Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef: 29 jun 2022 07:58
rocks schreef: 28 jun 2022 22:05 Met en met wordt Veronica toch nog een volwassenen radio station nu Johan erbij komt... Genee zal wel balen :-)
Nu alleen Niels en Rick en De Piepshow verwijderen of vervangen.
Waarom? Op basis van jouw persoonlijke smaak of zijn er andere argumenten?
Ik vraag me dit ook bij meerdere mede-forumers ook af. Die lijken hun persoonlijke smaak te verwarren met de waarheid. Opeens 'bijt het elkaar' dan niet meer, als het in je eigen straatje past. Maar oh wee, als er iemand iets doet wat overkomt als te volks/carnavalesk. Dan is het opeens een eilandje en past het niet bij de zender. Vermakelijk.
Janno

Bericht door Janno »

Echtwel schreef: 29 jun 2022 07:45 Derksen in dan avond nacht ga die hoogbejaarde man elke avond laat naar bed dan? Hou hij dat wel uit zo lang en komt de "stemband" dan ook terug?
Zo gaat Veronica lekker zwabberen net als 3FM ach ik luister toch naar vintage Veronica dat zit veel beter in elkaar dan de FM variant
Hoogbejaard met 73? :roll: Ik weet niet hoe oud jij bent, maar hoogbejaard begint voor mij ergens bij 85. Mick Jagger loopt met zijn 78 nog te hollen over het podium.

En zoals Density al schreef: het wordt gewoon van tevoren opgenomen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Herman ven Schippers schreef: 29 jun 2022 12:06
Phoenix schreef: 29 jun 2022 07:58
rocks schreef: 28 jun 2022 22:05 Met en met wordt Veronica toch nog een volwassenen radio station nu Johan erbij komt... Genee zal wel balen :-)
Nu alleen Niels en Rick en De Piepshow verwijderen of vervangen.
Waarom? Op basis van jouw persoonlijke smaak of zijn er andere argumenten?
Ik vraag me dit ook bij meerdere mede-forumers ook af. Die lijken hun persoonlijke smaak te verwarren met de waarheid. Opeens 'bijt het elkaar' dan niet meer, als het in je eigen straatje past. Maar oh wee, als er iemand iets doet wat overkomt als te volks/carnavalesk. Dan is het opeens een eilandje en past het niet bij de zender. Vermakelijk.
Op zich mag iemand wel zijn persoonlijke smaak delen. Geen enkel probleem. Maar het is wel handig om te weten of het persoonlijke smaak of iets anders is. In dit geval kan ik de opmerking over Rick en Niels en de Piepshow in relatie tot de komst van Derksen niet plaatsen. Maar we wachten de reactie van rocks geduldig af.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 29 jun 2022 10:52
Echtwel schreef: 29 jun 2022 07:45 Derksen in dan avond nacht ga die hoogbejaarde man elke avond laat naar bed dan? Hou hij dat wel uit zo lang en komt de "stemband" dan ook terug?
Zo gaat Veronica lekker zwabberen net als 3FM ach ik luister toch naar vintage Veronica dat zit veel beter in elkaar dan de FM variant
Zoals je wellicht had kunnen lezen, neemt hij het programma in zijn thuisstudio in Grolloo op. Dus niets live. En dan is het ook nog de vraag of hij het dus exclusief voor Veronica maakt, met vormgeving en station ID's al dan niet zelf vermeld, of dat het gewoon het programma is wat ook al syndicated op de andere stations is te horen zoals Arrow, RTV Drenthe etc. Als dat laatste zo is hoeft hij eigenlijk niets extra's er voor te doen.
Volgens mij maakt hij het gewoon voor alle zenders die het willen draaien. Veronica is dan natuurlijk wel de belangrijkste zender. Zijn programma wordt speciaal door een technicus nabewerkt. Dan zullen de reclames, promo's en jingles er wel ingeplakt worden.
density1

Bericht door density1 »

