Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 23 okt 2021 18:28 Ik denk dat Stenders het van 22 tot 24 uur wil doen omdat hij dan vanuit zijn eigen huis kan uitzenden.
Daarmee snap ik de opmerking van sommigen dat Veronica een hobbyzender is geworden.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
MFM

Bericht door MFM »

Henkjan2016 schreef: 20 okt 2021 10:28
MFM schreef: 20 okt 2021 10:26 Als je de persberichten van Stenders zijn komst en het nieuws eromheen gevolgd hebt dan is de kern van het verhaal dat hij binnengehaald is om Veronica weer groot te maken.
Anders had De Mol de bonanza stream wel kunnen kopen.
Heb je hier voorbeelden van? Ik heb ze niet gezien. (gewoon uit belangstelling, niet als bewijsvoering)
Ja hoor. Kijk maar naar de Talpa persberichten. Zoals deze ; https://talpanetwork.com/pers/nieuws/ra ... j-veronica
Daarin staat eigenlijk jubelend hoeveel vertrouwen ze in hem hebben, dat ze alles aan hem overlaten etc om Veronica weer omhoog te krijgen.

En zo google je er binnen 1 search nog wel 10 bij elkaar.
2nstra

Bericht door 2nstra »

BDL schreef: 23 okt 2021 08:57 One night Stenders van gisteren is terug te luisteren als Studio Marisa van 23 Oktober.
Als je op One night Stenders zoek op de Veronica site of Stenders zijn eigen site hoor je een andere uitzending (Studio Marisa van 19:00-22:00).
Beetje jammer dat Rob het op zijn eigen site niet als Podcast gezet heeft.
hopelijk dat het voor de toekomst weer aangepast wordt
Wel bedankt voor de tip !
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

MFM schreef: 23 okt 2021 18:38
MFM schreef: 20 okt 2021 10:26 Als je de persberichten van Stenders zijn komst en het nieuws eromheen gevolgd hebt dan is de kern van het verhaal dat hij binnengehaald is om Veronica weer groot te maken.
Anders had De Mol de bonanza stream wel kunnen kopen.
Heb je hier voorbeelden van? Ik heb ze niet gezien. (gewoon uit belangstelling, niet als bewijsvoering)
Ja hoor. Kijk maar naar de Talpa persberichten. Zoals deze ; https://talpanetwork.com/pers/nieuws/ra ... j-veronica
Daarin staat eigenlijk jubelend hoeveel vertrouwen ze in hem hebben, dat ze alles aan hem overlaten etc om Veronica weer omhoog te krijgen.

Als ik heel flauw wil doen, dan staat er in dit artikel geen commerciële doelstelling in. Ik zal eens googelen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Zelfs op zaterdagnacht zit er vanaf nu een dame te presenteren op Veronica. Ik moet zeggen, ze vullen de programmering wel behoorlijk zo!
density1

Bericht door density1 »

Schijnt 'de afterparty' te heten. Ik ken het meiske niet wat ik nu hoor. Nieuw talent?
Jonhy

Bericht door Jonhy »

Luisterde lekker weg een aanwinst i.p.v. oh wat een nacht.
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

density1 schreef: 24 okt 2021 00:52 Schijnt 'de afterparty' te heten. Ik ken het meiske niet wat ik nu hoor. Nieuw talent?
“Het meiske”. Heel respectvol!
“Dan zet je toch een andere zender op?”
MFM

Bericht door MFM »

Henkjan2016 schreef: 23 okt 2021 19:12

Als ik heel flauw wil doen, dan staat er in dit artikel geen commerciële doelstelling in. Ik zal eens googelen.
Ja, best flauw. Ze zullen hem alleen aangenomen hebben om het volgende?
“ De claim WE. LOVE. MUSIC willen we met de komst van Rob nóg beter waarmaken.”
Henkjan2016

MFM schreef: 24 okt 2021 13:45
Henkjan2016 schreef: 23 okt 2021 19:12

Ja, best flauw. Ze zullen hem alleen aangenomen hebben om het volgende?
“ De claim WE. LOVE. MUSIC willen we met de komst van Rob nóg beter waarmaken.”
Ik gaf aan dat ik nergens nog een doel tot verhogen van de luistercijfers heb gezien, ook hierin niet. We kunnen honderden aannames doen en 100x deze bekritiseren. Ik ga liever voor een feitelijke doelstelling. Ik zie hier op het forum enkel aannames.
MFM

Bericht door MFM »

De feitelijke doelstelling is voor Stenders dat hij een periode lang goed gaat verdienen. En daarnaast mag hobbyen als baas bij een ooit legendarische radiozender.

