Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Alleen wel jammer dat het een jock(in) betreft die mij niet kan bekoren. Maar het is wel beter dat er 1 zender is die een nachtprogrammering gebruikt ipv. dat ge-nonstop.
Laatst gewijzigd door Ikbenroy op 16 jan 2022 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ikbenroy schreef: 16 jan 2022 18:41 Maar het is er altijd weer zender die een nachtprogrammering kan gebruiken ipv. dat ge-nonstop.
Huh!? Wat!?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Komt door de smartphone met autocorrectie.
John6

Bericht door John6 »

Ik vond het een goede morgen met Tim en Dennis, die doen dat prima, ik ga dit wel dagelijks luisteren.
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

Luistercijfers Radio Veronica t.o.v. vorig jaar: Marktaandeel +0,1%...aantal unieke luisteraars: -184.000. Het "Stenders effect" blijft vooralsnog uit!
Wat er ook gebeurd is, het was fenomenaal!
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Bo Lus schreef: 18 jan 2022 09:38 Luistercijfers Radio Veronica t.o.v. vorig jaar: Marktaandeel +0,1%...aantal unieke luisteraars: -184.000. Het "Stenders effect" blijft vooralsnog uit!
Het is normaal dat je eerst een selelcte groep liisteraars van je gaat vervreemden als deze trend zich het komende jaar blijft doorzetten is het over en uit met Veronica. Het weekend blijft vooralsnog om te janken qua presentatie.
jessica

Bericht door jessica »

Ikbenroy schreef: 18 jan 2022 12:47
Bo Lus schreef: 18 jan 2022 09:38 Luistercijfers Radio Veronica t.o.v. vorig jaar: Marktaandeel +0,1%...aantal unieke luisteraars: -184.000. Het "Stenders effect" blijft vooralsnog uit!
Het is normaal dat je eerst een selelcte groep liisteraars van je gaat vervreemden als deze trend zich het komende jaar blijft doorzetten is het over en uit met Veronica. Het weekend blijft vooralsnog om te janken qua presentatie.
Dat kan je op basis van deze cijfers helemaal niet zeggen.

Het is inderdaad zo dat als er een verandering is er eerst luisteraars weglopen en pas daarna nieuwe luisteraars terugkomen. Er lijken wat luisteraar bij gekomen te zijn de laatste 2 periodes van de meting. Dus Veronica is stabiel. In de rest van 2022 kunnen ze nu gaan groeien.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

https://www.radioveronica.nl/nieuws/spe ... ink-en-rob tof dat Veronica dit alweer doet. Was een heel erg leuke avond de vorige keer.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Voor de eerste keer de middagshow helemaal gehoord, ik vind het wel lekker wegluisteren. Veel muziek, ze hebben wel een klik onderling, dat 30 seconds nieuws is wel aardig bedacht, nog een spelletje en ik heb vanmiddag geen enkele BN'er gehoord die ergens een mening over moet geven om een programma komt promoten.

Is dit de beste en meest geniale middagshow ooit? Nee. Wel een leuke tegenhanger voor de Coen&Sanders en Rob van Somerens. In mijn optiek dan.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Herman ven Schippers schreef: 18 jan 2022 17:56 Voor de eerste keer de middagshow helemaal gehoord, ik vind het wel lekker wegluisteren. Veel muziek, ze hebben wel een klik onderling, dat 30 seconds nieuws is wel aardig bedacht, nog een spelletje en ik heb vanmiddag geen enkele BN'er gehoord die ergens een mening over moet geven om een programma komt promoten.

Is dit de beste en meest geniale middagshow ooit? Nee. Wel een leuke tegenhanger voor de Coen&Sanders en Rob van Somerens. In mijn optiek dan.
Het is wat anders en dat doet het huidige Veronica wel goed vind ik zelf. Of wat anders doen commercieel succes gaat opleveren is een tweede. Ze doen in ieder geval 's wat anders.
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 18 jan 2022 18:28
Herman ven Schippers schreef: 18 jan 2022 17:56 Voor de eerste keer de middagshow helemaal gehoord, ik vind het wel lekker wegluisteren. Veel muziek, ze hebben wel een klik onderling, dat 30 seconds nieuws is wel aardig bedacht, nog een spelletje en ik heb vanmiddag geen enkele BN'er gehoord die ergens een mening over moet geven om een programma komt promoten.

Het is wat anders en dat doet het huidige Veronica wel goed vind ik zelf. Of wat anders doen commercieel succes gaat opleveren is een tweede. Ze doen in ieder geval 's wat anders.
Het zal mij niets verbazen dat dit beter KAN gaan scoren dan Tim Klijn. Puur omdat het meer muzikale middagshow is, wat beter op de Bonanza aansluit en er niet echt soortgelijke middagshows zijn. Dat betekent overigens niet ik dat Marisa voor dit tijdstip geschikt vind, helemaal niet zelfs.
Oren open!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Pot schreef: 18 jan 2022 19:41
DavyGer schreef: 18 jan 2022 18:28

Het zal mij niets verbazen dat dit beter KAN gaan scoren dan Tim Klijn. Puur omdat het meer muzikale middagshow is, wat beter op de Bonanza aansluit en er niet echt soortgelijke middagshows zijn. Dat betekent overigens niet ik dat Marisa voor dit tijdstip geschikt vind, helemaal niet zelfs.
Mensen die niet geïnteresseerd zijn in nonstop maar ook geen lachzakken radio of nieuws willen horen hebben in ieder geval wat te kiezen. Best gedurfd, maar op dit tijdstip is dan ook al jaren niets vernieuwends geprobeerd.
Janno

Bericht door Janno »

Mijn idee is ook dat Marisa meer geschikt is voor de avond, toch vind ik dat ze het helemaal niet slecht doet. Het is heel beluisterbaar.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 18 jan 2022 17:31
Ikbenroy schreef: 18 jan 2022 12:47
Dat kan je op basis van deze cijfers helemaal niet zeggen.

Het is inderdaad zo dat als er een verandering is er eerst luisteraars weglopen en pas daarna nieuwe luisteraars terugkomen. Er lijken wat luisteraar bij gekomen te zijn de laatste 2 periodes van de meting. Dus Veronica is stabiel. In de rest van 2022 kunnen ze nu gaan groeien.
Luisteraars bijgekomen? Op welke cijfers baseer jij dit? Ik zie een (forse) daling t.o.v. de vorige maand en dezelfde periode vorig jaar.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Plaats reactie