Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
J-V NL

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door J-V NL »

Hahaha tuurlijk Weer een nieuw onbekend iemand erbij, begint een beetje op 3fm te lijken. Maar gelukkig is het doel van caroline en stenders om geen hoge luistercijfers te halen dus dat lukt ze wel zo.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

J-V NL schreef: 27 nov 2021 11:39 Hahaha tuurlijk Weer een nieuw onbekend iemand erbij, begint een beetje op 3fm te lijken. Maar gelukkig is het doel van caroline en stenders om geen hoge luistercijfers te halen dus dat lukt ze wel zo.
Deze uren tellen niet meer voor de luistercijfers.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

density1 schreef: 26 nov 2021 18:03 Lex Harding heeft zijn zegen gegeven...: http://radiowereld.nl/824238/lex-hardin ... e-tijd-was
Niet te serieus nemen dit. Veronica Superguide schrijft positief over Radio Veronica. Dat is gewoon marketing, niet bepaald een onafhankelijke bron. :wink:
“Dan zet je toch een andere zender op?”
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

J-V NL schreef: 27 nov 2021 11:39 Hahaha tuurlijk Weer een nieuw onbekend iemand erbij, begint een beetje op 3fm te lijken. Maar gelukkig is het doel van caroline en stenders om geen hoge luistercijfers te halen dus dat lukt ze wel zo.
Man man man wat luisteren wij echt naar de zenders waarop we commentaar geven.

Lisanne zit er inderdaad al een maand en dit is de (verbaas je niet) 3e keer al dat ze benoemd wordt. Je luistert dus al niet en het lezen alvorens te reageren is ook al niet je sterkste punt.
Henkjan2016

fnlradio schreef: 27 nov 2021 10:41 Er is weer een nieuwe DJ bij gekomen op Veronica Lisanne Bronkhorst die elke zondag van 00u tot 2u te horen is. ( Is dit nou het tijdslot waar een maand geleden Martijn richters mee begon )
Martijn startte van zondag op maandag.

En lisanne is er al een maand, dit is al 2x eerder benoemd. Sterker nog, er is al een speurtocht geweest wie dit specifiek zou zij.

Heerlijke betrokkenheid in dit topic.
J-V NL

Bericht door J-V NL »

Henkjan2016 schreef: 27 nov 2021 13:00

Lisanne zit er inderdaad al een maand en dit is de (verbaas je niet) 3e keer al dat ze benoemd wordt. Je luistert dus al niet en het lezen alvorens te reageren is ook al niet je sterkste punt.
Ja dit is toch een topic over de veranderingen van radio veronica? Lisanne is nieuw, en dus een verandering, dan mag ik daar toch me mening over geven?
Wat is je probleem nou telkens?, met iedereen die een slechte mening heeft over stenders en het nieuwe veronica ga je een discussie aan, in 538 topic zat je ook al commentaar te geven dat ik lindo van veronica goed vond,het gaat toch niet om enkel jouw mening respecteer die van andere ook.
J-V NL

Bericht door J-V NL »

En ik luister wel, wie ben jij dan om te zeggen wat mijn sterke punten zijn en hoe kan jij zien of ik een bepaald station niet luister?? Ff serieus man, kan je niet tegen kritiek op stenders ofzo?
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Nou nou, tikkie dramaqueen dit hoor. Deze uren zijn toch juist prima om iemand vlieguren te laten maken op de zender?
J-V NL

Bericht door J-V NL »

Herman ven Schippers schreef: 27 nov 2021 13:41
Nou nou, tikkie dramaqueen dit hoor. Deze uren zijn toch juist prima om iemand vlieguren te laten maken op de zender?
Dat zeker wel! Vindt het alleen iets te veel onbekende worden
Henkjan2016

J-V NL schreef: 27 nov 2021 13:33

En ik luister wel, wie ben jij dan om te zeggen wat mijn sterke punten zijn en hoe kan jij zien of ik een bepaald station niet luister?? Ff serieus man, kan je niet tegen kritiek op stenders ofzo?
Ik vind dit wel veel rancune. Het geeft mij enkel een beeld dat je daadwerkelijk het forum niet leest, of met een eigen bril leest. Ik heb zeker ook kritiek op Veronica en Stenders, blijkbaar filtert de bril dit. Maar laten wij dit hier niet verder persoonlijk maken. Mijn mening is niet leidend net als die van ieder ander niet leidend is.

Ik heb een mening over je mening, en die mening ventileer je hier in dit topic. Mijn conlusie dat je niet luistert en leest heeft enkel met de eerdere berichten in dit topic te maken, waarop Lisanne al meerdere weekenden besproken is. Blijkbaar zijn die je volledig ontgaan. Geen probleem, maar ik vind het wel bijzonder dat wanneer je deel wilt nemen aan een topic dat je dan niet op de hoogte bent van hetgeen besproken is.

Mocht ik er flink naast zitten, mijn excuses dan daarvoor.
jessica

Bericht door jessica »

Toen Stenders kwam was er een programmering tot 11 uur op weekdagen en in het weekend hielden ze er nog eerder mee op.
Nu iedere dag tot middernacht live vanaf de vroege morgen en in het weekend en zelfs zondagnacht tot 2.00 uur.

Er is nu veel meer gepresenteerde uren dan toen. Grote stap voorwaarts.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Zijn er inmiddels niet ook al meer gepresenteerde uren dan op radio 10 of zelfs 538?

Verder vind ik het alleen maar een goede ontwikkeling om ook nieuwe mensen een kans te geven op de radio. Er zijn veel te weinig opleidingsmogelijkheden, dat is ook funest geweest voor 3FM. Daar is jarenlang vast gehouden aan de oude namen en kregen nieuwe mensen te weinig kansen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 27 nov 2021 15:08 Toen Stenders kwam was er een programmering tot 11 uur op weekdagen en in het weekend hielden ze er nog eerder mee op.
Nu iedere dag tot middernacht live vanaf de vroege morgen en in het weekend en zelfs zondagnacht tot 2.00 uur.

Er is nu veel meer gepresenteerde uren dan toen. Grote stap voorwaarts.
Dat is maar hoe je het bekijkt en waar je persoonlijke voorkeur voor presentatie ligt.

De oude weekendprogrammering met Grootentraast, Stoet, Verschuuren en Rick Romijn vond ik vele malen beter dan de huidige met Struijlaart, Van der Veen en Mulderij.

Persoonlijk zie ik liever meer kwaliteit tijdens de daguren dan kwantiteit in gepresenteerde uren in de avond/nacht.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
boxfm

Bericht door boxfm »

Lotte van der Neven schreef: 27 nov 2021 12:47
density1 schreef: 26 nov 2021 18:03 Lex Harding heeft zijn zegen gegeven...: http://radiowereld.nl/824238/lex-hardin ... e-tijd-was
Niet te serieus nemen dit. Veronica Superguide schrijft positief over Radio Veronica. Dat is gewoon marketing, niet bepaald een onafhankelijke bron. :wink:
Op de naam Veronica na hebben Veronica Superguide en Radio Veronica niets met elkaar te maken. Superguide kan daarin dus wel een onafhankelijke bron worden genoemd ;-)

Veronica Superguide is van DPG Media (vroeger als Veronica Magazine wel van SBS, toen werd het volledig van Sanoma. Door de overname van Sanoma werd het onderdeel van DPG).
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik moet trouwens wel zeggen, ik vond de top 1000 bubbling under vandaag en gisteren eigenlijk leuker dan de top 1000 zelf. Was echt een feest om radio te luisteren gisterenavond.
Plaats reactie