Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Johanneke »

Lotte van der Neven schreef: 22 mei 2022 18:46 Nu lijkt het alsof Phoenix en ik dit hebben afgesproken, maar ik wilde dus vandaag hetzelfde zeggen over Jeroen Drogt. Weer zo'n droge, saaie radiomaker. Zet die Bas van Teylingen overdag, of ga op zoek naar spannende radiomakers! De ene weekend/avond-dj is nog saaier dan de andere.
Ja ook mee eens, ik vond er weinig aan vorige week zondag. Heb vandaag weer als vanouds Paul Rabbering aangezet. Maar ik denk wel dat we misschien snel oordelen, het is zijn tweede weekend pas. Binnenkort nog maar eens proberen.

Al snap ik niet dat ze al die twee uurs blokken maar laten zitten met veel "mindere" jocks. Ik zou Hoebee en Verschueren er gewoon een uur hebben bijgegeven
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 22 mei 2022 19:08 Ik vind hem uitstekend. Prima stem en heeft iets te melden en past zodoende in het profiel Veronica voor ogen heeft als zijnde radiostation voor en door muziekliefhebbers.
Een muziekliefhebber is niet per definitie een goede radiomaker. Dat argument gaat dus niet op.

Ik ben benieuwd wat jij vind dat Drogt dan te melden heeft. Ik heb het niet gehoord. Enkel een vreemde manier van vragen stellen door iedere vraag met “… hè?” te beëindigen. Opnieuw het bewijs dat deze jock, net als Van der Veen, totaal onvoorbereid aan een spreek of gesprek begint. Alles uit de losse pols. Stenders kan dit, maar alle hobbyisten die de zender rijk is hebben gewoon voorbereiding nodig en dan nog klinkt het allemaal gortdroog en ontbreekt het aan energie en creativiteit.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
density1

Bericht door density1 »

Het is mij totaal niet opgevallen dat hij deze stopwoordjes gebruikte. Ik vond het prima weg te luisteren, en ik denk voor het gros van de luisteraars ook.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Saaier dan Paul Rabbering? Kan dat?
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Henkjan2016 schreef: 22 mei 2022 20:35 Saaier dan Paul Rabbering? Kan dat?
Het klinkt hier als een soort Persoonlijke opvatting, maar wordt gerepresenteerd als een feit.

Dan mijn pov: Ja Paul is niet de meest spannende jock om naar te luisteren, zelfs met sidekick erbij toen in de late avond leek het er nergens naar. Maar of het nog saaier kan laat ik geheel voor ieder zijn rekening.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ikbenroy schreef: 22 mei 2022 22:23
Het klinkt hier als een soort Persoonlijke opvatting, maar wordt gerepresenteerd als een feit.

Dan mijn pov: Ja Paul is niet de meest spannende jock om naar te luisteren, zelfs met sidekick erbij toen in de late avond leek het er nergens naar. Maar of het nog saaier kan laat ik geheel voor ieder zijn rekening.
Natuurlijk is dat een mening, welkom op een forum.

Ps: Wie presenteert het als een feit? Dat is weer jouw persoonlijke opvatting.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Nou ja, Paul heeft in elk geval elk half uur een leuk item waaronder het Popduel. Dat maakt zijn programma naar mijn mening leuker dan de Bonanza waarin voor mijn gevoel weinig gebeurt.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

density1 schreef: 22 mei 2022 20:05 Het is mij totaal niet opgevallen dat hij deze stopwoordjes gebruikte. Ik vond het prima weg te luisteren, en ik denk voor het gros van de luisteraars ook.
Baseer je dit op vroegere luisterervaringen van Jeroen Drogt of heb je ook echt op Veronica naar hem al geluisterd? Want je begint met "hij heeft ook echt wat te melden" (wat ik eigenlijk juist absoluut niet vond) en "ik vond het prima weg te luisteren" wat ook weinig inhoudelijk is. Gewoon uit interesse want ik respecteer absoluut je mening, maar kun je iets specifieker zijn waarom je hem goed vond? Ben gewoon benieuwd.
density1

Bericht door density1 »

Nee dat kan ik niet, maar de momenten dat ik geluisterd heb de afgelopen uitzendingen is mij het niet opgevallen.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

density1 schreef: 23 mei 2022 00:53 Nee dat kan ik niet, maar de momenten dat ik geluisterd heb de afgelopen uitzendingen is mij het niet opgevallen.
je kan dus ook niet aangeven wat je er goed aan vond? of zat je weer aan je tax van maximaal één zin toelichting?
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Phoenix schreef: 22 mei 2022 20:03
density1 schreef: 22 mei 2022 19:08 Ik vind hem uitstekend. Prima stem en heeft iets te melden en past zodoende in het profiel Veronica voor ogen heeft als zijnde radiostation voor en door muziekliefhebbers.
Een muziekliefhebber is niet per definitie een goede radiomaker. Dat argument gaat dus niet op.

