Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door density1 »

VI TV stopt wel. Hélène neemt alleen de Europa League uitzendingen van Wilfred over.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

petoi schreef: 28 okt 2021 11:09 Toine van Peperstraten doet een open sollicitatie bij Radio Veronica omdat de ochtendshow verdwijnt ziet hij kansen om daar een radioprogramma te maken. Hij zegt niet dat hij aast op de ochtendshow zelf maar mijn inziens zou dat nog best passen, maak je met VI wel een doorstart. Hoeven die sidekicks ook niet weg.
De sidekicks hoeven mij sowieso niet weg, maar een doorstart van VI met een presentator als Toine van Peperstraten lijkt me uitgesloten.
Een ander ochtendprogramma onder een andere naam met een andere anchor, maar met het huidige team is zeer goed mogelijk. Het is eerder gedaan. Toen Robert Jensen op sabbatical was ging het ochtendprogramma met het team van destijds ook door en dat leverde een verdraaid goed programma op.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

density1 schreef: 28 okt 2021 11:41 VI TV stopt wel. Hélène neemt alleen de Europa League uitzendingen van Wilfred over.
En VI Radio stopt ook.
jessica

Bericht door jessica »

Henkjan2016 schreef: 28 okt 2021 13:55
density1 schreef: 28 okt 2021 11:41 VI TV stopt wel. Hélène neemt alleen de Europa League uitzendingen van Wilfred over.
En VI Radio stopt ook.
Kan nog wel eens heel moeilijk worden voor de opvolger van VI TV. Ze gaan uitzenden van half 10 tot half 11 recht tegenover 2 avonden champions league en bv op vrijdag The Voice op RTL. Veel succes.
Had begrepen dat Van der Gijp altijd 5 dagen uitzending wilde tegenhouden vanwege verzadiging. Denk dat hij gelijk gaat krijgen.

Voor de nieuwe ochtendshow gaat het ook moeilijk worden. Geen idee wat daar komt.
density1

Bericht door density1 »

Snap ook niet wat van der Gijp en ook Kieft bij een talkshow moeten die niets meer van doen gaat krijgen met voetbal. Overigens heb ik dat ook wel bij Derksen, maar of de goegemeente zit te wachten op de mening van Derksen over zaken buiten voetbal vraag ik me ten degen al jaren af...Maar dat geheel even terzijde.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 28 okt 2021 20:53 Snap ook niet wat van der Gijp en ook Kieft bij een talkshow moeten die niets meer van doen gaat krijgen met voetbal. Overigens heb ik dat ook wel bij Derksen, maar of de goegemeente zit te wachten op de mening van Derksen over zaken buiten voetbal vraag ik me ten degen al jaren af...Maar dat geheel even terzijde.
Barend en Van Dorp met vaste tafelgast Jan Mulder maakte ook de switch van een wekelijkse sport/voetbalprogramma naar een dagelijkse talkshow. En redelijk succesvol.
jessica schreef: 28 okt 2021 20:50 Voor de nieuwe ochtendshow gaat het ook moeilijk worden. Geen idee wat daar komt.
Ik zet nu toch in op Toine van Peperstraten. Gaat die Kicken toch (weer) gelijk krijgen.
Henkjan2016 schreef: 28 okt 2021 07:18 Worden posts hier daadwerkelijk wel gelezen? Of reageren wij enkel op het laatste bericht dat wordt geobserveerd.

Phoenix geeft al 2x aan dat het Stenders nog niet is aan te rekenen, maar dat gekeken naar een jaar geleden het aandeel Veronica gewoon lager is dan vorig jaar. Waarom gaat de discussie dan nog steeds over de periode die Stenders de aankomende periode aan te rekenen kan zijn?
Dat is toch niet nieuw? Zo discussiëren we hier toch al jaren met elkaar? ;-)
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Voor de nieuwe, dagelijkse tv show maar even een apart topic gemaakt.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Is er nog iets gezegd over One Night Stenders vanavond?
Henkjan2016

Staat niet op website, morgen weet je of het geweest is :wink:
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DavyGer schreef: 29 okt 2021 17:04 Is er nog iets gezegd over One Night Stenders vanavond?
Ook weer lekker professioneel. Ook Carstens Café staat nog altijd niet op de website. Het is zo tekenend allemaal. De lokale omroep van Rob en Caroline
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 28 okt 2021 10:33
Kar schreef: 27 okt 2021 10:09 De luistercijfers fluctueren wel vaker en Veronica gaat geen goede periode in met de top 2000 en 4000 in aantocht.
Talpa heeft nu op 10 Ekdom en op V Stenders, waarom niet een sterke programmering op 10.
Die staan nu op plek 3 met een van de kleinste kavels van Nederland.

Ben zeer benieuwd wie de ochtendshow gaat presenteren, de aankondiging duurt behoorlijk lang.
VI loopt in ieder geval nog de komende twee maanden door, bleek vanochtend. Enkel in november valt VI één week uit de programmering vanwege de Top 1000.
Ja dat hoorde ik gisterochtend ook. Wel logisch natuurlijk, half november hebben mensen geen behoefte aan een ochtendshow 🙄.
Maar dan kunnen mensen alvast gaan shoppen bij andere zenders voor de ochtendshow die ze willen gaan luisteren als VI straks stopt. Wel aardig dus van de zender leiding.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 29 okt 2021 17:35
Phoenix schreef: 28 okt 2021 10:33
Kar schreef: 27 okt 2021 10:09 De luistercijfers fluctueren wel vaker en Veronica gaat geen goede periode in met de top 2000 en 4000 in aantocht.
Talpa heeft nu op 10 Ekdom en op V Stenders, waarom niet een sterke programmering op 10.
Die staan nu op plek 3 met een van de kleinste kavels van Nederland.

Ben zeer benieuwd wie de ochtendshow gaat presenteren, de aankondiging duurt behoorlijk lang.
VI loopt in ieder geval nog de komende twee maanden door, bleek vanochtend. Enkel in november valt VI één week uit de programmering vanwege de Top 1000.
Ja dat hoorde ik gisterochtend ook. Wel logisch natuurlijk, half november hebben mensen geen behoefte aan een ochtendshow 🙄.
Maar dan kunnen mensen alvast gaan shoppen bij andere zenders voor de ochtendshow die ze willen gaan luisteren als VI straks stopt. Wel aardig dus van de zender leiding.
Nou vind ik persoonlijk dat er bij de concurrentie ook geen goede ochtendshow tussen zit. Enkel Jan-Willem Start Op. Michiel Veenstra maakt ook wel een goed programma, maar de muziekmix is mij te alternatief. De rest kan me niet bekoren. Dus ik ben nog steeds in afwachting op de bevestiging dat Toine van Peperstraten de ochtend gaan invullen van januari.
Disclaimer:
Kar

Bericht door Kar »

Als Stenders slim is laat hij Tim met Niels en Rick de ochtendshow doen en haalt hij Lindo terug voor de middag.

Marissa naar de late avond en Maurice Verschuren 19.00 - 10.00.
Henkjan2016

Kar schreef: 29 okt 2021 23:15 Als Stenders slim is laat hij Tim met Niels en Rick de ochtendshow doen en haalt hij Lindo terug voor de middag.

Wat is hier slim aan?
jessica

Bericht door jessica »

Kar schreef: 29 okt 2021 23:15 Als Stenders slim is laat hij Tim met Niels en Rick de ochtendshow doen en haalt hij Lindo terug voor de middag.
Daar is Lindo weer :lol:
Plaats reactie