Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door jessica »

Kan best in het weekend toch 1 programma. Ze zal niet dagelijks radio meer gaan maken. Maar zoals op Radio5 zou het prima kunnen zaterdagmiddag of zondagmiddag. Misschien zaterdagmorgen ipv Maurice Verschuuren. Hopelijk krijgt hij dan wel ergens anders uren.
density1

Bericht door density1 »

Mmm, dat vind ik dan weer vreemd. Denk dat ze beter bij het 'oude' Veronica past, dus Vintage Veronica in dit geval.
jessica

Bericht door jessica »

Wat ze nu aan het doen zijn bij Veronica is gewoon een paar grote namen neerzetten Derksen, Tineke. Krijgt je station veel publiciteit door. Ook al zit ze 1x per week en Derksen in de late avond.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

DavyGer schreef: 01 jul 2022 20:10 Nu hoorde ik het Maurice Verschuuren weer zeggen. Volgens mij gaat Tineke de Nooij iets doen op het hoofdkanaal en niet persé op Vintage.
Voorlopig is Vintage non stop, dus het lijkt mij vremd als Tineke daar komt. Het hoofdkanaal ligt meer voor de hand.
Rock 'n roll is better than music!
density1

Bericht door density1 »

Men wil daar ook programma's op gaan uitzenden, al dan niet oud, maar ook gast programma's en wellicht iets permanents.
Dé Luisteraar

Bericht door Dé Luisteraar »

Tineke haar tijdslot was eergisteren al bevestigd in Shownieuws. Johan Derksen doet 23.00 - 00.00 van maandag tot en met vrijdag en Tineke doet 23.00 tot 00.00 op zaterdag en zondag.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 01 jul 2022 20:26 Kan best in het weekend toch 1 programma. Ze zal niet dagelijks radio meer gaan maken. Maar zoals op Radio5 zou het prima kunnen zaterdagmiddag of zondagmiddag. Misschien zaterdagmorgen ipv Maurice Verschuuren. Hopelijk krijgt hij dan wel ergens anders uren.
Dat zou heel onverstandig zijn. Verschuuren is één van de betere jocks op Veronica. Er zijn mindere jocks op Veronica waarvan zendtijd afgenomen mag worden.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Dé Luisteraar schreef: 02 jul 2022 02:59 Tineke haar tijdslot was eergisteren al bevestigd in Shownieuws. Johan Derksen doet 23.00 - 00.00 van maandag tot en met vrijdag en Tineke doet 23.00 tot 00.00 op zaterdag en zondag.
Het wordt wel echt een duiventil daar bij Veronica.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 02 jul 2022 10:45
Dé Luisteraar schreef: 02 jul 2022 02:59 Tineke haar tijdslot was eergisteren al bevestigd in Shownieuws. Johan Derksen doet 23.00 - 00.00 van maandag tot en met vrijdag en Tineke doet 23.00 tot 00.00 op zaterdag en zondag.
Het wordt wel echt een duiventil daar bij Veronica.
Mag ik in herinnering roepen dat ik vorig jaar september als eerste hier riep dat Veronica een duiventil was geworden. Sindsdien is daar niets aan verandert en zijn er veel duiven bijgekomen (Hoebee, Drogt, Van Peperstraten, Veelo, Derksen, Tineke) en een aantal vertrokken (Van der Veen, Schrik) die wel weer op inval/oproep basis komen aanvliegen.

Enige consistente in de programmering zijn de doordeweekse uren van 6 tot 16 uur en het programma van Vera gebleken.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

wordt vintage
https://mediamagazine.nl/tineke-de-nooi ... -veronica/

Edit; link werkt nu wel als het goed is
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik vind dat echt zo'n raar tijdstip op een subkanaal. Dan luistert er toch helemaal niemand? Waarom niet veel eerder als de rest toch nonstop is?
density1

Bericht door density1 »

Programmering wordt denk ik wel uitgebreid
De Nachtwacht

Mja. Kan verder in vintage topic lijkt me
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Naast de promo voor de ochtend en middagshow loopt er op de zender nu ook een promo voor het programma van Danny Vera.
De Nachtwacht

Die waren dus echt supergoed geïnformeerd. .
https://www.radiofreak.nl/tineke-de-noo ... programma/
Plaats reactie