Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Hoi Lotte, even een verdedigingetje bouwen: ik luisterde voordat Stenders naar Veronica kwam nooit langer dan 2 à 3 liedjes naar die zender omdat de muziekkeuze me totaal niet beviel. De dj’s die er toen zaten - vraag me geen namen - zorgden er niet voor dat ik bleef hangen.
De playlist die nu gehanteerd wordt bevalt mij heel goed. Veronica is nu de zender waar ik nu het meest naar luister. En dat komt dus door de muziek. Ik denk dat voor een flink deel van de doelgroep waartoe ik behoor (man/56 jaar/ opgegroeid met de lappendeken die Hilversum drie was) hetzelfde geldt.
Dus Rob en consorten: ga zo door!
De playlist die nu gehanteerd wordt bevalt mij heel goed. Veronica is nu de zender waar ik nu het meest naar luister. En dat komt dus door de muziek. Ik denk dat voor een flink deel van de doelgroep waartoe ik behoor (man/56 jaar/ opgegroeid met de lappendeken die Hilversum drie was) hetzelfde geldt.
Wat een waardeloze opmerking weer. Zeg, als het jouw smaak niet is dan hoeft dat voor een ander niet hetzelfde te wezen. Dat je dan zo pessimistisch doet snap ik niet. Ga een ander lekker naar beneden praten, slaat hele-maal nergens op dit.Lotte van der Neven schreef: ↑01 feb 2023 11:53 Zo doe je dat. Lekker wat komen rotzooien op de radio, want er is toch geen concurrentie. Ga zo door Frank, je carrière is toch al zo'n enorm succes, jij kunt je wel permitteren om achterover te hangen. Lekker nageltjes lakken.
Begint het hier nu eindelijk door te dringen wat voor amateurclub Stenders van Veronica gemaakt heeft of blijven we deze droevenis verdedigen?
-
Dit dus. Maakt dat ik hier niet veel meer durf te zeggen over wat ik vind. En het zijn altijd dezelfde die het verpesten voor een ander. Net als op school vroeger 

Ik snap haar opmerkingen toch wel. De radio staat hier de laatste weken toch weer elke dag van 6 tot 18 uur op Veronica en op de muziek valt echt niks aan te merken. En de dagprogrammering heeft wel een enorme upgrade gekregen door Sander in plaats van Marisa. Maar er zit gewoon een aantal waardeloze jocks tussen, in mijn ogen Jeroen Drogt, Frank van der Lende, Tineke, Johan Derksen, Willem Doreleijers. Het is echt wel veel beter dan het was, maar ik vraag me ook af of het met wat meer professionele jocks niet allemaal wat beter zou klinken en vooral ook beter zou scoren. Het is allemaal net te "hobby" voor een groot publiek en dat zorgt er ook voor dat bekende jocks geen overstap willen maken.Maartinos schreef: ↑01 feb 2023 12:25Wat een waardeloze opmerking weer. Zeg, als het jouw smaak niet is dan hoeft dat voor een ander niet hetzelfde te wezen. Dat je dan zo pessimistisch doet snap ik niet. Ga een ander lekker naar beneden praten, slaat hele-maal nergens op dit.Lotte van der Neven schreef: ↑01 feb 2023 11:53 Zo doe je dat. Lekker wat komen rotzooien op de radio, want er is toch geen concurrentie. Ga zo door Frank, je carrière is toch al zo'n enorm succes, jij kunt je wel permitteren om achterover te hangen. Lekker nageltjes lakken.
Begint het hier nu eindelijk door te dringen wat voor amateurclub Stenders van Veronica gemaakt heeft of blijven we deze droevenis verdedigen?
Stel je niet zo aan zeg. Gewoon niet druk om maken en door. Het is maar een forumRoelandliefhebber schreef: ↑01 feb 2023 12:29 Dit dus. Maakt dat ik hier niet veel meer durf te zeggen over wat ik vind. En het zijn altijd dezelfde die het verpesten voor een ander. Net als op school vroeger![]()
-
Ik vind de muziek zeker verbeterd, ik bedoel echt de 'presentaties' van de dj's zelf.marcelb schreef: ↑01 feb 2023 12:12 Hoi Lotte, even een verdedigingetje bouwen: ik luisterde voordat Stenders naar Veronica kwam nooit langer dan 2 à 3 liedjes naar die zender omdat de muziekkeuze me totaal niet beviel. De dj’s die er toen zaten - vraag me geen namen - zorgden er niet voor dat ik bleef hangen.
