Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Lotte van der Neven

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Lotte van der Neven »

Laten we vooral lekker blijven discussiëren en dat mag van mij pittig, we mogen het met elkaar oneens zijn, alles is mogelijk wat mij betreft. Mijn mening is zeker niet zaligmakend.

Wel kan ik negatief zijn over Veronica, dat zal ik altijd onderbouwen. Mis je een goede onderbouwing, spreek me daar dan gerust op aan.
“Dan zet je toch een andere zender op?”
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nu: Gerard Joling op Radio Veronica (ja echt waar) als we het over wansmakelijke muziek hebben.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DavyGer schreef: 08 dec 2021 08:29 Nu: Gerard Joling op Radio Veronica (ja echt waar) als we het over wansmakelijke muziek hebben.
Ik vind dat een leuke plaat en de VI heren in elk geval ook. Het gaat om de Kerstsingle omdat VI nog amper kerstmuziek gedraaid heeft deze week. Je kunt het ook waarderen dat ze dan iets anders kiezen dan Last Christmas of Mariah Carey.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Trouwens, zou niet een deze dagen bekend moeten worden wat er na Wilfred Genee gaat gebeuren op de zender?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DavyGer schreef: 08 dec 2021 11:23 Trouwens, zou niet een deze dagen bekend moeten worden wat er na Wilfred Genee gaat gebeuren op de zender?
Nou ja voor de vaste luisteraars is het echt wel duidelijk dat Tim naar de ochtend gaat. Maar wat de rest betreft....
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 08 dec 2021 11:29
DavyGer schreef: 08 dec 2021 11:23 Trouwens, zou niet een deze dagen bekend moeten worden wat er na Wilfred Genee gaat gebeuren op de zender?
Nou ja voor de vaste luisteraars is het echt wel duidelijk dat Tim naar de ochtend gaat. Maar wat de rest betreft....
Ik had toch gehoopt op een verrassende naam. Roderick Veelo bijvoorbeeld. Ik begreep dat hij al eens gepolst was voor de vervanging van VI in de zomerperiode.

Tim Klijn kan natuurlijk goed samenwerken met Niels en Rick, maar wie wordt er nu neergezet bij Henk Blok en Celine Huijsmans?

Ik vermoed een interne carrousel:

06:00 Tim, Rick, Niels & Florentien
09:30 Dennis Ruyer
12:00 Marisa
14:00 Rob & Caroline
16:00 Martijn, Celine & Henk
19:00 Willem Doreleijers
22:00 Sander Schrik
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
jessica

Bericht door jessica »

Willem Doreleijers is volgens mij ook nog hoofd muziek op JOE in België. Dus of hij dat kan combineren?
Is overigens wel een prima DJ voor dat tijdstip.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Phoenix schreef: 08 dec 2021 11:40
Johanneke schreef: 08 dec 2021 11:29
Ik had toch gehoopt op een verrassende naam. Roderick Veelo bijvoorbeeld. Ik begreep dat hij al eens gepolst was voor de vervanging van VI in de zomerperiode.

Tim Klijn kan natuurlijk goed samenwerken met Niels en Rick, maar wie wordt er nu neergezet bij Henk Blok en Celine Huijsmans?

Ik vermoed een interne carrousel:

06:00 Tim, Rick, Niels & Florentien
09:30 Dennis Ruyer
12:00 Marisa
14:00 Rob & Caroline
16:00 Martijn, Celine & Henk
19:00 Willem Doreleijers
22:00 Sander Schrik
Ja Roderick Veelo had ik eerlijk gezegd ook wel verwacht op Veronica. Hem is inderdaad gevraagd om VI samen te komen doen met Bert Brussen. Dan had je ook wel eens echt wat anders op de radio gehad in Nederland.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Roderick Veelo en Bert Brussen?! Is 20% daling nog niet genoeg? Ik kan me voorstellen dat er hier mensen zijn die dat leuk vinden maar doe even realistisch, dan hou je toch geen Veronica luisteraar over...

Wat de middag betreft, ik zou of de Bonanza er neer zetten tussen 15 en 18, en anders Dennis Ruyer nog maar eens lief aankijken?! Martijn Muijs vind ik echt wel een klasse lager.
Roelandliefhebber

Bericht door Roelandliefhebber »

Hallo! Ik lees in stilte al jaren mee maar had toch zin om als liefhebber zo nu en dan te reageren. Dus een account aangemaakt.
Ben persoonlijk erg blij met het nieuwe Veronica. Volgens mij heeft zoiets vooral tijd nodig. De doordeweekse programmering is echt niet zo heel veel veranderd. De muziek is verassend veel leuker en de Bonanza een prettige toevoeging. Ook in het weekend trouwens. Ik vind juist dat Femke van der Veen dat heel prettig presenteert. Samen met Maurice Verschuuren juist de personen die het verschil maken in het weekend. Heldere stemmen die ook iets te melden hebben en technisch in orde. De overige uren valt nog wel wat te halen. Het moet denk ik wat meer een eenheid worden. Ben ook erg benieuwd wie Wilfred gaat vervangen en eventueel Tim.
jessica

Bericht door jessica »

Ik vind dan weer Phil Collins zegt sorry op zaterdag en zondagmiddag van Ronald Gibhart een leuk programma. Kan niet heel vaak luisteren, maar die keren dat ik luister hoor ik leuke gesprekken en prima muziek. Fijn programma.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ja, ik moet zeggen dat het weekend mij eigenlijk prima bevalt. Ik vind dat Struijlaart ook een leuk programma maakt.
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

Dat programma van Vera op zondagmorgen vind ik kwa presentatie én muziek helemaal niks.
Wat er ook gebeurd is, het was fenomenaal!
jessica

Bericht door jessica »

Bo Lus schreef: 08 dec 2021 22:34 Dat programma van Vera op zondagmorgen vind ik kwa presentatie én muziek helemaal niks.
Toch is het een van de best scorende zondagochtendprogramma's en een van de programma's op Veronica met de meeste naamsbekendheid. Komt natuurlijk vooral door Danny Vera. Ook ontdekt Vera regelmatig onbekende artiesten.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 09 dec 2021 00:42
Bo Lus schreef: 08 dec 2021 22:34 Dat programma van Vera op zondagmorgen vind ik kwa presentatie én muziek helemaal niks.
Toch is het een van de best scorende zondagochtendprogramma's en een van de programma's op Veronica met de meeste naamsbekendheid. Komt natuurlijk vooral door Danny Vera. Ook ontdekt Vera regelmatig onbekende artiesten.
Kun je de luistercijfers hiervan delen dan?
Waren de luistercijfers in het weekend niet achteruit gegaan?
Er was toch enkel (minimale) winst doordeweeks tussen 12 en 16 uur?
Alle overige tijdvakken (weekdagen en weekend) hadden ingeleverd.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Plaats reactie