Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 05 okt 2022 20:18
Janno schreef: 05 okt 2022 12:29 Ik ben ook positief over Sander H. Eigenlijk nog positiever dan over die andere Sander, die ik overigens ook niet slecht vind, maar Sander H. heeft me meer verrast. Omdat ik hem alleen incidenteel heb gehoord op 3FM kende ik hem meer van verhalen hier en die waren niet altijd lovend. Ik vind hem vooralsnog een aanwinst.
Volledig mee eens. Wellicht was het beter geweest Hoogendoorn op de plek van Goud van Oud te zetten. Hij behoort direct tot de drie beste jocks van Veronica.
Ik had hem de laatste tijd niet veel meer gehoord maar ik heb Sander Hoogendoorn altijd al goed gevonden. Luisterde al veel naar hem toen hij nog op KX zat en later in de avond op 3FM. Daarna heb ik hem niet veel meer gehoord. Maar blijkbaar is de ochtend niet zijn ding. Hier zit hij voorlopig wel op zijn plaats.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

jessica schreef: 05 okt 2022 20:15 Na 19 uur zit Veronica niet meer aan beperkingen vast en mogen ze volgens mij zelfs alle nieuwe platen draaien die ze willen zelfs die op dat moment in de hitparade staan. Vandaar waarschijnlijk dat het uur tussen 18 en 19 uur volledig met classics is en weinig praten. Als tegenwicht van Sander Lantinga en Rob Stenders ervoor die meer praten.
Het is trouwens een misvatting dat Veronica geen nieuwe muziek draait overdag. Ze draaien vaak tussen de 2 en 4 platen van dit jaar + de laatste paar jaar per uur. Het mag alleen niet in de hitparade hebben gestaan. :-)
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 05 okt 2022 20:28
jessica schreef: 05 okt 2022 20:15 Na 19 uur zit Veronica niet meer aan beperkingen vast en mogen ze volgens mij zelfs alle nieuwe platen draaien die ze willen zelfs die op dat moment in de hitparade staan. Vandaar waarschijnlijk dat het uur tussen 18 en 19 uur volledig met classics is en weinig praten. Als tegenwicht van Sander Lantinga en Rob Stenders ervoor die meer praten.
Het is trouwens een misvatting dat Veronica geen nieuwe muziek draait overdag. Ze draaien vaak tussen de 2 en 4 platen van dit jaar + de laatste paar jaar per uur. Het mag alleen niet in de hitparade hebben gestaan. :-)
Het bekende truukje door bepaalde edits of live studio opnames te gebruiken.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

jessica schreef: 05 okt 2022 20:24
Phoenix schreef: 05 okt 2022 20:18
Janno schreef: 05 okt 2022 12:29 Ik ben ook positief over Sander H. Eigenlijk nog positiever dan over die andere Sander, die ik overigens ook niet slecht vind, maar Sander H. heeft me meer verrast. Omdat ik hem alleen incidenteel heb gehoord op 3FM kende ik hem meer van verhalen hier en die waren niet altijd lovend. Ik vind hem vooralsnog een aanwinst.
Volledig mee eens. Wellicht was het beter geweest Hoogendoorn op de plek van Goud van Oud te zetten. Hij behoort direct tot de drie beste jocks van Veronica.
Ik had hem de laatste tijd niet veel meer gehoord maar ik heb Sander Hoogendoorn altijd al goed gevonden. Luisterde al veel naar hem toen hij nog op KX zat en later in de avond op 3FM. Daarna heb ik hem niet veel meer gehoord. Maar blijkbaar is de ochtend niet zijn ding. Hier zit hij voorlopig wel op zijn plaats.
Misschien komt Joost Weerwag nog wel een keer buurten. #DoornJoosje
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Joost heeft een baan buiten radio. Treinmachinist als ik mij niet vergis.
Die sollicitatieprocedure hebben ze op radio 2 helemaal meegepakt.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef: 05 okt 2022 20:15
Johanneke schreef: 05 okt 2022 10:13 Rob en Caroline riepen maandag in de Telegraaf dat het ze verbaast dat ze nog niet zijn teruggefloten van hogerhand, nou ik snap er ook weinig van 🤣
Was dit een interview en als dit zo was kan dan iemand de tekst hiervan hier plaatsen?

