Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Henkjan2016 schreef: 26 sep 2022 22:20
Bennie Tiggeloven schreef: 26 sep 2022 21:37 Waarom bestaat er uberhaubt voor Radio nog geen Netflix structuur.
Je betaald een vast bedrag en daarmee mag je eigen content kiezen. Stel ik wil de ochtendshow horen met Tim, Rick en Niels maar met de muziek van 538. Of vaan Someren 's ochtends luisteren.
Of dat je makelijk op pauze kan zetten in de auto als je eventjes een boodschapje moet doen en dan daarna weer verder luisteren.
Ik denk dat mensen daar, zeker als het vervolgens reclame vrij is, zeker voor willen betalen. Ik betaal ook voor Podimo met als voordeel dat Podcast nu reclame vrij zijn.
Jij hebt echt het idee dat radio bijvoorbeeld bij Talpa het core-product is volgens mij ;-) Het is niets anders dan opvulling tussen de reclames met een medium van wat men waardeert. De reclameinkomsten zijn de corebusiness van deze bedrijven, de invulling van deze opvulling is het verdienmodel.
Gezien de overige reacties lijk ik iets te sceptisch ;-) Excuses.
petoi

Bericht door petoi »

Lijkt me toch wel moeilijk om zo iets te maken vaak wordt toch wel de actualiteit besproken en wordt een link gelegd met de muziek die de DJ draait. Als je daar die context uit haalt dan lijkt me dat wel heel raar klinken.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Bij dit was de radio de bevestiging: Carsten van Dijk wordt sidekick van Sander Lantinga, net als Siets Rotskam. (dus eigenlijk het team van Marisa)
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 27 sep 2022 16:21 Bij dit was de radio de bevestiging: Carsten van Dijk wordt sidekick van Sander Lantinga, net als Siets Rotskam. (dus eigenlijk het team van Marisa)
Vanmiddag viel ik toevallig weer eens in het programma van Marisa. Wat een keuvelclubje is dat. Allemaal gebabbel met elkaar en op geen enkel moment wordt de luisteraar erbij betrokken. Ik ervaarde dat al toen Dennis Ruyer het middagprogramma deed met Celine Huijsmans en Carsten van Dijk. Vooral Carsten is voor mij een grote storende factor. Nog even genieten van Ruyer’s Goud van Oud en daarna blijven enkel nog Ook Goeiemorgen, Arjan Snijders en Bas van Teylingen over.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

DavyGer schreef: 27 sep 2022 16:21 Bij dit was de radio de bevestiging: Carsten van Dijk wordt sidekick van Sander Lantinga, net als Siets Rotskam. (dus eigenlijk het team van Marisa)
En volgens Radiofreak gaat Sander ook zelf schuiven:

“Ik ben straks vier dagen in de week te horen bij Radio Veronica, het mooiste station van Nederland”, zei Sander, die ook zelf gaat schuiven. “Ik heb zestien jaar geen knop aangeraakt, maar dat ga ik nu wel weer doen.”

https://www.radiofreak.nl/sander-lantin ... -veronica/
Henkjan2016

DJ_Nick schreef: 27 sep 2022 19:06
En volgens Radiofreak gaat Sander ook zelf schuiven:

“Ik ben straks vier dagen in de week te horen bij Radio Veronica, het mooiste station van Nederland”, zei Sander, die ook zelf gaat schuiven. “Ik heb zestien jaar geen knop aangeraakt, maar dat ga ik nu wel weer doen.”

https://www.radiofreak.nl/sander-lantin ... -veronica/
Wat is zo belangrijk om te melden dat deze dj gaat schuiven op zender?
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Nouja het was nog niet zeker toch?
Want aangezien hij zelf nooit goed kon schuiven en het lang geleden is gingen er veel mensen hier vanuit dat iemand anders dat zou doen, maar hij gaat het dus toch zelf doen.
Henkjan2016

