Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Vanjeafisharder

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Vanjeafisharder »

Erg goed geproduceerde podcast, en qua audio klinkt het ook geweldig, zelfs de fragmenten zijn goed geconserveerd gebleven na al die jaren. Heel mooi.
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Ik vind het ook een heerlijke podcast, kijk na afloop ook meteen uit naar de volgende aflevering. Heel leuk zijn die promo's voor CC en de uuropener jingles van de Volle Vrijdag. Echt bijzonder om het bijna weer als 15jarige te ervaren.

Leuk is dat bijna iedereen meewerkt. ( Francis Dix 🥰) Dat is ook meteen het enige jammere: Stenders werkt niet mee. Zou dat nog steeds met zijn aloude vete met Jan Hoogesteijn te maken hebben?

Overigens werd er in het Kink-topic ook al over gesproken
jessica

Bericht door jessica »

Vanjeafisharder schreef: 26 jan 2023 20:52 Erg goed geproduceerde podcast, en qua audio klinkt het ook geweldig, zelfs de fragmenten zijn goed geconserveerd gebleven na al die jaren. Heel mooi.
Heel goed gemaakt inderdaad. Hier staat aflevering 1.

https://www.mixcloud.com/maxhermans7/mo ... an-alfred/

Er zijn tot nu toe 5 afleveringen online. Volgens mij komen er nog meer.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Persoonlijk vind ik dat dit een eigen topic verdiend en niets van doen heeft met veranderingen bij Veronica. Maar soit.

Ik zal niet te veel spoileren, maar …

het is ontluisterd om Peter Holland zo te horen en verbazingwekkend om de stem van zoon Kim te horen. Het is duidelijk van wie hij deze stem geërfd heeft.

Verder veel onduidelijkheid of althans verschillende verhalen over Lagarde’s vertrek bij VARA en komst bij Veronica. Heeft Harding hem weggehaald bij VARA? Was Lagarde al weg bij VARA en is hij enige tijd ‘between jobs’ geweest? Is hij ontslagen bij VARA?

Jammer dat Annette van Trigt niet aan het woord komt. Ze schijnt niet goed te hebben kunnen samen werken van Lagarde. Het was leuk geweest om ook die kant te horen in plaats van enkel lofzangen van de geïnterviewden.

Uitstekende podcast!
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Peach 94.9

Bericht door Peach 94.9 »

Phoenix schreef: 24 jan 2023 13:26 LOL.
Blijkbaar hebben de alarmschijf en Veronica's oorkonde hetzelfde nummer gekozen deze week. Reden voor Martijn Muijs om dat uitgebreid te benoemen en dan spreekt hij vaker over "de alarmschijf" dan "Veronica's oorkonde". Dat kan alleen bij Veronica.
Muijs kennende gaat hij het er op de radio er ook over hebben dat wij het er over hebben dat hij het heeft over de Alarmschijf op Veronica. Hoi, Martijn.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ik hoorde Stenders vanmiddag zeggen dat hij Sander al lang niet meer in de avond gehoord had maar dat dit volgende week wel goed kwam. Ik hoop toch niet dat dit betekent dat we vanaf maandag Marisa weer in de ochtend gaan horen 😞
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Peach 94.9 schreef: 27 jan 2023 15:54
Blijkbaar hebben de alarmschijf en Veronica's oorkonde hetzelfde nummer gekozen deze week. Reden voor Martijn Muijs om dat uitgebreid te benoemen en dan spreekt hij vaker over "de alarmschijf" dan "Veronica's oorkonde". Dat kan alleen bij Veronica.
Muijs kennende gaat hij het er op de radio er ook over hebben dat wij het er over hebben dat hij het heeft over de Alarmschijf op Veronica. Hoi, Martijn.
Muijs heeft eerder het radioforum aangehaald. Dat is waar. Maar daarin is Muijs niet uniek.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Peach 94.9

Phoenix schreef: 27 jan 2023 18:12
Muijs heeft eerder het radioforum aangehaald. Dat is waar. Maar daarin is Muijs niet uniek.
wie nog meer?
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Misschien moet ie ook een keer willekeurige boodschappenlijsten van luisteraars voorlezen. Dat is net zo interessant voor zijn luisteraars als praten over radio en het radioforum.
☝️Bovenstaande tekst betreft mijn persoonlijke mening.
Pot

Bericht door Pot »

Wie gaat er vanaf zaterdag op de plek van Frank zitten op zaterdag? Vandaag zat hij er volgens mij voor het laatst.
Oren open!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Pot schreef: 28 jan 2023 15:28 Wie gaat er vanaf zaterdag op de plek van Frank zitten op zaterdag? Vandaag zat hij er volgens mij voor het laatst.
Ik ben ook benieuwd wat er met het programma van Niels gebeuren gaat, die zit er natuurlijk nu ook 6 dagen p/w live.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DavyGer schreef: 28 jan 2023 19:22
Pot schreef: 28 jan 2023 15:28 Wie gaat er vanaf zaterdag op de plek van Frank zitten op zaterdag? Vandaag zat hij er volgens mij voor het laatst.
Ik ben ook benieuwd wat er met het programma van Niels gebeuren gaat, die zit er natuurlijk nu ook 6 dagen p/w live.
Die vindt dat niet zo'n probleem volgens mij 😉
Peach 94.9

gewoon maurice van 10 tot 14 en jordy van 14 tot 18 doen.
Frutsel35

Bericht door Frutsel35 »

rutgrrr schreef: 18 jan 2023 22:59 Wat betreft de pakketverkoop bij Talpa: Dat zal wel loslopen. De gezamenlijke zenders hebben in de commerciele doelgroepen nog een zeer groot bereik. Bovendien doet de reclametak van Talpa naar ik aanneem enorm veel crossmedia campagnes over diverse kanalen (tv, online, radio, apps) en is radio dus gewoon onderdeel van de marketingmix en campagnes.

Iets anders: Ben ik de enige die Sander Lantinga absoluut BAGGER vindt? Ik heb afgelopen week in de auto 3 spreeks van hem gehoord op Veronica , toen werd het me teveel. Het is werkelijk waar niet te doen. Excuses als dit op karaktermoord lijkt, het is vast een aardige man maar allemachtig het niveau is zeer laag.
Ja dat heb ik dus ook. Het lijkt wel lokale omroep. Niet te doen. Ik heb ook geen idee wat voor middagshow dit is. Lijkt meer een soort BNR met af en toe een plaat.
Radioliefhebber - Stenders en van Inkel - Weeshuis van de Hits - Adres Onbekend - De Staat van Stasse - KRO Goudmijn - Radio Veronica - Bonanza
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ik weet ook niet wat Lantinga probeert in de middag. Het is inderdaad een soort talkradio geworden. De weg die Marissa ingeslagen heeft met een meer muziek middagshow is weer overboord gegooid en niet ter verbetering vind ik en zo blijft er maar door gezwalkt worden.
Plaats reactie