Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 25 jan 2022 10:39 Natuurlijk wordt dit wel vaker gedaan, maar je hebt 80's en 80's. En je merkt nu juist onder het bewind van Stenders dat er nu ook eens wat anders voorbij komt dan alleen de usual supects uit dat decennium. Vandaar.
In 2019 werd onder Van Baarlen augustus als 8e maand omgedoopt tot 80’s maand met speciale weekenden. Toen week men ook af van de usual suspects. In de eerste periode onder Stenders waren er totaal geen thema’s maar ik krijg nu het idee dat Stenders en Brouwer toch weer terug grijpen op de succesvolle thema’s onder leiding van Van Baarlen. Zowel qua invulling als frequentie.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 25 jan 2022 18:32
density1 schreef: 25 jan 2022 10:39 Natuurlijk wordt dit wel vaker gedaan, maar je hebt 80's en 80's. En je merkt nu juist onder het bewind van Stenders dat er nu ook eens wat anders voorbij komt dan alleen de usual supects uit dat decennium. Vandaar.
In 2019 werd onder Van Baarlen augustus als 8e maand omgedoopt tot 80’s maand met speciale weekenden. Toen week men ook af van de usual suspects. In de eerste periode onder Stenders waren er totaal geen thema’s maar ik krijg nu het idee dat Stenders en Brouwer toch weer terug grijpen op de succesvolle thema’s onder leiding van Van Baarlen. Zowel qua invulling als frequentie.
Doen ze goed toch. De beste dingen eruit pakken. Alleen nu geen weekends. Maar hele week! Even better.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 25 jan 2022 18:47
Phoenix schreef: 25 jan 2022 18:32
Doen ze goed toch. De beste dingen eruit pakken. Alleen nu geen weekends. Maar hele week! Even better.
Potato, potato.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

Volgens mij hoorde ik net om 19:30 de nieuwsuitzending van de vorige persconferentie.
Wat er ook gebeurd is, het was fenomenaal!
Janno

Bericht door Janno »

Ja. De eerste keer dat Ernst Kuipers erbij was. :D Foutje, bedankt.
spoonman

Bericht door spoonman »

Deze 80’s week is echt geniaal. Stenders snapt het helemaal. Mooie mix en niet alleen de standaard classics.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

spoonman schreef: 25 jan 2022 20:32 Deze 80’s week is echt geniaal. Stenders snapt het helemaal. Mooie mix en niet alleen de standaard classics.
Man man man wat zijn we die Stenders toch aan het ophemelen op dit forum. Hebben we aandelen ofzo?
Janno

Bericht door Janno »

Je mag toch wel gewoon enthousiast zijn over iets of iemand? Wat is het probleem?
Sqwest

Bericht door Sqwest »

Deradiokenner schreef: 26 jan 2022 21:00
spoonman schreef: 25 jan 2022 20:32 Deze 80’s week is echt geniaal. Stenders snapt het helemaal. Mooie mix en niet alleen de standaard classics.
Man man man wat zijn we die Stenders toch aan het ophemelen op dit forum. Hebben we aandelen ofzo?
Dus als iemand er enthousiast erover is dan mag dat niet? Snap dit soort reacties nooit zo. Meerendeel is toch gewoon blij dat Veronica in het positieve veranderd is, dat mag dan toch gemeld worden, dan hoef je echt niet in het Stenders fanclubje te zitten.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ben niet zozeer enthousiast over Stenders maar wel over deze week. In het programma van Stenders vraag ik me vooral twee uur lang af wat de minister van financiën daarbij doet. Ik heb vroeger bij de lokale omroep ook eens zo'n mevrouw gehad die een beetje interessant mee ging zitten praten, maar daar nam je dan na twee maanden afscheid van. Ik vind haar echt veel te bepalend in de show.
spoonman

Bericht door spoonman »

Nou ik ben inderdaad heel enthousiast over de muziekmix. Geen aandelen. Ik ben een vaste KINK luisteraar en deze week luister ik veel Veronica. Word ik wel blij van. En jij? Waar wordt jij blij van?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 26 jan 2022 21:18 Je mag toch wel gewoon enthousiast zijn over iets of iemand? Wat is het probleem?
Zeker mag dat, maar ik begrijp de opmerking ook wel. Het is allemaal niet wereldschokkend wat Stenders doet. Hij maakt een verzoekplatenprogramma en herintroduceert de themaweken op Veronica, maar uit de opmerkingen van sommigen lijkt het alsof Stenders de radio zelf heeft uitgevonden. Er zouden best wat minder superlatieven gebruikt mogen worden om de veranderingen op Veronica te bespreken.
Disclaimer:
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 27 jan 2022 08:42
Janno schreef: 26 jan 2022 21:18 Je mag toch wel gewoon enthousiast zijn over iets of iemand? Wat is het probleem?
Zeker mag dat, maar ik begrijp de opmerking ook wel. Het is allemaal niet wereldschokkend wat Stenders doet. Hij maakt een verzoekplatenprogramma en herintroduceert de themaweken op Veronica, maar uit de opmerkingen van sommigen lijkt het alsof Stenders de radio zelf heeft uitgevonden. Er zouden best wat minder superlatieven gebruikt mogen worden om de veranderingen op Veronica te bespreken.
Vanzelfsprekend mag iedereen kritiek hebben, maar ‘c’est le ton qui fait la musique’. Zoals sommige mensen wellicht superlatieven gebruiken, lees je bij anderen vooral frustratie in hun kritiek. Zozeer dat ze het kennelijk moeilijk vinden te lezen dat iemand zijn enthousiasme kenbaar maakt. Ik heb het niet over jouw bijdragen uiteraard.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Dat is een beetje de trend op dit forum. Stenders is voor velen heilig en kan niks verkeerds doen. Dus alles wat er nu op Veronica gebeurt is fantastisch. En aangezien de playlist nogal is veranderd is de man ineens de beste zendermanager ooit.

Op basis van deze week hoor ik iig niks verrassends of origineels. Gewoon de zoveelste 80's week....
density1

Bericht door density1 »

Het verschil zit hem in de details. Het is meer de bekende 'sandwich-formule' waar Stenders zo bekend om is, dan voorheen in dit soort weken gedaan werd.
Plaats reactie