Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

Je kunt positief of negatief verrast worden.
Een verrassing is ook persoonlijk. De een ervaart een onbekend nummer als verrassing. Een ander ervaart een lang niet gehoord nummer als verrassing.
Voor commerciële radio is het de kunst om binnen een herkenbaar format positief te verrassen.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Kraft

Bericht door Kraft »

Phoenix schreef: 20 sep 2022 21:00 Je kunt positief of negatief verrast worden.
Een verrassing is ook persoonlijk. De een ervaart een onbekend nummer als verrassing. Een ander ervaart een lang niet gehoord nummer als verrassing.
Voor commerciële radio is het de kunst om binnen een herkenbaar format positief te verrassen.
Exact. Een 'die zag ik niet aankomen'-gevoel, vind ik erg fijn. Of dat nou een albumtrack is of een 'one day fly' of een 'lang niet gehoord', maakt niet zoveel uit.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

vannacht was Sander Lantinga op Radio Veronica te horen mét Carsten van Dijk.
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

DavyGer schreef: 23 sep 2022 08:22 vannacht was Sander Lantinga op Radio Veronica te horen mét Carsten van Dijk.
Iemand geluisterd?
Iemand een linkje?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 23 sep 2022 08:22 vannacht was Sander Lantinga op Radio Veronica te horen mét Carsten van Dijk.
Wordt Carsten de side-kick van Sander? Dat lijkt me geen gelukkige combi.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
density1

Bericht door density1 »

Nee, dat lijkt me ook niet echt geen goede combi. Ze lijken me teveel op elkaar. Het zou mooi zijn als Sander het programma gewoon alleen maakt. Is ook weer eens wat anders dan al die andere middagshows met sidekicks. Gewoon lekker music driven laten zoals Marisa nu ook doet. En zo hou je ook het vergelijk met een type Coen & Sandershow buiten boord.
Laatst gewijzigd door density1 op 23 sep 2022 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Phoenix schreef: 23 sep 2022 12:32
Gezien Carsten er bij was, vermoed ik van wel. Want er zat ook nog een andere producer bij.

Noot: ik heb niet geluisterd.
density1

Bericht door density1 »

Slim! Zichtbaar zijn als radiostation en naar de luisteraar toe komen, kom daar nog maar eens om tegenwoordig: https://radiowereld.nl/medianieuws/2022 ... 3-oktober/
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 23 sep 2022 18:04 Slim! Zichtbaar zijn als radiostation en naar de luisteraar toe komen, kom daar nog maar eens om tegenwoordig: https://radiowereld.nl/medianieuws/2022 ... 3-oktober/
Doel je hierbij op de actie van 7 oktober? Alsof andere stations dergelijke mogelijkheden niet bieden. Top 2000 Café, Het Glazen Huis, 538 Koningsdag, De Foute Party, Coen & Sander Fest, Somertijd BBQ, Somertijd Golfdag, …
Disclaimer:
density1

Bericht door density1 »

Maar ik vind dit wel origineel en Veronica heeft dit nog nooit zo gedaan sinds Stenders daar zit.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 23 sep 2022 19:49 Maar ik vind dit wel origineel en Veronica heeft dit nog nooit zo gedaan sinds Stenders daar zit.
Robert ten Brink en Edwin Evers hebben afzonderlijk van elkaar iets vergelijkbaars gedaan. Beiden ten tijden van Sinterklaas en Ten Brink ook als Sinterklaas. Dat was ongeëvenaard.
Dat Veronica dit nog niet gedaan heeft sinds Stenders de leiding heeft is een feit.
Disclaimer:
RadioFanDaan

Bericht door RadioFanDaan »

tophitsradio schreef: 23 sep 2022 11:31
Iemand geluisterd?
Iemand een linkje?

Stom dat dit niet terug is te luisteren in de app van veronica. Geen idee of er iemand een linkje heeft van de uitzending
Greatski

Bericht door Greatski »

Phoenix schreef: 23 sep 2022 12:32
Eens, zou jammer zijn :cry:
marbles

Bericht door marbles »

IK weet dat Stenders het liefst zo min mogelijk reclameblokken wil, zeker tijdens de Bonanza. Gevolg: blokken in de avond zijn werkelijk belachelijk lang. Afgelopen vrijdag, Stenders stopte om 22.54, toen blok, nieuws, blok en Derksen startte om 23.05. Oftewel 11 minuten commercials en nieuws. Zo jaag je luisteraars weg.
Minder eenheidsworst op de radio please
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Jup, het viel mij ook op dat als je een uurtje ONS terug luistert dat het in de praktijk maar 40-45 minuten is.
Plaats reactie