Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door density1 »

De boarding langs de voetbalvelden maken nu ook promotie voor de ochtendshow met Tim Klijn zag ik van het weekend, dus ze zijn gestopt met de Bonanza promotie.
80's week kan leuk zijn, en ik denk dat deze ook wel anders gaat klinken dan voor Stenders waar toch heel vaak de open deur 80's te horen waren. De 80's waren zoveel meer dan alle doorsnee popliedjes en hairbandjes. Het was ook new wave en dan niet alleen de Duran Duran's en Spandau Ballet's van deze wereld. En niet te vergeten was er natuurlijk erg veel disco wat niet beperkt blijft bij enkele acts. Dus als dat in een goede mix wordt gebracht kan het een mooie week worden. Maar verwacht dat dit wel goed komt.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ongetwijfeld veel verukkelijke 15 materiaal tijdens de bonanza volgende week.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 19 jan 2022 14:07 Sta er nog steeds achter dat je niet kan concluderen zoals sommige mensen dat het onder Stenders minder is geworden. De cijfers van de laatste maanden geven geen trendbreuk aan. Dit kan je niet zeggen voor naar beneden als wel naar boven. Voorlopig nog stabiel.
Mij hoor je niet zeggen dat het sinds of onder Stenders minder is geworden. Wel zit Veronica al langere tijd onder het weekbereik van 1 miljoen, terwijl Veronica in 2020 nog boven de miljoen zat. In de huidige decembermeting zit Veronica zelfs al onder de 900K. Ik zal de discussie niet aangaan of er wel of geen sprake is van een statistische trendbreuk, maar als dit de feiten zijn dan zegt mijn boerenverstand dat er sprake is van neerwaartse spiraal als het gaat om absolute luisteraars. Vroeg of laat gaat dit effect hebben op het relatieve marktaandeel.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik hoor al een paar dagen Caroline Brouwer op radio Veronica. Maar dit kan je toch gewoon niet uitzenden? Ze is hartstikke hees, bijna niet te verstaan, overduidelijk nog ziek. Maar blijkbaar moet en zal dit worden uitgezonden op de radio.
wally

Bericht door wally »

hoe je het ook wendt of keert, ze is inmiddels wel een factor in de Bonanza en als het geen corona was geweest was ze gewoon in de studio geweest. En de dagen dat ze echt te hees was is er alleen ff telefonisch contact geweest. Kortom, lekker laten gaan...
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Als Rob niet bij stem is dan laat je hem ook door Edwin Evers vervangen. Als je op de radio een dusdanig slechte stem hebt dan moet je een vrij pakken tot dat is opgelost. Sowieso getuigt dat van slecht werkgeverschap, vind ik zelf is. Wie ziek is moet uitzoeken.

En dat is niks ten nadele van de rol van Caroline Brouwer.
Janno

Bericht door Janno »

Aangezien Caroline zelf een van de werkgevers is vermoed ik dat ze dat zelf heeft beslist.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Mark Reman vervangt vandaag Caroline Brouwer is 'inderdaad nog te ziek voor de radio'.

Stenders heeft het forum wel goed gevolgd, we mogen vanmiddag alle verschillen tussen de presentatie van Mark en Rob opsturen :-).
Janno

Bericht door Janno »

Humor heeft-ie wel :D
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nou weer format wijzigingen. Voortaan op vrijdag tussen 18:00 en 19:00 "Weekend request"
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 21 jan 2022 18:14 Nou weer format wijzigingen. Voortaan op vrijdag tussen 18:00 en 19:00 "Weekend request"
Een verzoekuurtje klinkt niet als een formatwijziging, maar juist op een versterking van het bestaande format.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Phoenix schreef: 21 jan 2022 18:59
DavyGer schreef: 21 jan 2022 18:14 Nou weer format wijzigingen. Voortaan op vrijdag tussen 18:00 en 19:00 "Weekend request"
Een verzoekuurtje klinkt niet als een formatwijziging, maar juist op een versterking van het bestaande format.
Nou 2 weken geleden werd nog gecommuniceerd 'dagelijks 70s en 80s tussen 18:00-19:00' en daar werd vandaag alweer van afgeweken. Dus er wordt nog wel degelijk gefinetuned aan de nieuwe programma's. (Want ook bij Soundz Live gaat men minder items/artiesten doen, want het was vorige week te vol)
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Luister nu even naar Leo Oldenburger, en eerlijk: ik vind het wel leuk. Het doet me echt steeds meer denken aan de hoogtijdagen van KX Radio. De mensen die er zitten vinden het ook echt leuk om 1/2 keer per week een programma te maken. Dan is je show (imo) sowieso al een stuk leuker om naar te luisteren. Eilandjesvorming? Ongetwijfeld, maar mij stoort het niet.

Stiekem hoop ik dat Veronica die zender gaat worden waar ook gasten als Ekdom en Coen Swijnenberg gewoon elke week een uurtje of twee/drie krijgen om te doen wat ze zelf willen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken, dat gaan dan echt leuke programma's worden waar ze juist weer veel energie uit gaan halen. (Denk ik)
density1

Bericht door density1 »

Leo zet inderdaad een puik programma neer. Echt een muziekliefhebber, dat hoor je er aan af. Past daar wel. En eilandjesvorming merk ik niet zo, als het qua muziek gewoon lekker in elkaar 'blend' hoor ik zeker geen eilandjes. Ik vind het weekend er wel op vooruit gegaan dan dat het al was. Er gebeurd meer.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 21 jan 2022 19:28
Phoenix schreef: 21 jan 2022 18:59
Nou 2 weken geleden werd nog gecommuniceerd 'dagelijks 70s en 80s tussen 18:00-19:00' en daar werd vandaag alweer van afgeweken. Dus er wordt nog wel degelijk gefinetuned aan de nieuwe programma's. (Want ook bij Soundz Live gaat men minder items/artiesten doen, want het was vorige week te vol)
Klopt mogelijk allemaal maar ik zou niet spreken van een format wijziging.
Disclaimer:
Plaats reactie