tophitsradio schreef: 05 okt 2022 13:15 Ik vind de muziek bij sander H na 19u echt wel afwijken van de rest vd dag. Meer onbekendere en nieuwere nummers. Ik juich dit toe maar of alle luisteraars hierzo over denken?
Na 19 uur zit Veronica niet meer aan beperkingen vast en mogen ze volgens mij zelfs alle nieuwe platen draaien die ze willen zelfs die op dat moment in de hitparade staan. Vandaar waarschijnlijk dat het uur tussen 18 en 19 uur volledig met classics is en weinig praten. Als tegenwicht van Sander Lantinga en Rob Stenders ervoor die meer praten.
Ik heb het van Sander nog niet meegepakt qua talks, maar Rob kletst helemaal niet veel. Het is inderdaad geen praatje plaatje, maar een talkshow is het ok zeker niet. Rob rekt de clausule in ieder geval niet in zijn show. Hij kletst graag, maar niet zo lang als men hier ervaart.

Tim cs halen wel een forse hap uit de spreektijd.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Rob en Caroline hebben veel vertrouwen in Frank, hij wordt de hele dag al bejubeld in de uuropeners en heeft ook een prominente rol in het trein spektakel morgen.

Ik zat nog te denken, Dennis Hoebee is vertrokken omdat hij geen kans kreeg in de doordeweekse programmering. Heel kort daarna maakte Ruyer zijn vertrek bekend nadat de nieuwe programmering al was samengesteld maar nog niet gedeeld. Denken jullie dat hij anders Goud van Oud had mogen doen? Ik vind het nu echt niks , ik loop al weg als Tim een crosstalk met Marisa doet...
Daan!

Bericht door Daan! »

Nee want Marissa is ook een van Stenders oogappels.
Maartinos

Bericht door Maartinos »

Zelf vind ik het wel prettig luisteren naar Marisa nu. In feite is het format van het programma ook hetzelfde als onder Ruyer, dus luistert het makkelijk weg. Werkt ook even beter zonder Carsten ernaast denk ik.
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Ik snap het enthousiasme wel! Ik hoop en verwacht dat Frank de ruimte krijgt van radiovader Stenders om te shinen, laat hem nu maar eindelijk zijn belofte echt waarmaken!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 06 okt 2022 13:11 Dennis Hoebee is vertrokken omdat hij geen kans kreeg in de doordeweekse programmering. Heel kort daarna maakte Ruyer zijn vertrek bekend nadat de nieuwe programmering al was samengesteld maar nog niet gedeeld. Denken jullie dat hij anders Goud van Oud had mogen doen?
Nee. Na Sander Hoogendoorn gehoord te hebben vind ik dat hij beter de uren van Dennis Ruyer had kunnen overnemen en Marisa in de avond. Vooralsnog lijkt enkel het tijdslot 18-21 erop vooruit te zijn gegaan.

Sander Lantinga heb ik nog niet gehoord, dus daar kan ik nog niet over oordelen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Net voor het eerst even geluisterd naar Sander Lantinga, maar dit programma is niet aan mij besteed. Het zal wel aan mij liggen :-)
Disclaimer:
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 06 okt 2022 16:57 Net voor het eerst even geluisterd naar Sander Lantinga, maar dit programma is niet aan mij besteed. Het zal wel aan mij liggen :-)
Snelle conclusie wel, ik heb het drie dagen de kans gegeven en ben nu wel gewend, ik ben er volgende week weer bij hoor.
Zijn humor is leuk en de muziek ook. Chemie met Siets en Carsten ontbreekt nog volledig maar komt vast wel.

Mocht iemand het nieuws op het halve uur missen bij 538, hier heb je ieder uur drie nieuwsblokjes! Ongetwijfeld met het oog op de spraak clausule omdat dit niet meetelt, en ik vond het niet storend.
density1

Bericht door density1 »

Vind dat echt teveel, 3 blokjes en gekkigheid ook. Ik dacht dat het music driven zou worden. Dan was Marisa beter op die uren.
Maartinos

Bericht door Maartinos »

Tja, dat hoort nou eenmaal bij Lantinga z'n show. Take it or leave it.
Plaats reactie