Dan is het in basis dus hetzelfde programma als wat er op die andere stations is te horen, met dezelfde playlist. Johan zal geen station ID geven. Dan vind ik het eigenlijk een beetje een hoop bombarie voor een uurtje radio wat dan niet eens exclusief is voor Veronica, maar wie weet wordt het toch anders...
jessica

Bericht door jessica »

Het wordt in ieder geval niet live. Denk dat johan 2x per week gaat zitten en een keer 2 uur en een keer 3 uur programma opneemt.
MichelS

Bericht door MichelS »

jessica schreef: 29 jun 2022 22:46 Volgens mij maakt hij het gewoon voor alle zenders die het willen draaien. Veronica is dan natuurlijk wel de belangrijkste zender. Zijn programma wordt speciaal door een technicus nabewerkt. Dan zullen de reclames, promo's en jingles er wel ingeplakt worden.
Johan Derksen zei maandag in Ook Goeiemorgen dat hij zijn programma qua muziek een beetje aan Veronica aanpast, dus het wordt een ander programma, of op z'n minst anders deels.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef: 29 jun 2022 22:54 Het wordt in ieder geval niet live. Denk dat johan 2x per week gaat zitten en een keer 2 uur en een keer 3 uur programma opneemt.
Wat een geneuzel om wanneer hij zijn programma opneemt. De man zit in zijn eigen achtertuin, hoe belangrijk is het dan wanneer hij zijn programma opneemt.
density1

Bericht door density1 »

MichelS schreef: 30 jun 2022 07:33
jessica schreef: 29 jun 2022 22:46 Volgens mij maakt hij het gewoon voor alle zenders die het willen draaien. Veronica is dan natuurlijk wel de belangrijkste zender. Zijn programma wordt speciaal door een technicus nabewerkt. Dan zullen de reclames, promo's en jingles er wel ingeplakt worden.
Johan Derksen zei maandag in Ook Goeiemorgen dat hij zijn programma qua muziek een beetje aan Veronica aanpast, dus het wordt een ander programma, of op z'n minst anders deels.
Denk meer 60's en 70's en veel oude nederpop en minder blues en country. Dat is eigenlijk de mix die je nu ook al hoort op Grolloo Radio, dat is best gevarieerd.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

jessica schreef: 29 jun 2022 22:54 Het wordt in ieder geval niet live. Denk dat johan 2x per week gaat zitten en een keer 2 uur en een keer 3 uur programma opneemt.
Al doet hij in de ochtend een half uur en in de middag een half uur. Lekker boeiend.
jessica

Bericht door jessica »

Herman ven Schippers schreef: 30 jun 2022 11:59
Al doet hij in de ochtend een half uur en in de middag een half uur. Lekker boeiend.
Zal mij ook een zorg zijn wanneer hij zijn programma opneemt, maar het was even om aan te geven dat hij niet iedere avond na VI op televisie hard naar huis rijdt om live zijn radioprogramma te gaan doen. Die romantiek kan ik hier wegnemen.
density1

Bericht door density1 »

Hij gaf bij Ook Goeiemorgen wel aan dat hij in principe het programma wel live zou kunnen doen, gewoon vanuit Hilversum na VI. Maar hij heeft een chauffeur en die zou dan ook langer moeten blijven en automatisch later thuis zijn. Dat ging wat te ver begreep ik.
Laatst gewijzigd door density1 op 30 jun 2022 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef: 30 jun 2022 17:49
Zal mij ook een zorg zijn wanneer hij zijn programma opneemt, maar het was even om aan te geven dat hij niet iedere avond na VI op televisie hard naar huis rijdt om live zijn radioprogramma te gaan doen. Die romantiek kan ik hier wegnemen.
Die romantiek is al lang weggenomen door Johan zelf. Overigens rijdt hij wel meteen hard naar huis na zijn programma op tv ;-) ook dat laat hij geregeld weten.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Al doet hij het op de WC. Het zou niet moeten uitmaken waar een programma is opgenomen, als het maar goed klinkt.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nu hoorde ik het Maurice Verschuuren weer zeggen. Volgens mij gaat Tineke de Nooij iets doen op het hoofdkanaal en niet persé op Vintage.
Plaats reactie