Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Pot »

Even voor de duidelijkheid: het is nog niet bekend hoe de middag eruit gaat zien. Alleen Sander is een zekerheidje. Er wordt nog gekeken naar de definitieve invulling. Het zou dus zo kunnen zijn dat Marisa ook onderdeel uit gaat maken van het programma. Bovendien is de vrijdagmiddag zonder Sander ingevuld, aangezien hij dan op 538 te horen blijft.
Oren open!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik vermoed dat Soundz Live in ieder geval gaat opschuiven naar de middag op vrijdag en mogelijk blokken van 2:00 na 18:00.

Edit: volgens RadioWereld.nl zit Martijn Muijs op de schopstoel en vervalt zijn lunch programma mogelijk ten faveure van Marisa. Gaat dat niet door dan gaat Marisa terug naar de avond.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 25 mei 2022 17:54 Sander heeft in een grijs verleden al eens solo programma's gemaakt op 3FM, dus we gaan het meemaken als hij inderdaad een solo programma krijgt. Coen en Sander samen zag ik niet zo zitten eerlijk gezegd, dan hadden ze een heel ander programma moeten maken dan dat ze op 538 doen. Coen had ik eigenlijk ook wel bij Radio 10 verwacht wat eerder werd geopperd door Kicken dacht ik. Hij past wel bij de tone of voice van dat station.
Radio 10 wordt waarschijnlijk het volgende station van Coen Swijnenberg. Even het huidige contract nog uitzitten bij 538 en dan voor een iets minder salaris naar Radio10.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Frank van der Lenden heeft gereageerd op de instagram van radio veronica onder het bericht dat Sander Lantinga naar radio veronica gaat en radio veronica heeft dan weer gereageerd op de reactie van Frank van der Lenden.

Zou Frank van der Lenden naar radio veronica gaan?

Edit: Martijn Muijs blijft de lunch doen en ze zijn met Sander en het team van de middagshow in gesprek en daarmee liggen alle combinaties open
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Hoi24 schreef: 26 mei 2022 11:02 Frank van der Lenden heeft gereageerd op de instagram van radio veronica onder het bericht dat Sander Lantinga naar radio veronica gaat en radio veronica heeft dan weer gereageerd op de reactie van Frank van der Lenden.

Edit: Martijn Muijs blijft de lunch doen en ze zijn met Sander en het team van de middagshow in gesprek en daarmee liggen alle combinaties open
Wellicht kun je een link naar de instagram plaatsen? Dan is het voor ons ook te lezen.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Dan bij de reacties kijken
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Frank vd Lende reageert overal op als het betrekking heeft op collega's/oud-collega's. Dat is geen enkel signaal.
petoi

Bericht door petoi »

Hoi24 schreef: 26 mei 2022 11:02 Frank van der Lenden heeft gereageerd op de instagram van radio veronica onder het bericht dat Sander Lantinga naar radio veronica gaat en radio veronica heeft dan weer gereageerd op de reactie van Frank van der Lenden.

Zo te zien reageert het social media team daar op alle reacties dus dat zegt mijn inziens niet zoveel.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

JanL schreef: 25 mei 2022 17:43
DavyGer schreef: 25 mei 2022 17:12 Sander Lantinga op Veronica, ik zie nog altijd de match niet. Coen Swijnenberg had ik zo veel logischer gevonden.
Ja vreemd. Liever had ik Bart van Leeuwen terug zien komen.
Past totaal niet meer bij het huidige Veronica. Zijn doelgroep zit bij Radio 5.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vanmiddag heb ik voor de tweede keer kunnen luisteren naar Jeroen Drogt, maar ik ga geen fan van hem worden. Die spreeks van hem duren en duren maar met veel “euh’s” er tussendoor. Het duurt maar voordat hij zijn punt maakt. Er is niet doorheen te komen. Er zijn maar weinig jocks die uit de losse pols een goede anekdote kunnen vertellen. Jocks die dat niet kunnen, en Drogt is er daar één van, kunnen zich beter beperken tot ‘plaatje-praatje’ radio met voorgeschreven teksten door de producer.

Gelukkig is de finale van de Hemelse 100 aan Niels van der Veen gegund. Die weet gelukkig wel hoe je een lijst moet presenteren. Ook Arjan Snijders vanochtend was prima te beluisteren.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
WFNX

Bericht door WFNX »

Phoenix schreef: 26 mei 2022 17:59 Vanmiddag heb ik voor de tweede keer kunnen luisteren naar Jeroen Drogt, maar ik ga geen fan van hem worden. Die spreeks van hem duren en duren maar met veel “euh’s” er tussendoor. Het duurt maar voordat hij zijn punt maakt. Er is niet doorheen te komen. Er zijn maar weinig jocks die uit de losse pols een goede anekdote kunnen vertellen. Jocks die dat niet kunnen, en Drogt is er daar één van, kunnen zich beter beperken tot ‘plaatje-praatje’ radio met voorgeschreven teksten door de producer.

Gelukkig is de finale van de Hemelse 100 aan Niels van der Veen gegund. Die weet gelukkig wel hoe je een lijst moet presenteren. Ook Arjan Snijders vanochtend was prima te beluisteren.
Hemelse 100? Dat was vroeger van 538, heeft Veronica dat concept overgenomen dan?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Hemelse 100 was vroeger van 3fm. Van 538 herinner ik hem me tenminste niet.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

538 heeft de Hemelse 100 in haar beginjaren uitgezonden en was een top 100 aller tijden. 3FM heeft later de Hemelse 100 uitgezonden en was een albumlijst. Bij Veronica zijn het nu bovenste 100 uit de Top 1000 aller tijden.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Kraft

Bericht door Kraft »

De Hemelse 100 was ook een fenomeen uit de jaren 80/90 van Hilversum 3. Als ik me niet vergis.
Plaats reactie