Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 27 sep 2022 18:43 Nog even genieten van Ruyer’s Goud van Oud en daarna blijven enkel nog Ook Goeiemorgen, Arjan Snijders en Bas van Teylingen over.
De tekst op de site is al aangepast naar Marisa's Goud van Oud... :sad: Wat ben jij (en de andere Denman fans hier) van plan vanaf volgende week aan te zetten tussen 9 en 12? Ik ben er nog niet uit namelijk...
Ik zou je toch eens vrijblijvend willen aanraden de Piepshow nog een kans te geven, ik vond dat in het begin ook niks en vind dat nu één van de leukste programma's op Veronica, ook met dank aan de verbeterde muziekmix.
Persoonlijk wil ik de middagshow met Sander zeker gaan proberen (ben een beetje klaar met Ruud de Wild en de woke dames die daar aanschuiven als sidekick), en qua avond zie ik ook weinig alternatief voor Willem Doreleijers.
Orange

Bericht door Orange »

Johanneke schreef: 28 sep 2022 10:07
Phoenix schreef: 27 sep 2022 18:43 Nog even genieten van Ruyer’s Goud van Oud en daarna blijven enkel nog Ook Goeiemorgen, Arjan Snijders en Bas van Teylingen over.
De tekst op de site is al aangepast naar Marisa's Goud van Oud... :sad: Wat ben jij (en de andere Denman fans hier) van plan vanaf volgende week aan te zetten tussen 9 en 12? Ik ben er nog niet uit namelijk...
Dat is nog een heel vraagstuk. Ik zit deze laatste week nog echt te genieten van de Denman en heb nog geen idee waar volgende week naar te luisteren. Ik ga denk ik 538 doen voorlopig, maar weet dan nog niet wat ik tussen 9 en 10 ga luisteren, want heb niet zoveel zin in een specifiek muziekuurtje als verlenging van de ochtendshow. Wellicht dat ik het eerst probeer, want de nineties zijn wel mijn favoriet. Wat mij betreft laten ze Lindo Duvall dat uurtje ook doen. Is ook mooi voor Wietze, kan hij een uurtje eerder beginnen aan zijn middagslaap, zodat hij weer helemaal fit is als zijn kinderen 's middags uit school komen.
Na 10 uur zou ook Radio 10 een optie kunnen zijn, maar ik zou dan liever Dennis Verheugd horen dan Jeroen Nieuwenhuizen. Laat die eerste een soort Goud van Oud gaan maken op Radio 10.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik zou je toch eens vrijblijvend willen aanraden de Piepshow nog een kans te geven, ik vond dat in het begin ook niks en vind dat nu één van de leukste programma's op Veronica, ook met dank aan de verbeterde muziekmix.
Persoonlijk wil ik de middagshow met Sander zeker gaan proberen (ben een beetje klaar met Ruud de Wild en de woke dames die daar aanschuiven als sidekick), en qua avond zie ik ook weinig alternatief voor Willem Doreleijers.
Alles en iedereen is een achteruitgang ten opzichte van Ruyer’s Goud van Oud. Welke keuze we ook maken.

Nu luister ik vanaf 12 uur naar 3FM maar als ik daar het tijdslot vanaf 9 uur ga bijnemen dan ga ik snel uitgekeken raken op 3FM vermoed ik. Dus het zal kiezen zijn tussen Marisa en Vintage Veronica.

Ik heb een paar keer naar Dane geluisterd (om een idee te krijgen van zijn programma) maar de muziekmix van 538 spreekt me niet (meer) aan. Qua muziek zou Radio 10 een acceptabel alternatief zijn, maar mij spreekt Jeroen Nieuwenhuize weer minder aan.

Kortom de opties zijn wel erg beperkt.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Maartinos

Bericht door Maartinos »

Waarom mensen Marisa zonder Carsten geen kans willen geven in Goud van Oud is me dan weer een raadsel, wie weet spreekt het mensen juist meer aan als ze solo zit.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik denk dat de meeste mensen wel weten hoe ze solo klinkt. Dat heeft ze namelijk langer gedaan dan de middagshow.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Maartinos schreef: 28 sep 2022 15:01 Waarom mensen Marisa zonder Carsten geen kans willen geven in Goud van Oud is me dan weer een raadsel, wie weet spreekt het mensen juist meer aan als ze solo zit.
Ze heeft voor de overname van Rob al op dat tijdstip gezeten. De ervaring is er al, daar is geen kans meer voor nodig.

Mijn ervaring:
Marisa van 21-23 uur heerlijk
Marisa op office hours, minder prettig om naar te luisteren.
Frutsel35

Bericht door Frutsel35 »

Mooie laatste uitzending van Dennis Ruyer vanmorgen. Iemand gehoord? Je hoorde heel duidelijk dat Stenders er niet blij mee was. Dennis zei overigens nogmaals dat het vertrek naar 538 uit vrije wil is.
density1

Bericht door density1 »

Je zou het maar willen...
Phoenix

Bericht door Phoenix »

538 zal meer zekerheid geven dan Veronica met het oog op de aanstaande FM herverdeling. Als er bij Talpa FM frequenties wegvallen wordt Veronica het eerst geslachtofferd. En eerlijk is eerlijk, Dennis Ruyer past niet op een zender met Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende en Johan Derksen.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

De kantoorradio stond hier altijd al op 10. Wanneer ik alleen op kantoor ben, zette ik XXL Stenders of Veronica op. Dat gaat nu, zeker in de ochtend, volledig op XXL Stenders.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Maartinos schreef: 28 sep 2022 15:01 Waarom mensen Marisa zonder Carsten geen kans willen geven in Goud van Oud is me dan weer een raadsel, wie weet spreekt het mensen juist meer aan als ze solo zit.
Ik trek haar stem niet zo vroeg op de ochtend. Raadsel opgelost.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Herman ven Schippers schreef: 30 sep 2022 17:07
Ik trek haar stem niet zo vroeg op de ochtend. Raadsel opgelost.
Thanks dat is precies ook mijn probleem
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Blijft Dennis Ruyer samen met Tim en Marisa eigenlijk station voice?
HitradioOe3

Bericht door HitradioOe3 »

Phoenix schreef: 30 sep 2022 16:57 538 zal meer zekerheid geven dan Veronica met het oog op de aanstaande FM herverdeling. Als er bij Talpa FM frequenties wegvallen wordt Veronica het eerst geslachtofferd. En eerlijk is eerlijk, Dennis Ruyer past niet op een zender met Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende en Johan Derksen.
Eerlijk is eerlijk.... dat mag je best eens onderbouwen waarom juist die 4 niet bij elkaar passen.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 30 sep 2022 16:57 538 zal meer zekerheid geven dan Veronica met het oog op de aanstaande FM herverdeling. Als er bij Talpa FM frequenties wegvallen wordt Veronica het eerst geslachtofferd. En eerlijk is eerlijk, Dennis Ruyer past niet op een zender met Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende en Johan Derksen.
Dennis gaf zelf aan dat het merk 538 en het minder dagen werken redenen waren. Bij verlies van frequenties, zullen de kaarten opnieuw geschud worden bij Talpa.
Rock 'n roll is better than music!
Plaats reactie