Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Ik luister zojuist een aflevering terug met Dennis vd Geest als host. Het valt mij op dat Niels en Rick een stuk rustiger zijn en zich veel minder dominant profileren. Waardoor ik ze ook prettiger vond om naar te luisteren.
density1

Bericht door density1 »

Alleen heeft vd. Geest geen radiostem vind ik. Hij heeft een eigenaardig accent voor radio. Vind het niet echt uitnodigend om hier lang naar te luisteren. Als invaller misschien, niet te vaak. Maar niet om een ochtend of middagshow te dragen permanent.
Smid70

Bericht door Smid70 »

Een eigenaardig accent, het moet niet gekker worden.
Je mag ook niets op de radio.
Ik vond Dennis een prima invaller, prettige stem en niet dom.
Of hij een programma kan leiden weet ik niet.
Henkjan2016

density1 schreef: 18 okt 2021 17:20 Als invaller misschien, niet te vaak. Maar niet om een ochtend of middagshow te dragen permanent.
Dat is mijn punt ook nog een beetje inderdaad. Of dit langer vol te houden is (qua
luisteren) of niet.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 18 okt 2021 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
density1

Bericht door density1 »

[Admin5: Post dan niets]
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Henkjan2016 schreef: 18 okt 2021 16:50
DavyGer schreef: 18 okt 2021 16:07
De Nachtwacht schreef: 18 okt 2021 14:47
Ik ga hier in mee. Begrijp het punt van Box fm overigens wel, want het gaat nu ten koste van een stuk continuïteit die je met Wilfred in de middag nog wel deels kunt borgen. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat Veronica het risico niet wil lopen, ook omdat er in dat geval wéér in de programmering zou moeten worden gesneden.
Ik denk dat dit het argument ook is, gezien de relatie tussen Wilfred en Rob erg goed is. Hier wordt wel 's gesproken over de vriendjespolitiek van Stenders, dan zou Wilfred gewoon in de middag hebben gezeten. Ik verwacht dat men de inschatting maakt dat het beter is de programmering zo veel mogelijk over het eind te houden.

Of Stenders moet een nog betere vriend in de coulissen hebben staan voor de ochtend, dat kan ook :-).
Buffalo Bob is wel geschikt denk ik ;-)
Ik denk niet dat Stenders de ochtend gaat doen. Hij heeft de kans vaak zat gehad zelfs nog op radio 2 (vertrek Ekdom) en ook op Veronica heeft hij die kans gehad. Allebei geweigerd.
Henkjan2016

DavyGer schreef: 18 okt 2021 18:45
Henkjan2016 schreef: 18 okt 2021 16:50
DavyGer schreef: 18 okt 2021 16:07

Ik denk dat dit het argument ook is, gezien de relatie tussen Wilfred en Rob erg goed is. Hier wordt wel 's gesproken over de vriendjespolitiek van Stenders, dan zou Wilfred gewoon in de middag hebben gezeten. Ik verwacht dat men de inschatting maakt dat het beter is de programmering zo veel mogelijk over het eind te houden.

Of Stenders moet een nog betere vriend in de coulissen hebben staan voor de ochtend, dat kan ook :-).
Buffalo Bob is wel geschikt denk ik ;-)
Ik denk niet dat Stenders de ochtend gaat doen. Hij heeft de kans vaak zat gehad zelfs nog op radio 2 (vertrek Ekdom) en ook op Veronica heeft hij die kans gehad. Allebei geweigerd.
Ging mij ook meer om de ‘betere vriend’ binnen de organisatie ;-). Ik zie hem inderdaad Bonanza blijven doen.
jessica

Bericht door jessica »

Henk Westbroek zit ook nog in de wachtkamer maar dan voor een programma in de late avond vroege nacht in het weekend vr en za. Soort stemband achtig programma met veel gesproken woord. Kun je wel aan Henk overlaten. Of een soort Denk aan Henk 2.0
Greatski

Bericht door Greatski »

Henk Westbroek terug op de radio lijkt me zeker leuk
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 17 okt 2021 19:25
Phoenix schreef: 17 okt 2021 19:11
boxfm schreef: 17 okt 2021 18:59 Lekker speculeren: Wat zou de reden zijn dat Wilfred met Veronica Inside niet naar de middag kan?

In theorie is het makkelijk, gewoon de middag- en ochtendshow omdraaien. In de ochtend Tim Klijn & zn team (of met Niels & Rick) en Wilfred in de middag.

Of zou de middagshow al gereserveerd worden voor de komst van iemand/een duo en kan het daarom niet?
De huidige middagshow blijft.
Huh? Waar heb je dat vandaan Phoenix?
Ik had het idee dat er een campagne rond de middagshow in de steigers stond. Het lijkt me dat je dat niet gaat doen als je al weet dat het programma weer gaat stoppen.
Lex Dumol schreef: 17 okt 2021 20:10
Phoenix schreef: 17 okt 2021 17:14
Janno schreef: 17 okt 2021 16:30 Ik weet natuurlijk niet welk budget Stenders en Brouwer ter beschikking hebben, maar van wat ik zo hier en daar lees gaan ze daar geen topkracht als Evers mee kunnen betalen.
Tussen € 50.000 en € 100.000.

Ik heb het idee dat jij altijd vrij goed geïnformeerd bent. Hoe kom je zo aan dit soort bedragen?
Dit werd genoemd in de Podcast "Over de radio".
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Leuk "weetje" op de twitter van Caroline Brouwer. Blijkbaar selecteert Stenders voor bijna ieder programma de muziek zelf, tenminste in eerste opzet. Ik had toch wel verwacht dat daar nog een muziekredactie voor zou zijn.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DavyGer schreef: 20 okt 2021 08:25 Leuk "weetje" op de twitter van Caroline Brouwer. Blijkbaar selecteert Stenders voor bijna ieder programma de muziek zelf, tenminste in eerste opzet. Ik had toch wel verwacht dat daar nog een muziekredactie voor zou zijn.
Aan de andere kant, wat doet Stenders anders de rest van de dag als hij niet op zender is?
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Johanneke schreef: 20 okt 2021 08:28
DavyGer schreef: 20 okt 2021 08:25 Leuk "weetje" op de twitter van Caroline Brouwer. Blijkbaar selecteert Stenders voor bijna ieder programma de muziek zelf, tenminste in eerste opzet. Ik had toch wel verwacht dat daar nog een muziekredactie voor zou zijn.
Aan de andere kant, wat doet Stenders anders de rest van de dag als hij niet op zender is?
Naar huis gaan en zijn geld tellen?

Volgens mij deed Stenders in het verleden ook veel aan opleiding/coaching. Bij radio 2 deed hij alsnog veel voor 3FM heb ik wel eens gelezen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Dan is het toch vooral de muzikale vrijplaats van Stenders zelf.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
jessica

Bericht door jessica »

Johanneke schreef: 20 okt 2021 08:28
Deze vraag werd niet gesteld toen hij nog op Radio2 zat.
Plaats reactie