Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
https://radiowereld.nl/medianieuws/2022 ... programma/ nacht van Veronica?
Alleen wel jammer dat het een jock(in) betreft die mij niet kan bekoren. Maar het is wel beter dat er 1 zender is die een nachtprogrammering gebruikt ipv. dat ge-nonstop.
Laatst gewijzigd door Ikbenroy op 16 jan 2022 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Huh!? Wat!?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Komt door de smartphone met autocorrectie.
Ik vond het een goede morgen met Tim en Dennis, die doen dat prima, ik ga dit wel dagelijks luisteren.
Luistercijfers Radio Veronica t.o.v. vorig jaar: Marktaandeel +0,1%...aantal unieke luisteraars: -184.000. Het "Stenders effect" blijft vooralsnog uit!
Wat er ook gebeurd is, het was fenomenaal!
Het is normaal dat je eerst een selelcte groep liisteraars van je gaat vervreemden als deze trend zich het komende jaar blijft doorzetten is het over en uit met Veronica. Het weekend blijft vooralsnog om te janken qua presentatie.
Dat kan je op basis van deze cijfers helemaal niet zeggen.
Het is inderdaad zo dat als er een verandering is er eerst luisteraars weglopen en pas daarna nieuwe luisteraars terugkomen. Er lijken wat luisteraar bij gekomen te zijn de laatste 2 periodes van de meting. Dus Veronica is stabiel. In de rest van 2022 kunnen ze nu gaan groeien.
https://www.radioveronica.nl/nieuws/spe ... ink-en-rob tof dat Veronica dit alweer doet. Was een heel erg leuke avond de vorige keer.
-
Voor de eerste keer de middagshow helemaal gehoord, ik vind het wel lekker wegluisteren. Veel muziek, ze hebben wel een klik onderling, dat 30 seconds nieuws is wel aardig bedacht, nog een spelletje en ik heb vanmiddag geen enkele BN'er gehoord die ergens een mening over moet geven om een programma komt promoten.
Is dit de beste en meest geniale middagshow ooit? Nee. Wel een leuke tegenhanger voor de Coen&Sanders en Rob van Somerens. In mijn optiek dan.
Is dit de beste en meest geniale middagshow ooit? Nee. Wel een leuke tegenhanger voor de Coen&Sanders en Rob van Somerens. In mijn optiek dan.
Het is wat anders en dat doet het huidige Veronica wel goed vind ik zelf. Of wat anders doen commercieel succes gaat opleveren is een tweede. Ze doen in ieder geval 's wat anders.Herman ven Schippers schreef: ↑18 jan 2022 17:56 Voor de eerste keer de middagshow helemaal gehoord, ik vind het wel lekker wegluisteren. Veel muziek, ze hebben wel een klik onderling, dat 30 seconds nieuws is wel aardig bedacht, nog een spelletje en ik heb vanmiddag geen enkele BN'er gehoord die ergens een mening over moet geven om een programma komt promoten.
Het zal mij niets verbazen dat dit beter KAN gaan scoren dan Tim Klijn. Puur omdat het meer muzikale middagshow is, wat beter op de Bonanza aansluit en er niet echt soortgelijke middagshows zijn. Dat betekent overigens niet ik dat Marisa voor dit tijdstip geschikt vind, helemaal niet zelfs.DavyGer schreef: ↑18 jan 2022 18:28Het is wat anders en dat doet het huidige Veronica wel goed vind ik zelf. Of wat anders doen commercieel succes gaat opleveren is een tweede. Ze doen in ieder geval 's wat anders.Herman ven Schippers schreef: ↑18 jan 2022 17:56 Voor de eerste keer de middagshow helemaal gehoord, ik vind het wel lekker wegluisteren. Veel muziek, ze hebben wel een klik onderling, dat 30 seconds nieuws is wel aardig bedacht, nog een spelletje en ik heb vanmiddag geen enkele BN'er gehoord die ergens een mening over moet geven om een programma komt promoten.
Oren open!
Mensen die niet geïnteresseerd zijn in nonstop maar ook geen lachzakken radio of nieuws willen horen hebben in ieder geval wat te kiezen. Best gedurfd, maar op dit tijdstip is dan ook al jaren niets vernieuwends geprobeerd.Pot schreef: ↑18 jan 2022 19:41Het zal mij niets verbazen dat dit beter KAN gaan scoren dan Tim Klijn. Puur omdat het meer muzikale middagshow is, wat beter op de Bonanza aansluit en er niet echt soortgelijke middagshows zijn. Dat betekent overigens niet ik dat Marisa voor dit tijdstip geschikt vind, helemaal niet zelfs.DavyGer schreef: ↑18 jan 2022 18:28Het is wat anders en dat doet het huidige Veronica wel goed vind ik zelf. Of wat anders doen commercieel succes gaat opleveren is een tweede. Ze doen in ieder geval 's wat anders.Herman ven Schippers schreef: ↑18 jan 2022 17:56 Voor de eerste keer de middagshow helemaal gehoord, ik vind het wel lekker wegluisteren. Veel muziek, ze hebben wel een klik onderling, dat 30 seconds nieuws is wel aardig bedacht, nog een spelletje en ik heb vanmiddag geen enkele BN'er gehoord die ergens een mening over moet geven om een programma komt promoten.
Mijn idee is ook dat Marisa meer geschikt is voor de avond, toch vind ik dat ze het helemaal niet slecht doet. Het is heel beluisterbaar.
Luisteraars bijgekomen? Op welke cijfers baseer jij dit? Ik zie een (forse) daling t.o.v. de vorige maand en dezelfde periode vorig jaar.jessica schreef: ↑18 jan 2022 17:31Dat kan je op basis van deze cijfers helemaal niet zeggen.
Het is inderdaad zo dat als er een verandering is er eerst luisteraars weglopen en pas daarna nieuwe luisteraars terugkomen. Er lijken wat luisteraar bij gekomen te zijn de laatste 2 periodes van de meting. Dus Veronica is stabiel. In de rest van 2022 kunnen ze nu gaan groeien.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer: