Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door density1 »

Henkjan2016 schreef: 04 okt 2022 14:15
density1 schreef: 04 okt 2022 14:13 Daar was ik al bang voor. Ik weet niet hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. Maar afgaande op de eerste uitzending vond ik het niet echt wat anders dan wat je doorgaans in de middag op andere zenders hoort. Het is allemaal volgens een vast patroon. Ook de muziek vond ik mwah mwah, in zijn uren.
Dat gevoel kreeg ik ook inderdaad, dat de muziek mwah mwah was.

Hoog Radio 2-gehalte. Blof, Ilse, Counting Crows, Ronde, etc
Dat, een beetje foute muzieksmaak ook, Chesney Hawkes als opener...kom op nou...
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

density1 schreef: 04 okt 2022 14:19
Henkjan2016 schreef: 04 okt 2022 14:15
density1 schreef: 04 okt 2022 14:13 Daar was ik al bang voor. Ik weet niet hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. Maar afgaande op de eerste uitzending vond ik het niet echt wat anders dan wat je doorgaans in de middag op andere zenders hoort. Het is allemaal volgens een vast patroon. Ook de muziek vond ik mwah mwah, in zijn uren.
Dat gevoel kreeg ik ook inderdaad, dat de muziek mwah mwah was.

Hoog Radio 2-gehalte. Blof, Ilse, Counting Crows, Ronde, etc
Dat, een beetje foute muzieksmaak ook, Chesney Hawkes als opener...kom op nou...
Die kon ik dan wel weer waarderen :-) Ik moest erg graven in mijn herinnering voor dit nummer.
RadioFanDaan

Bericht door RadioFanDaan »

Vannacht om 00.00 een proefshow van frank van der Lende
Laatst gewijzigd door RadioFanDaan op 04 okt 2022 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkjan2016

[terugluistersessie 10-03-2022]

Ook bij Hoogie hoor ik geen onwennigheid. Wel meer energiek dan de voorheen ochtendshow.
Muziekmix wel lekker, die kan ik wel aanhoren :-) [Hoewel ik pad op een half uur zit]
Henkjan2016

Frank om 00.00 (bron twitter)

Zet iemand nog een recorder aan?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Na het stoppen van Laat met Lex begin juli had ik in Jordi Mulderij wel een redelijk leuk nieuw avondprogramma gevonden. Sinds half augustus was het wel om 23u afgelopen, maar goed. Ik wilde Willem Doreleijers ook wel proberen op deze uren, maar na twee dagen ben ik er wel klaar mee. Maandagavond was het verschrikkelijk saai en had hij werkelijk niks te melden, en dinsdag heeft ie echt de hele avond over Ajax zitten zeuren, in letterlijk bijna elke talk. Wat doet dit soort mensen bij de radio? Je wilt toch energie krijgen in de avond, mensen als Lex en Jordi zijn daar wat mij betreft enorm geschikt voor. Vanavond ook op deze uren maar weer Q music aan.

Rob en Caroline riepen maandag in de Telegraaf dat het ze verbaast dat ze nog niet zijn teruggefloten van hogerhand, nou ik snap er ook weinig van 🤣
SB92

Bericht door SB92 »

Hoe doet Sander Hoogendoorn het? Ik heb nog niet de kans gehad om veel te luisteren. Alleen zijn openingstalk gehoord.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

SB92 schreef: 05 okt 2022 10:26 Hoe doet Sander Hoogendoorn het? Ik heb nog niet de kans gehad om veel te luisteren. Alleen zijn openingstalk gehoord.
Die had ik eerlijk gezegd allang niet meer gehoord op 3FM maar heb gisteren een uurtje geluisterd tussen 18 en 19 en daar was ik zeer positief over verrast eigenlijk, zowel qua muziek als zijn presentatie
Henkjan2016

Johanneke schreef: 05 okt 2022 10:39
SB92 schreef: 05 okt 2022 10:26 Hoe doet Sander Hoogendoorn het? Ik heb nog niet de kans gehad om veel te luisteren. Alleen zijn openingstalk gehoord.
Die had ik eerlijk gezegd allang niet meer gehoord op 3FM maar heb gisteren een uurtje geluisterd tussen 18 en 19 en daar was ik zeer positief over verrast eigenlijk, zowel qua muziek als zijn presentatie
De 'neerslachtigheid' lijkt helemaal weg in zijn presentatie. Het klonk voor mij in de ochtend altijd zo depressief.
NieuweGebruiker