DJ_Nick schreef: 27 sep 2022 19:32 Nouja het was nog niet zeker toch?
Want aangezien hij zelf nooit goed kon schuiven en het lang geleden is gingen er veel mensen hier vanuit dat iemand anders dat zou doen, maar hij gaat het dus toch zelf doen.
ok, duidelijk. zo had ik het nog niet bekeken.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Is ook te zien op de website van 538, maar Sander Lantinga gaat het alleen doen, hij heeft een nieuwslezer en een producer zei hij daar.
WFNX

Bericht door WFNX »

Phoenix schreef: 27 sep 2022 18:43
Vanmiddag viel ik toevallig weer eens in het programma van Marisa. Wat een keuvelclubje is dat. Allemaal gebabbel met elkaar en op geen enkel moment wordt de luisteraar erbij betrokken. Ik ervaarde dat al toen Dennis Ruyer het middagprogramma deed met Celine Huijsmans en Carsten van Dijk. Vooral Carsten is voor mij een grote storende factor. Nog even genieten van Ruyer’s Goud van Oud en daarna blijven enkel nog Ook Goeiemorgen, Arjan Snijders en Bas van Teylingen over.
Ah prima, same here, die Carsten is heel ellendig pretentieus. Slaan we dat programma net als driekwart van de programmering ook over.
density1

Bericht door density1 »

Ik vind het ook geen combi. Het zijn een beetje dezelfde soort types denk ik. Hopelijk wordt er veel muziek gedraaid en minder over en weer geluld.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik vind het absoluut niet dezelfde types. Dat idee heb ik dan meer als je Rámon en Sander met elkaar zou vergelijken.
Carsten heb ik nog nooit op een interessante bijdrage kunnen betrappen. Het is allemaal zo ‘leeg’ wat hij vertelt. Totaal oninteressant, niet grappig, niet spraakmakend. Het kabbelt allemaal rustig door. Ten tijden van Ruyer en Huijsmans is me een gesprekje over - ik meen - venkelthee me bijgebleven. Gisteren viel ik in een gesprekje over de kinderen van Marisa. Nergens dat Carsten dan eens een grappige of stevige opmerking maakt zodat de boel eens wordt opgeschud, maar het blijft beleefd en braaf. Sander Lantinga kan er eens een schunnige opmerking in gooien, Rick Romijn kan een stevige stelling in nemen. Op zo’n moment gebeurt er iets. Je kan er wel of niet van houden, maar er gebeurd wel iets. Bij Carsten totaal niet. Het babbelt en kabbelt rustig verder.

Zijn er überhaupt luisteraars die wel enthousiast zijn over de sidekick rol van hem?
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Nee. Maar zijn intonatie vind ik persoonlijk ook niet zo prettig, kan m'n vinger er nog niet opleggen. Met Marissa en Karsten, vind ik een programma waarvan ik twee stemmen niet lekker vind klinken iets te veel van het goede.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Herman ven Schippers schreef: 28 sep 2022 08:43 Nee. Maar zijn intonatie vind ik persoonlijk ook niet zo prettig, kan m'n vinger er nog niet opleggen. Met Marissa en Karsten, vind ik een programma waarvan ik twee stemmen niet lekker vind klinken iets te veel van het goede.
Klopt zeker ook. Carsten hanteert een hele merkwaardige intonatie.
Disclaimer:
Frutsel35

Bericht door Frutsel35 »

Hoi24 schreef: 27 sep 2022 19:50 Is ook te zien op de website van 538, maar Sander Lantinga gaat het alleen doen, hij heeft een nieuwslezer en een producer zei hij daar.
Dan heb je net de Bonanza spraakwaterval van Rob en Caroline gehad en dan wil ik gewoon een strakke middagshow. Niet datzelfde gekeuvel van Sander Lantinga. Hopelijk gaat ie gewoon een strakke show neerzetten. Ik vrees alleen dat het dezelfde onderbroekenlol is als de Coen en Sandershow... Helaas. Dat soort 'ouderwetse radio' hoor ik al genoeg. Ik denk dat Sander in zijn 'ik ben een radiogod' bubbel zit en daar niet snel meer uit komt. Maar goed, we geven hem het voordeel van de twijfel. Wie weet :)
Plaats reactie