Waarom? Ik val jou niet aan en ben dat ook zeker niet van plan, Roeland. Ik reageer fel op het onderwerp, dat mag toch op een forum?Roelandliefhebber schreef: ↑01 feb 2023 12:29 Dit dus. Maakt dat ik hier niet veel meer durf te zeggen over wat ik vind. En het zijn altijd dezelfde die het verpesten voor een ander. Net als op school vroeger![]()
Graag inhoudelijk reageren, we hebben het over Frank van der Lende die toegeeft dat hij zijn programma's niet voorbereid. Niet over mij.Maartinos schreef: ↑01 feb 2023 12:25Wat een waardeloze opmerking weer. Zeg, als het jouw smaak niet is dan hoeft dat voor een ander niet hetzelfde te wezen. Dat je dan zo pessimistisch doet snap ik niet. Ga een ander lekker naar beneden praten, slaat hele-maal nergens op dit.Lotte van der Neven schreef: ↑01 feb 2023 11:53 Zo doe je dat. Lekker wat komen rotzooien op de radio, want er is toch geen concurrentie. Ga zo door Frank, je carrière is toch al zo'n enorm succes, jij kunt je wel permitteren om achterover te hangen. Lekker nageltjes lakken.
Ter nuance: ik heb het niet over de muziek, maar over een aantal jocks die hobby-radio maken. Eén daarvan geeft het nu zelfs toe. Dan voel je je toch niet serieus genomen als luisteraar? Dat heeft niks met smaak te maken, maar met een radiomaker die er voor jou zit en jou de mooist mogelijke radio wil geven. En Frank doet dit dus duidelijk niet, die zit er voor zichzelf, getuige ook de enorme berg "ik" als hij over zijn programma spreekt.
Veronica is (nog) geen daverend succes en er lopen mensen te lanterfanten. De baas Rob Stenders accepteert dit blijkbaar, Frank mag gewoon aan blijven rommelen op zondag. Daar mogen we kritisch op zijn. Of mogen we alleen maar lofprijzingen doen over dit soort dj's?
Ik vind dat een hele interessante discussie, die niets te maken heeft met mijn smaak. En waar we gewoon over kunnen discussiëren zonder elkaar aan te vallen.
Marisa net in de Bonanza, is voorlopig nog thuis. Gaat niet echt goed met haar. Duidelijk komende tijd nog niet op de radio. Wens haar uiteraard wel het allerbeste.
-
Heel jammer en lijkt me heftig. Vervangt Sander H nu voor vast of is dat niet duidelijk?
Daar zeiden ze niks van maar begint het wel op te lijken. Doet het ook primaLotte van der Neven schreef: ↑01 feb 2023 15:30Heel jammer en lijkt me heftig. Vervangt Sander H nu voor vast of is dat niet duidelijk?
Hannelore de komende tijd vaste nieuwslezeres in de middag, vertelde Sander net
-
Wat is daar mis mee?
Veronica is zeker niet volmaakt en ik snap best dat niet iedereen zich in alle keuzes kan vinden. En niet alle dj’s zijn even geweldig om naar te luisteren, maar buiten de werkelijke hobbyisten als Danny Vera, Johan Derksen en Ed Struijlaard zijn alle dj’s gewoon profs en blijft het toch een kwestie van persoonlijke voorkeur of je Frank vd Lende of wie dan ook trekt. Gesneer over nageltjes lakken is gewoon op de man spelen en heeft niets te maken met het al dan niet professioneel dj zijn. Ik trek ook niet elk programma of dj, maar dat ligt aan mij en mijn voorkeuren, niet aan de betreffende dj. Geloof het of niet: ik kan van een hobbyist als Vera prima genieten op de zondagochtend, terwijl ik met een prof als Lantinga meer moeite heb. En dat is niet omdat de een beter is dan de ander, want in dat geval zou ik Lantinga moeten prefereren boven Vera.
Maar ik ben natuurlijk geen kenner
Maar ik ben natuurlijk geen kenner

En qua hobbyisten kunnen we in ieder geval wel stellen dat Danny Vera zich een fijne playlist bij elkaar samenstelt met muziek die je echt nooit hoort.
-
Frank is alleen bezig met zichzelf geweldig vinden en opvallen met zijn uiterlijk dan gewoon goede radio maken.
Dat is wat daar mis mee is.
[Edit Admin5: Dit soort reacties (samen met een paar andere reacties van je) worden niet gewaardeerd hier, zoals je gemerkt hebt. Graag iets constructiever en andere toonzetting erop.]