voorlopig in de ochtend blijft?
Alleen deze week Henk-Jan Smits volgens de Instagram van Veronica.
https://www.instagram.com/p/CoU6fkGo6MJ/
https://www.instagram.com/p/CoU6fkGo6MJ/
Hij heeft veel ervaring op dat tijdstip. Jarenlang radio5 op die gedaan.
4 uur Bonanza vind ik wel veel. Dan mogen die er weer vanaf. PUP is opgenomen dus dat hindert niet echt. Hoor liever ONS dan 4 uur Bonanza.
-
Wat een duiventil is dat Veronica toch. Volgende week de volgende 3FM flop Herman Hofman tussen 18 en 21 uur...
Hoop dat Niels nog een weekje 9-12 blijft doen, die doet het prima.
Hoop dat Niels nog een weekje 9-12 blijft doen, die doet het prima.