Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Gerbwor

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Gerbwor »

Dusssss
Johanneke

Bericht door Johanneke »

De vroege zaterdagavond blijft ook een dingetje bij Veronica... Ed Struijlaert is daar gestopt omdat hij dan vaak moest optreden, maar nu zit Niels vd Veen er ook gewoon gevoicetrackt vanavond 🙄
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 03 dec 2022 19:04 De vroege zaterdagavond blijft ook een dingetje bij Veronica... Ed Struijlaert is daar gestopt omdat hij dan vaak moest optreden, maar nu zit Niels vd Veen er ook gewoon gevoicetrackt vanavond 🙄
Voice track? Is dat geen doodzonde volgens Rob Stenders?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Peach 94.9

Bericht door Peach 94.9 »

Johanneke schreef: 03 dec 2022 19:04 De vroege zaterdagavond blijft ook een dingetje bij Veronica... Ed Struijlaert is daar gestopt omdat hij dan vaak moest optreden, maar nu zit Niels vd Veen er ook gewoon gevoicetrackt vanavond 🙄
Niels op voice-track is wel vele malen beter dan Ed op voice track. Sowieso is Ed geen sterke radiomaker.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ik luister graag naar de middagshow met Sander, Carsten en Siets. Momenteel is Siets ziek en zit er elke dag iemand anders bij. Hannelore afgelopen donderdag en dinsdag vond ik super, zij heeft duidelijk nog een soort chemie met Sander en laat zich niet ondersneeuwen. Misschien is zij zelfs een betere aanvulling dan Siets. Ook Annemarie Bruning op maandag vond ik fijn om naar te luisteren.
Maar gisteren en vandaag zat Joost van der Stel erbij en dan zijn de nieuwsblokjes ronduit saai. Vind hem echt heel matig, heeft weinig toe te voegen, je had dan bijna net zo goed het ANP nieuws kunnen doorprikken.
Tot zover mijn mening, meer mensen die geluisterd hebben?
density1

Bericht door density1 »

Waarom moeten nieuwslezers wat toevoegen? Gewoon sec het nieuws dus Joost deed dat prima vind ik.
Peach 94.9

Bericht door Peach 94.9 »

Johanneke schreef: 08 dec 2022 19:05 Ik luister graag naar de middagshow met Sander, Carsten en Siets. Momenteel is Siets ziek en zit er elke dag iemand anders bij. Hannelore afgelopen donderdag en dinsdag vond ik super, zij heeft duidelijk nog een soort chemie met Sander en laat zich niet ondersneeuwen. Misschien is zij zelfs een betere aanvulling dan Siets. Ook Annemarie Bruning op maandag vond ik fijn om naar te luisteren.
Maar gisteren en vandaag zat Joost van der Stel erbij en dan zijn de nieuwsblokjes ronduit saai. Vind hem echt heel matig, heeft weinig toe te voegen, je had dan bijna net zo goed het ANP nieuws kunnen doorprikken.
Tot zover mijn mening, meer mensen die geluisterd hebben?
Siets is sowiso een zwakke schakel. Niet echt goed en heel vaak ziek, zwak en misselijk. Wel goedkoop waarschijnlijk.
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Peach 94.9 schreef: 10 dec 2022 14:45 Siets is sowiso een zwakke schakel. Niet echt goed en heel vaak ziek, zwak en misselijk. Wel goedkoop waarschijnlijk.
Mensen die veel ziek zijn, zijn juist vaak de duurste.... :sad:
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Basispakket lijkt me echt een heerlijke week qua muziek. Dit past in mijn ogen prima bij Veronica, prima zet.
Kleine kanttekening: 100% verzoek was leuker geweest. De tijden dat Fred Siebelink het platenalfabet deed op KX was zo mooi, daar heb ik zoveel oude en nieuwe muziek leren kennen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Dit soort dingen als het Basispakket is Veronica wat mij betreft wel toevertrouwd. Ik hoop dat ook de 70s en 80s week terugkeren begin 2023.

Wat is Verschuuren's Goud van Oud toch heerlijk trouwens op zaterdagochtend, altijd fijne muziek, mooie afwisseling met ook onbekendere nummers, en Maurice is gewoon een van de allerbeste op Veronica. Zo jammer dat hij er maar twee uur per week zit, hij zou doordeweeks 9-12 moeten zijn maar blijkbaar is hij daarvoor te druk. Zit ook altijd alleen in de studio altijd maar weet op die manier een topsfeer neer te zetten. Alleen jammer dat dan daarna Frank vd Lende komt 🙄
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 17 dec 2022 11:53 Alleen jammer dat dan daarna Frank vd Lende komt 🙄
Zoals eerder aangekondigd zou dat maar tot eind van dit jaar zijn. Ik ben benieuwd of er een vervanging komt vanaf januari.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 17 dec 2022 14:21
Johanneke schreef: 17 dec 2022 11:53 Alleen jammer dat dan daarna Frank vd Lende komt 🙄
Zoals eerder aangekondigd zou dat maar tot eind van dit jaar zijn. Ik ben benieuwd of er een vervanging komt vanaf januari.
Ja ben ik ook benieuwd naar. Wie er dan vast of op zaterdag en zondag komt. Frank van de Lende alleen op vrijdagavond valt mee te leven, maar hij moet niet teveel op de radio zijn. Ik hoop echt op een andere DJ in het weekend.
Gerbwor

Bericht door Gerbwor »

jessica schreef: 17 dec 2022 17:06
Ja ben ik ook benieuwd naar. Wie er dan vast of op zaterdag en zondag komt. Frank van de Lende alleen op vrijdagavond valt mee te leven, maar hij moet niet teveel op de radio zijn. Ik hoop echt op een andere DJ in het weekend.
Wie dan? Want dan mag Rob wel wat consumptiebonnen bij gaan drukken...
Frutsel35

Bericht door Frutsel35 »

jessica schreef: 17 dec 2022 17:06
Zou leuk zijn als Bas van Teylingen weer de zaterdag (erbij) gaat doen. De vrijdagavond is echt 1 van de leukste programma's van Veronica. Echt niveau Ekstra Weekend en Curry/Stenders en van Inkel. Elke week weer een feest om te luisteren. Zeker met die snackreportage.
jessica

Bericht door jessica »

Ik heb ook zin in het basispakket op Veronica. Begint morgen. Mooie muziek die langs gaat komen. Voor de mensen die de top4000 et cetera een beetje moe zijn.
Plaats reactie