Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Kan iemand de quotes corrigeren?
DavyGer

Bericht door DavyGer »

De twee nieuws talks per uur zijn wel heel erg lang. Maar vind het wel verfrissend, keertje wat anders.
Janno

Bericht door Janno »

Naar mijn idee was Sander gewoon nog een beetje gespannen. Lijkt me niet vreemd als je ergens nieuw begint. Zelfs als je ervaren bent is een nieuwe omgeving toch altijd weer even wennen.
4711

Bericht door 4711 »

Dat kan ik me niet permitteren hoor als ik op de ambulance zit en naar een incident moet. Kom elke dag op onbekende plekken en situaties.
Spanning prima maar laten merken is wat anders.
Je bent pro toch? Zorgen dat je je uitmuntend voorbereid.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Sander Hoogendoorn had ook zenuwen en draait heel anders dan op 3FM. Wel relaxt in de avond.
Janno

Bericht door Janno »

4711 schreef: 03 okt 2022 20:15 Dat kan ik me niet permitteren hoor als ik op de ambulance zit en naar een incident moet. Kom elke dag op onbekende plekken en situaties.
Spanning prima maar laten merken is wat anders.
Je bent pro toch? Zorgen dat je je uitmuntend voorbereid.
We blijven allemaal mensen. Met spanning bedoelde ik niet dat hij slecht of onprofessioneel zijn werk deed. Het was op zich goed genoeg en hij zit niet op de ambulance, dus er hangen geen mensenlevens van af.
jessica

Bericht door jessica »

aapdedino schreef: 03 okt 2022 21:07 Sander Hoogendoorn had ook zenuwen en draait heel anders dan op 3FM. Wel relaxt in de avond.
Ik luisterde altijd naar Sander toen hij op 3FM in de avond zat. Dat is al weer een hele tijd geleden. Toen deed hij daar ongeveer hetzelfde tijdslot als nu op Veronica. Dit tijdstip past hem wel. Ik heb hem daarna niet veel meer gehoord. Maar dit klonk toch wel ok. Beetje onwennig nog, maar tijdje geen radio gemaakt natuurlijk en op een nieuwe plek. Denk dat hij zijn plaats wel gaat vinden op Veronica.
Henkjan2016

Waarom is het ineens trend dat iemand onwennig is na een vakantie van ongeveer 3 maanden? Dat ze zijn geswitched van zender dat snap ik, maar ze doen jaren hetzelfde trucje en ineens zijn ze het allemaal verleerd na 3 maanden?
Heel bijzonder.

Ik houd mijn hart vast voor Giel als hij terugkomt.
Henkjan2016

Ik zit overigens weer in de Wilfredweken van 2019, waarbij Wilfred ook een keer vervangen wordt door Giel.

2 referentiekaders dus t.o.v. de huidige ochtendshow.

Ik denk dat ik erachter ben wat mij zo tegenstaat in de presentatie van Tim. Ik mis de ontspannenheid in de show. Bij de presentatie van Giel en Wilfred (hoe vreemd het ook mag klinken) stellen Wilfred en Giel zich onderdaniger op dan Tim. Dit geeft een soort van ontspannen flow die voor mij helemaal zoek is in de huidige ochtenshow.
Henkjan2016

Eerste indruk van middagshow van Sander.

Het klinkt voor mij als de Coen en Sandershow, zonder Coen. Eerlijk gezegd mis ik Coen niet eens.
Mrbrightside900

Bericht door Mrbrightside900 »

Ik vond Sander erg onwennig en leek alsof er heel weinig voorbereiding is ingestoken. Heel slordig als je zoveel maanden al weet dat je gaat beginnen. Foei Sander!
Henkjan2016

Mrbrightside900 schreef: 04 okt 2022 13:38 Ik vond Sander erg onwennig en leek alsof er heel weinig voorbereiding is ingestoken. Heel slordig als je zoveel maanden al weet dat je gaat beginnen. Foei Sander!
Wauw, foei inderdaad.

Het is Sander zonder Coen, zoals Sander is met/zonder Coen. Ik zie er vrij weinig foei aan, enkel voortzetting van C&S maar dan zonder Coen.

Ben je voor Coen, dan kun lekker klinische radio luisteren van 12-14 uur op 538.
Ben je voor Sander, dan kun heb je een leuke middagshow.
density1

Bericht door density1 »

Daar was ik al bang voor. Ik weet niet hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. Maar afgaande op de eerste uitzending vond ik het niet echt wat anders dan wat je doorgaans in de middag op andere zenders hoort. Het is allemaal volgens een vast patroon. Ook de muziek vond ik mwah mwah, in zijn uren.
Henkjan2016

density1 schreef: 04 okt 2022 14:13 Daar was ik al bang voor. Ik weet niet hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. Maar afgaande op de eerste uitzending vond ik het niet echt wat anders dan wat je doorgaans in de middag op andere zenders hoort. Het is allemaal volgens een vast patroon. Ook de muziek vond ik mwah mwah, in zijn uren.
Dat gevoel kreeg ik ook inderdaad, dat de muziek mwah mwah was.

Hoog Radio 2-gehalte. Blof, Ilse, Counting Crows, Ronde, etc
Kraft

Bericht door Kraft »

Eén uitzending mensen. Eén!
Plaats reactie