Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Kan best in het weekend toch 1 programma. Ze zal niet dagelijks radio meer gaan maken. Maar zoals op Radio5 zou het prima kunnen zaterdagmiddag of zondagmiddag. Misschien zaterdagmorgen ipv Maurice Verschuuren. Hopelijk krijgt hij dan wel ergens anders uren.
Mmm, dat vind ik dan weer vreemd. Denk dat ze beter bij het 'oude' Veronica past, dus Vintage Veronica in dit geval.
Wat ze nu aan het doen zijn bij Veronica is gewoon een paar grote namen neerzetten Derksen, Tineke. Krijgt je station veel publiciteit door. Ook al zit ze 1x per week en Derksen in de late avond.
Voorlopig is Vintage non stop, dus het lijkt mij vremd als Tineke daar komt. Het hoofdkanaal ligt meer voor de hand.
Rock 'n roll is better than music!
Men wil daar ook programma's op gaan uitzenden, al dan niet oud, maar ook gast programma's en wellicht iets permanents.
-
Tineke haar tijdslot was eergisteren al bevestigd in Shownieuws. Johan Derksen doet 23.00 - 00.00 van maandag tot en met vrijdag en Tineke doet 23.00 tot 00.00 op zaterdag en zondag.
Dat zou heel onverstandig zijn. Verschuuren is één van de betere jocks op Veronica. Er zijn mindere jocks op Veronica waarvan zendtijd afgenomen mag worden.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Het wordt wel echt een duiventil daar bij Veronica.Dé Luisteraar schreef: ↑02 jul 2022 02:59 Tineke haar tijdslot was eergisteren al bevestigd in Shownieuws. Johan Derksen doet 23.00 - 00.00 van maandag tot en met vrijdag en Tineke doet 23.00 tot 00.00 op zaterdag en zondag.
Mag ik in herinnering roepen dat ik vorig jaar september als eerste hier riep dat Veronica een duiventil was geworden. Sindsdien is daar niets aan verandert en zijn er veel duiven bijgekomen (Hoebee, Drogt, Van Peperstraten, Veelo, Derksen, Tineke) en een aantal vertrokken (Van der Veen, Schrik) die wel weer op inval/oproep basis komen aanvliegen.DavyGer schreef: ↑02 jul 2022 10:45Het wordt wel echt een duiventil daar bij Veronica.Dé Luisteraar schreef: ↑02 jul 2022 02:59 Tineke haar tijdslot was eergisteren al bevestigd in Shownieuws. Johan Derksen doet 23.00 - 00.00 van maandag tot en met vrijdag en Tineke doet 23.00 tot 00.00 op zaterdag en zondag.
Enige consistente in de programmering zijn de doordeweekse uren van 6 tot 16 uur en het programma van Vera gebleken.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer:
-
wordt vintage
https://mediamagazine.nl/tineke-de-nooi ... -veronica/
Edit; link werkt nu wel als het goed is
https://mediamagazine.nl/tineke-de-nooi ... -veronica/
Edit; link werkt nu wel als het goed is
Ik vind dat echt zo'n raar tijdstip op een subkanaal. Dan luistert er toch helemaal niemand? Waarom niet veel eerder als de rest toch nonstop is?
Programmering wordt denk ik wel uitgebreid
-
Mja. Kan verder in vintage topic lijkt me
Naast de promo voor de ochtend en middagshow loopt er op de zender nu ook een promo voor het programma van Danny Vera.
-
Die waren dus echt supergoed geïnformeerd. .Dé Luisteraar schreef: ↑02 jul 2022 02:59 Tineke haar tijdslot was eergisteren al bevestigd in Shownieuws. Johan Derksen doet 23.00 - 00.00 van maandag tot en met vrijdag en Tineke doet 23.00 tot 00.00 op zaterdag en zondag.
https://www.radiofreak.nl/tineke-de-noo ... programma/