Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Valt me vooral op hoe lang Stenders er al weer zit. Heeft die eigenlijk een week vrij gehad sinds vorig jaar september? Kan het me niet herinneren.
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 16 mei 2022 18:00 Valt me vooral op hoe lang Stenders er al weer zit. Heeft die eigenlijk een week vrij gehad sinds vorig jaar september? Kan het me niet herinneren.
Edwin Evers heeft ingevallen in de eerste week van januari. Ook nog een keer toen Stenders corona had. Ekdom heeft de Bonanza bij ziekte ook overgenomen, maar vakanties vallen mee. Voor dat salaris mag dat ook wel :smile:.
Oren open!
MichelS

Bericht door MichelS »

Pot schreef: 16 mei 2022 18:06 Edwin Evers heeft ingevallen in de eerste week van januari. Ook nog een keer toen Stenders corona had. Ekdom heeft de Bonanza bij ziekte ook overgenomen, maar vakanties vallen mee. Voor dat salaris mag dat ook wel :smile:.
Welk salaris? Wat verdient hij dan per jaar?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Phoenix schreef: 12 mei 2022 07:38 Volgens Patrick Kicken gaat Coen samen met Marieke het middagprogramma op 538 doen.
Volgens Patrick Kicken gaan Coen en Sander van vrijdag tot zondag het middagprogramma op Radio 10 doen.
Volgens Patrick Kicken gaan Coen en Sander uit elkaar …
Volgens Patrick Kicken …
Volgens Patrick Kicken gaan Coen en Sander naar Veronica.
Volgens Patrick Kicken ...
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef: 17 mei 2022 09:42
Phoenix schreef: 12 mei 2022 07:38 Volgens Patrick Kicken gaat Coen samen met Marieke het middagprogramma op 538 doen.
Volgens Patrick Kicken gaan Coen en Sander van vrijdag tot zondag het middagprogramma op Radio 10 doen.
Volgens Patrick Kicken gaan Coen en Sander uit elkaar …
Volgens Patrick Kicken …
Volgens Patrick Kicken gaan Coen en Sander naar Veronica.
Volgens Patrick Kicken ...
"Coen zelf wilde niets kwijt bij Telegraaf TV, behalve dat hij vindt dat ik alleen maar onzin opschrijf hier", aldus Kicken. Op zich heeft Coen wel een punt. Als er veertien scenario's worden geschetst en er komt er eentje uit, is er dertien keer onzin beschreven.
Peerke_NL

Bericht door Peerke_NL »

Volgens Patrick Kicken.....
Gaan Coen en Sander SAMEN naar Veronica... Wie volgt het nog
ScoutFM , het Scouting station : http://player.scoutfm.nl
density1

Bericht door density1 »

Rare plottwists toch telkens. Maar wat ik eerder al schreef toen dat eerste gerucht over beide verscheen. Ik moet het nog maar zien want voor Veronica zullen ze dan voor een andere doelgroep hun programma moeten doen dan dat ze bij 538 deden.
Pot

Bericht door Pot »

density1 schreef: 17 mei 2022 16:21 Rare plottwists toch telkens. Maar wat ik eerder al schreef toen dat eerste gerucht over beide verscheen.
Dat is zo. Hij roept van alles. Het kan best zou zijn dat Talpa meerdere mogelijkheden ziet of ze in Veronica beter een alternatief zien voor Coen & Sander als Coen op 538 en Sander op Veronica. Of het is allemaal uit de duim gezogen. Zelf denk ik dat Patrick iets gehoord heeft van een anonieme bron, niet op onderzoek uitgaat en het vervolgens deelt voor de clicks.
density1 schreef: 17 mei 2022 16:21 Ik moet het nog maar zien want voor Veronica zullen ze dan voor een andere doelgroep hun programma moeten doen dan dat ze bij 538 deden.
Waarom zouden ze hun programma moeten aanpassen? Volgens mij scoort dit duo juist door de kinderachtige grappen, verhalen en op de kracht van Sander. Wil je dat beter bij Veronica laten passen (in wat voor vorm je dat ook voor je ziet), dan haal je de angel uit het programma. Tim zit er ook met sidekicks en een verplichte lach. Zij passen zich toch ook niet aan, naar Stenders manier van radiomaken. Als ik Veronica (Stenders) was, dan had ik ze zeker binnengehaald. Ook met het oog op de matige cijfers en een potentiële doelgroep die je binnen haalt.
Oren open!
Lex Dumol

Bericht door Lex Dumol »

MichelS schreef: 16 mei 2022 22:30
Pot schreef: 16 mei 2022 18:06 Edwin Evers heeft ingevallen in de eerste week van januari. Ook nog een keer toen Stenders corona had. Ekdom heeft de Bonanza bij ziekte ook overgenomen, maar vakanties vallen mee. Voor dat salaris mag dat ook wel :smile:.
Welk salaris? Wat verdient hij dan per jaar?
Ik ben daar ook wel benieuwd naar.
Re Lex in het weekend. Instagram
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

[Ik weet dat er Veronica-jocks meelezen]

@Radio Veronica:

Zouden jullie de terugluisterfunctie willen onderzoeken? Deze geeft de laatste weken maar gedeeltelijke uitzendingen weer.

PS: Ook 538 en Radio 10 hebben hier last van.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Gerard Ekdom was weer eens te horen op radio veronica gisteren avond tijdens 'one night stenders'.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 14 mei 2022 21:04 Jeroen Drogt presenteerde vandaag voor het eerst de Weekend Bonanza op Veronica. Ik heb alleen het 2e uur gehoord en ik vond dat hij het leuk deed. Maar ik ben ook aan hem gewende luister vaker zijn programma's op Ice Radio en Stenders XXL. Hij presenteerde gewoon zoals hij altijd doet. Ik vind hem een hele makkelijke prater en een leuke presentator. Goede aanwinst voor het weekend van Veronica.
Ik heb zojuist een paar fragmenten en talks gehoord maar ik vind het geen aanwinst. De eerste irritatiepunten heb ik al weer vastgesteld. Zo viel me op dat hij wel heel veel zinnen en vragen eindigt met “hè?” en “toch”. In gesprek met een luisteraar was het bijna iedere vraag die eindigde met een “hè?”. Voor mij is Drogt geen reden om Veronica in het weekend weer aan te zetten. Qua uitspraak is Drogt wellicht een vooruitgang ten opzichte van Van der Veen, maar verder hoor ik eenzelfde soort, eentonige, vlakke, creatiefloze manier van presenteren als bij bijvoorbeeld Van der Veen en Doreleijers.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Nu lijkt het alsof Phoenix en ik dit hebben afgesproken, maar ik wilde dus vandaag hetzelfde zeggen over Jeroen Drogt. Weer zo'n droge, saaie radiomaker. Zet die Bas van Teylingen overdag, of ga op zoek naar spannende radiomakers! De ene weekend/avond-dj is nog saaier dan de andere.
☝️Bovenstaande tekst betreft mijn persoonlijke mening.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Gelukkig is Bas van Teylingen tegenwoordig ook door de weeks te horen als vervanger, weliswaar alleen na 18:00 maar toch.
density1

Bericht door density1 »

Ik vind hem uitstekend. Prima stem en heeft iets te melden en past zodoende in het profiel Veronica voor ogen heeft als zijnde radiostation voor en door muziekliefhebbers.
Plaats reactie