Ik ben benieuwd wat jij vind dat Drogt dan te melden heeft. Ik heb het niet gehoord. Enkel een vreemde manier van vragen stellen door iedere vraag met “… hè?” te beëindigen. Opnieuw het bewijs dat deze jock, net als Van der Veen, totaal onvoorbereid aan een spreek of gesprek begint. Alles uit de losse pols. Stenders kan dit, maar alle hobbyisten die de zender rijk is hebben gewoon voorbereiding nodig en dan nog klinkt het allemaal gortdroog en ontbreekt het aan energie en creativiteit.
ik sluit me volledig aan bij alles wat Phoenix hier zegt. En wat mij betreft verklaart dit dus, wederom, waarom dit soort 'dj's' nog niet eerder de kans kregen op de landelijke radio
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 23 mei 2022 00:53 Nee dat kan ik niet, maar de momenten dat ik geluisterd heb de afgelopen uitzendingen is mij het niet opgevallen.
Als je niet met voorbeelden kunt komen dan vervalt daarmee je bewering dat Drogt iets te melden heeft wat mij betreft.

Ondanks de goede muziekmix is Veronica mij kwijt in het weekend en doordeweeks vanaf halverwege de middag. De alternatieven zijn non-stop zenders, Spotify en podcasts. Er is steeds minder interessante radio voor mij en dat beperkt zich niet enkel tot Veronica.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 23 mei 2022 13:21 Ondanks de goede muziekmix is Veronica mij kwijt in het weekend en doordeweeks vanaf halverwege de middag. De alternatieven zijn non-stop zenders, Spotify en podcasts. Er is steeds minder interessante radio voor mij en dat beperkt zich niet enkel tot Veronica.
Wat maakt radio voor jou interessant dan? Als je dat om muziek gaat, zijn non stop zenders natuurlijk prima. Van mij mag er wel wat meer gebeuren dan enkel muziek, maar dat is ook wel op meerdere zenders.
Rock 'n roll is better than music!
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Phoenix schreef: 23 mei 2022 13:21
Als je niet met voorbeelden kunt komen dan vervalt daarmee je bewering dat Drogt iets te melden heeft wat mij betreft.

Ondanks de goede muziekmix is Veronica mij kwijt in het weekend en doordeweeks vanaf halverwege de middag. De alternatieven zijn non-stop zenders, Spotify en podcasts. Er is steeds minder interessante radio voor mij en dat beperkt zich niet enkel tot Veronica.
Herken dit volledig. Heb er zelfs een topic voor gemaakt. (dat idee had ik al langer, maar door je post herinner ik me dat weer)
viewtopic.php?f=2&t=32676
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 23 mei 2022 14:32
Phoenix schreef: 23 mei 2022 13:21 Ondanks de goede muziekmix is Veronica mij kwijt in het weekend en doordeweeks vanaf halverwege de middag. De alternatieven zijn non-stop zenders, Spotify en podcasts. Er is steeds minder interessante radio voor mij en dat beperkt zich niet enkel tot Veronica.
Wat maakt radio voor jou interessant dan? Als je dat om muziek gaat, zijn non stop zenders natuurlijk prima. Van mij mag er wel wat meer gebeuren dan enkel muziek, maar dat is ook wel op meerdere zenders.
Van mij mag er ook meer gebeuren dan enkel muziek, maar ik hoor het nog maar zelden ergens. De verrassing en creativiteit is ver te zoeken. In de ochtend voel ik me nog thuis bij Veronica met Ook Goeiemorgen en Dennis Ruyer, maar tijdens de middagspits is er geen enkel radioprogramma waar ik de radio voor aanzet. Het laatste programma dat mij op dat tijdstip wist te boeien was Veronica Inside. Voor Somertijd, De Wild in de Middag, de Coen & Sander show, Domien, Frank van de Lende, Marisa, en ga zo maar door zet ik de radio (niet) meer aan. Tijdens de middagspits luister ik voortaan naar podcasts. In het weekend en avonduren zijn het vaak non-stop zenders en Spotify die ik aanzet. Dat zijn ook momenten dat ik minder intensief luister en het vooral om de muziek gaat.
Disclaimer:
Plaats reactie