Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Deradiokenner

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Deradiokenner »

Mocht dat gebeuren dan zullen er veel dj’s over gaan naar Radio 10. En ik hoop dat Gerard Ekdom eindelijk een show krijgt waar hij echt hoort! Tussen 9.00 en 12.00 uur bijvoorbeeld hij was met arbeidsvitamine echt op zijn best.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Deradiokenner schreef: 01 okt 2022 11:35 Mocht dat gebeuren dan zullen er veel dj’s over gaan naar Radio 10. En ik hoop dat Gerard Ekdom eindelijk een show krijgt waar hij echt hoort! Tussen 9.00 en 12.00 uur bijvoorbeeld hij was met arbeidsvitamine echt op zijn best.
Eens. Het is een vreemde paradox, maar in mijn optiek verstaat Gerard Ekdom de kunst saaie programma's levendig te maken, maar ook om levendige programma's saai te maken.

Bij een veiling zullen de goede dj's ongetwijfeld naar de blijvende zenders gedirigeerd worden. Bij de vorige veiling hadden goede dj's zelf ontbindende voorwaarden opgenomen. Dat is ook nog een optie.
Laatst gewijzigd door Oortjes op 01 okt 2022 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Rock 'n roll is better than music!
Daan!

Bericht door Daan! »

Die laatste moet je uitleggen?
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Daan! schreef: 01 okt 2022 13:35 Die laatste moet je uitleggen?
Een ochtendshow op Radio 10 lijkt me normaal gesproken levendig, maar ik wordt er met Gerard Ekdom niet wakker van.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ben wel benieuwd wat Stenders in zijn contract heeft laten opnemen... zijn reden om te vertrekken bij radio 2 vervalt dan volledig.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Hoe doet Gerard het onder de luisteraars in het algemeen?

Hier staat ie elke ochtend aan, dus er is wel een doelgroep die er blijkbaar wel rustig mee wakker wordt :-) Na 8 uur mag de uitzending wel klaar zijn overigens. Dan is mijn overkill aan reclame en nieuws wel bereikt.

Maar als ik het vergelijk met Tim, Niels en Rick. Dan is het level aan haantjesgedrag inderdaad een heel stuk lager tot nihil. Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken om dit testosterongehalte door de speakers te krijgen in de vroege ochtend.
Henkjan2016

DavyGer schreef: 01 okt 2022 13:46 Ben wel benieuwd wat Stenders in zijn contract heeft laten opnemen... zijn reden om te vertrekken bij radio 2 vervalt dan volledig.
Verklaart u nader.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Henkjan2016 schreef: 01 okt 2022 13:50
DavyGer schreef: 01 okt 2022 13:46 Ben wel benieuwd wat Stenders in zijn contract heeft laten opnemen... zijn reden om te vertrekken bij radio 2 vervalt dan volledig.
Verklaart u nader.
Stenders zit bij Talpa omdat hij zendermanager is en omdat hij weer voor Veronica "werkt".

Maar als bij een eventuele aanbesteding Veronica komt te vervallen..
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Henkjan2016 schreef: 01 okt 2022 13:49 Maar als ik het vergelijk met Tim, Niels en Rick. Dan is het level aan haantjesgedrag inderdaad een heel stuk lager tot nihil. Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken om dit testosterongehalte door de speakers te krijgen in de vroege ochtend.
Gelukkig zijn er ook nog programma's die er tussenin zitten. Landelijk Radio 2, Radio 5, Kink, Q Music, voorbeelden ten over.
Henkjan2016

DavyGer schreef: 01 okt 2022 14:04
Henkjan2016 schreef: 01 okt 2022 13:50
Verklaart u nader.
Stenders zit bij Talpa omdat hij zendermanager is en omdat hij weer voor Veronica "werkt".

Maar als bij een eventuele aanbesteding Veronica komt te vervallen..
Goed punt.
Henkjan2016

Oortjes schreef: 01 okt 2022 14:32
Henkjan2016 schreef: 01 okt 2022 13:49 Maar als ik het vergelijk met Tim, Niels en Rick. Dan is het level aan haantjesgedrag inderdaad een heel stuk lager tot nihil. Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken om dit testosterongehalte door de speakers te krijgen in de vroege ochtend.
Gelukkig zijn er ook nog programma's die er tussenin zitten. Landelijk Radio 2, Radio 5, Kink, Q Music, voorbeelden ten over.
Ik ben niet op zoek naar een alternatief. Ik geef aan wat ik prettig vind aan de shows van Gerard.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Overigens, ik vind het wel bijzonder dat Toine van Peperstraten niet in de programmering per 3 oktober staat. Wel allerlei nieuwe dj's, maar iemand die zich al een tijdje probeert (in te vechten?) is het dus niet gelukt.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 01 okt 2022 17:52 Overigens, ik vind het wel bijzonder dat Toine van Peperstraten niet in de programmering per 3 oktober staat. Wel allerlei nieuwe dj's, maar iemand die zich al een tijdje probeert (in te vechten?) is het dus niet gelukt.
Toine van Peperstraten (met Mischa Blok). Roderick Veelo, Erwin Peters, Henk Westbroek.
Ze hebben al eens gedraaid of zijn al eens als optie gepolst. Ze zijn stuk voor stuk betere jocks dan wat er nu zit.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Daan!

Bericht door Daan! »

Toine zal niet in de avond willen vanwege z’n andere werkzaamheden. Dus waar laat je hem dan?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 01 okt 2022 19:45 Toine zal niet in de avond willen vanwege z’n andere werkzaamheden. Dus waar laat je hem dan?
Misschien eens te rade gaan bij Wilfred Genee hoe hij dit voor elkaar krijgt. Op één dag één live uitzending op de radio en twee live uitzendingen op televisie.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Plaats reactie