Bericht door NieuweGebruiker »

Henkjan2016 schreef: 05 okt 2022 10:56
Johanneke schreef: 05 okt 2022 10:39
De 'neerslachtigheid' lijkt helemaal weg in zijn presentatie. Het klonk voor mij in de ochtend altijd zo depressief.
Op basis van zijn festival-, avond- en nachtshows op 3FM kreeg ik ook altijd het idee dat Sander meer een avond/nachtmens dan een ochtendmens was. Dit tijdslot lijkt veel beter bij hem te passen dan de ochtendshow
Janno

Bericht door Janno »

Ik ben ook positief over Sander H. Eigenlijk nog positiever dan over die andere Sander, die ik overigens ook niet slecht vind, maar Sander H. heeft me meer verrast. Omdat ik hem alleen incidenteel heb gehoord op 3FM kende ik hem meer van verhalen hier en die waren niet altijd lovend. Ik vind hem vooralsnog een aanwinst.
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Janno schreef: 05 okt 2022 12:29 Ik ben ook positief over Sander H. Eigenlijk nog positiever dan over die andere Sander, die ik overigens ook niet slecht vind, maar Sander H. heeft me meer verrast. Omdat ik hem alleen incidenteel heb gehoord op 3FM kende ik hem meer van verhalen hier en die waren niet altijd lovend. Ik vind hem vooralsnog een aanwinst.
Mee eens. Sterker nog, ik denk dat het blok met beiden Sanders veel steviger staat dan het blok Marissa en Willem. Dit is toch meer aansprekende radio, meer bekendheid, meer humor (mening) en Sander H heeft een goede radiostem (lang niet meer gehoord).

Daarmee staat er nu toch wel een goede dag- en vroege avondprogrammering. Blijft uiteraard een enrom gemis dat Ruyer er niet meer zit alhoewel ik moet zeggen dat Marissa het aardig invult.
Ik vind de muziek bij sander H na 19u echt wel afwijken van de rest vd dag. Meer onbekendere en nieuwere nummers. Ik juich dit toe maar of alle luisteraars hierzo over denken?
Janno

Bericht door Janno »

Sander Lantinga had het er in zijn show al over dat na hem die andere Sander komt, die met die goede radiostem :lol:
Ik had hem al een poosje niet gehoord, maar zijn humor heeft hij nog.
jessica

Bericht door jessica »

Johanneke schreef: 05 okt 2022 10:13 Rob en Caroline riepen maandag in de Telegraaf dat het ze verbaast dat ze nog niet zijn teruggefloten van hogerhand, nou ik snap er ook weinig van 🤣
Was dit een interview en als dit zo was kan dan iemand de tekst hiervan hier plaatsen?

tophitsradio schreef: 05 okt 2022 13:15 Ik vind de muziek bij sander H na 19u echt wel afwijken van de rest vd dag. Meer onbekendere en nieuwere nummers. Ik juich dit toe maar of alle luisteraars hierzo over denken?
Na 19 uur zit Veronica niet meer aan beperkingen vast en mogen ze volgens mij zelfs alle nieuwe platen draaien die ze willen zelfs die op dat moment in de hitparade staan. Vandaar waarschijnlijk dat het uur tussen 18 en 19 uur volledig met classics is en weinig praten. Als tegenwicht van Sander Lantinga en Rob Stenders ervoor die meer praten.
Laatst gewijzigd door jessica op 05 okt 2022 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 05 okt 2022 12:29 Ik ben ook positief over Sander H. Eigenlijk nog positiever dan over die andere Sander, die ik overigens ook niet slecht vind, maar Sander H. heeft me meer verrast. Omdat ik hem alleen incidenteel heb gehoord op 3FM kende ik hem meer van verhalen hier en die waren niet altijd lovend. Ik vind hem vooralsnog een aanwinst.
Volledig mee eens. Wellicht was het beter geweest Hoogendoorn op de plek van Goud van Oud te zetten. Hij behoort direct tot de drie beste jocks van Veronica.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Plaats reactie