Voor Veronica weet ik het niet. Ze hadden immers veel al op de rit. Muziek ging de goede kant op, redelijk vertrouwd klinkende programmering overdag, geen excessen op een NLtalig plaatje na overdag bij VI. Cijfers waren marginaal maar op zich niet slecht voor een mannenzender.

Ze hebben nu een geheel nieuw Veronica opgetuigd, prima. Maar de wow factor waar Rob bij de publieke omroepen vaak mee weg kwam. Het lanceren van zijn muzikale “ontdekkingen” of het naar voren schuiven van B-artiesten, dat zie ik bij Veronica niet zo snel succesvol worden. Het is immers ook weer gewoon een radiozender die vooral onder werktijd beluisterbaar moet blijven.
Dus waar hij hier dan wel mee gaat scoren?

Zullen we gewoon de volgende ronde luistercijfers afwachten en dan afvinken welke veranderingen dan de meeste invloed hebben over de wat langere periode?
density1

Bericht door density1 »

Niet alleen de volgende ronde, maar ook de rondes er na. Het is nog lang niet het moment om conclusies te gaan trekken. Dat mag je pas na een jaar eigenlijk.
Henkjan2016

MFM schreef: 24 okt 2021 14:06 De feitelijke doelstelling is voor Stenders dat hij een periode lang goed gaat verdienen. En daarnaast mag hobbyen als baas bij een ooit legendarische radiozender.

Voor Veronica weet ik het niet. Ze hadden immers veel al op de rit. Muziek ging de goede kant op, redelijk vertrouwd klinkende programmering overdag, geen excessen op een NLtalig plaatje na overdag bij VI. Cijfers waren marginaal maar op zich niet slecht voor een mannenzender.

Ze hebben nu een geheel nieuw Veronica opgetuigd, prima. Maar de wow factor waar Rob bij de publieke omroepen vaak mee weg kwam. Het lanceren van zijn muzikale “ontdekkingen” of het naar voren schuiven van B-artiesten, dat zie ik bij Veronica niet zo snel succesvol worden. Het is immers ook weer gewoon een radiozender die vooral onder werktijd beluisterbaar moet blijven.
Dus waar hij hier dan wel mee gaat scoren?

Zullen we gewoon de volgende ronde luistercijfers afwachten en dan afvinken welke veranderingen dan de meeste invloed hebben over de wat langere periode?
En dat zou ik graag te lezen zien.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 24 okt 2021 14:08 Niet alleen de volgende ronde, maar ook de rondes er na. Het is nog lang niet het moment om conclusies te gaan trekken. Dat mag je pas na een jaar eigenlijk.
Waarom mag dat pas na één jaar?

Overigens ben ik wel erg nieuwsgierig naar de resultaten in de verschillende tijdvakken. Als Stenders en Brouwers het bijvoorbeeld minder doen op 14-16 zou ik me kunnen voorstellen dat dat wat doet binnen het team.

Weten we inmiddels al welke naam hoort bij “het meiske” dat vannacht haar debuut maakte op Veronica?
Henkjan2016 schreef: 24 okt 2021 14:19 En dat zou ik graag te lezen zien.
Ook steeds weer die roep om de doelstellingen van Veronica. Die worden niet gedeeld. Geen enkele zender doet dat. Enkel Sharid Alles heeft zich een doelstelling opgelegd zonder er consequenties aan te verbinden.

Ik begrijp niet waarom een discussie zonder deze doelstelling te weten niet mogelijk zou zijn.
Laatst gewijzigd door Phoenix op 24 okt 2021 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
density1

Bericht door density1 »

Omdat je na een jaar pas kan overzien hoe het station écht vaart.
Plaats reactie